Rok 2030
Wyniszczająca wojna jaką sprowadziły Transformery wrze jak nigdy przedtem. Połączone siły ludzi i Autobotów próbują odeprzeć Decepticony z Ziemi. Wróg jednak atakuje każdego dnia coraz śmielej i zajadlej zajmując nowe lokacje bogate w surowce i energię.
Rok 2032
Posiłki z Cybertronu przestały nadciągać, a komunikacja umilkła. Grupa zwiadowcza odkryła bazę Decepticonów na Marsie, która zakłóca łączność i przechwytuje dostawy.
Rok 2033
Większość terenów Usa została przejęta przez Deceptciony. Autobots City legło w gruzach. Autoboty rozdzieliły się na mniejsze formacje rozsiane po całym globie.
Rok 2035
Rozproszone siły Autobotów zostały w końcu przetrzebione, a dowódca Autobotów - Ultra Magnus zgładzony przez Scorponocka. Nie liczne grupy jednostek ostałe przy życiu, odcięte od świata zostały zmuszone do ukrycia się i partyzanckiej wojny. Ludzkie grupy zbrojne współpracujące ściśle z Autobotami zostały zmuszone do ucieczki z Ziemi i przeniesienia się do tajnej bazy na księżycu. Tam pod okiem największych umysłów z obu światów pracują nad ostatnią deską ratunku dla Ziemi i jej mieszkańców. Nową, udoskonaloną technologią Exomaster wiążąca istoty ludzkie w pary z ostatnimi dostępnymi Autobotami.
W przygodzie dostępni są ludzie po zabiegach Binarno wiążących. Gra Transformerem jest możliwa tylko jeśli znajdziecie sobie gracza mastera do współpracy. Dostępne zbroje do wyboru:
Exo Zbroja
Ludzki operator zasiadający w kokpicie 4 metrowego mecha. Dzięki specjalnemu kombinezonowi mech odczytuje ruchy wykonywane przez pilota jako własne. Jest to zbroja noszona przez specjalny oddział ludzi - NEST na polu walki. Uzbrojenie pozwala na walkę z mniejszymi Decepticonami jak równy z równym. Zbroja jest zdolna do transformacji w pojazd.
Headmaster
Operator posiada zbroje ze zdolnością transformowania jej w głowę swojego partnera Transformera. W tym momencie głowa jest mocowana na ogromnym ciele robota, a umysły dwóch istot koegzystują ze sobą. W zależności od partnerów relacje mogą być różne. Od dominacji po uległość, funkcjonowanie na równych prawach po zdarzającą się bardzo rzadko prawdziwą jedność dwóch umysłów w jeden. Łączenie jaźni ma na celu połączenie dwóch istot skracając czas reakcji, zwiększając możliwości bojowe oraz doświadczenie. Dzięki specjalnej psychicznej więzi operatora z robotem oboje komunikują się ze sobą w myślach. Taki Transformer czuje się na Ziemi jak w domu ponieważ dysponuje wspomnieniami człowieka, z drugiej strony ludzie działają na obcych światach bez lęku wiedząc czego się mogą spodziewać. Łączenie dwóch żołnierzy weteranów skutkuje totalną dominacją na polu walki. Połączenie inżyniera i mechanika umożliwi kreacje i szybkie wybudowanie pojazdów oraz konstrukcji. Dopasowanie osobowości to bardzo ważna rzecz niestety czasami po prostu nie ma wyboru lub warunków i powstają kombinacje typu ludzki naukowiec z transformerem wierzącym w nadnaturalne moce i byty. Wtedy taka współpraca jest drogą przez mękę.
Gdy Transformer zamienia się w pojazd operator wskakuje na miejsce pasażera w pojeździe. Wtedy każdy ma kontrolę nad sobą. Jeśli głowa Transformera zostanie wyrwana lub odłączana to może w zależności od sytuacji:
- Zamienic się w pojazd i działać bez szkód (Transformer sam kieruje sobą)
- W trybie robota przejść w stan spoczynku (Zapada w sen, oszczędza energię)
- W trybie robota próbować się poruszać na oślep, ewentualnie kierowany sugestiami operatora dzięki psychicznej więzi przywalić pobliskiemu wrogowi.
Targetmaster
Operator posiada zbroje ze zdolnością transformowania jej w broń Transformera. Taka broń jest przypisana tylko do jednego robota, ponieważ tworzy ona jego część (pochodzi z fragmentu jego ciała). Taką broń może trzymać Transformer w ręce lub może się ona montować w różnych częściach ciała. Zamontowana może czerpać z rezerw jego energii siejąc jeszcze większe zniszczenie. Jaka jest korzyść z gościa zamkniętego w wielkiej broni wielkiego robota? Jest to profesjonalny dodatkowy strzelec obsługujący samoistnie działo. Jego partner może się skupić na wspinaniu, spaniu czy strzelaniu z drugiej broni. Nie zawsze zbroja operatora musi się zamieniać w broń może to być inne urządzenie lub ekwipunek. Operator jako broń może się przyczepić do partnera w postaci robota jak i pojazdu. Podobnie jak Headmaster w postaci pojazdu może usiąść za kierownicą lub sterami pojazdu i odciążyć robota pozwalając skupić się mu na innych czynnościach. Jeden Transformer może mieć do 2 Targetmasterów.
Przydałoby mi się z 3 graczy lub więcej. Chętnie bym widziała pary operator (gracz1) i transformer (gracz2) i ich perypetie.
Klimaty wojenne, nastawienie na akcje i przetrwanie.
Systemik storytelling z kilkoma statystykami.
W moich wszystkich sesjach istnieje zdobywanie doświadczenia i kupno za niego lepszego sprzętu, broni i tuningu.
Szczegółowe wzory kart postaci zapodam, gdy zgłoszą się chętni gracze.
Odpisywanie MG raz na tydzień do dwóch lub szybciej.
Prosiłabym o nie marudzenie i o nie offtopowanie w temacie rekrutacyjnym.
Pozdrawiam i zapraszam do zgłaszania się.