Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-01-2010, 13:47   #10
Onslo
 
Onslo's Avatar
 
Reputacja: 1 Onslo ma wspaniałą przyszłośćOnslo ma wspaniałą przyszłośćOnslo ma wspaniałą przyszłośćOnslo ma wspaniałą przyszłośćOnslo ma wspaniałą przyszłośćOnslo ma wspaniałą przyszłośćOnslo ma wspaniałą przyszłośćOnslo ma wspaniałą przyszłośćOnslo ma wspaniałą przyszłośćOnslo ma wspaniałą przyszłośćOnslo ma wspaniałą przyszłość
Dopóki nie znajdę więcej niż pięciu chętnych termin jest bezwarunkowy (Znaczy się, jak najszybszy )

Co do tworzenia katy postaci preferuję wysyłanie ich na pw. Co do mechaniki służę pomocą:

Karta postaci

Zaczynamy od podstawowych rzeczy:

Imię i nazwisko: + przezwiska, imię plemienne, tytuły itp.
Wygląd:
Kolor skóry: czy to biały, mulat, czarny, żółty -> to jest w końcu USA, gdzie nie każdemu się podoba jak wyglądasz
Charakter postaci:
Krewni, znajomi i przyjaciele:
Historia:

Statystki

Punkty rozdaje się od 0 do 5 kropek, przy czym, przy Atrybutach postacie już zaczynają przy jednej kropce w każdej.
Atrybuty:

Punkty do rozdania (w dowolnej kolejności): 5/4/3
Mentalne:
Inteligencja: określa twój poziom wiedzy, IQ, pamięć itp.
Spryt: Jest to twoja percepcja, jak i umiejętności hakerskie itp.
Determinacja: Określa twoją odporność psychiczną

Fizyczne:
Siła: wiadomo
Zręczność: jw.
Wytrzymałość: jw.

Socjalne:
Prezencja: twój wygląd i sposób zachowania oraz jak inni na ciebie reaguja
Manipulacja: twoja umiejętność manipulacji innymi, wykorzystywanie gry słów i wiarygodność
Spokój: Twoje opanowanie przed wpływem innych.

(każdy zaczyna z jedną kropką na starcie w każdym atrybucie)

Umiejętności:

Punkty do rozdania(w dowolnej kolejności):11/7/4
Mentalne:
Wykształcenie: wiedza na temat humanistyki: język angielski, historia, gramatyka itp.
Komputer: znajomość obsługi komputera
Rzemiosło: znajomość i możliwość konstruowania i naprawiania, w tym i malarstwo.
Śledztwo: zdolność do prowadzenia śledztw, od śledzenia kogoś, po przeszukiwanie domu
Medycyna: znajomość pierwszej pomocy, jak i możliwość leczenia i diagnostyka
Okultyzm: wiedza na temat legend, zabobonów, sekretów oraz ogólnie metafizyki.
Polityka: znajomość działania mechanizmów politycznych
Nauka: wiedza na temat nauk ścisłych: matematyka, chemia, biologia itp.

Fizyczne:
Wysportowanie: kondycja fizyczna przy pływaniu, biegu, wspinaczce itp.
Bójka: umiejętność strzelenia komuś w mordę smile.gif
Prowadzenie: zdolność do kierowania samochodem i innymi pojazdami
Broń palna: twoja znajomość posługiwania i obsługiwania broni strzeleckiej
Kradzież: umiejętność kradzieży kieszonkowej i otwierania zamków
Krycie się: umiejętność cichego poruszania się, jak i ukrywania.
Szt. Przetrwania: zdolność to przeżycia w niesprzyjających warunkach.
Broń biała: umiejętność obsługiwania mieczy, młotów itp.

Socjalne:
Zwierzęca Empatia: umiejętność zachowania się przy zwierzętach.
Empatia: umiejętność wyczuwania odczuć i uczuć innych osób
Ekspresja: jest to doświadczenie w sztuce informacji, jak na przykład taniec, śpiew czy aktorstwo.
Zastraszanie: zdolność do zastraszania innych werbalnie i fizycznie.
Perswazja: zdolność do przekonania innych do swoich racji.
Socjalizacja: umiejętność wpasowania się w tłum.
Cwaniactwo: znajomość działania ulic i przetrwania w mieście
Przebiegłość: umiejętność zwodzenia innych poprzez kłamstwa i uwodzenie.

Aha są jeszcze specjalizacje do wydania. Każdy gracz ma 3 specjalizacje do wyboru do umiejętności. Przykładowo specjalizacja bójki to boks.
Oprócz tego są jeszcze tzw. Zalety (taki odpowiednik cech pozycji). Macie 7 punktów do przeznaczenia Kompletna lista znajduje się TUTAJ

A, jeszcze krótko o klanach

Klany

Gangrel: wampiry te podążają ściężką Bestii. Są najbardziej brutalni ze wszystkich klanów, a ich moce opierają się na animizmie. Jednakże przez to większość czasu myślą instynktownie, nie racjonalnie.

Daeva: uwodziciele i sensualiści. Ich pasja sprawia, że nadają się do zarówno gier politycznych, jak i walk w mieście. Ich moce opierają się na uwodzeniu i oczarowywaniu innych, lecz sami stali się hedonistyczni, przez co mają trudności z opieraniem się ich ukrytym pragnieniom.

Mekhet: klan, który ceni sobie całkowite ciemności, jak i możliwości ukrytej wiedzy ukrytej w mroku. Ich znakiem firmowym jest cień. Ich moce opierają się na niewidoczności, szybkości i telepatii, lecz ich przywiązanie do mroku sprawiło, że są bardziej wrażliwsi na ogień i światło słoneczne.

Nosferatu: klan ten jest specjalistą od wszelkich infiltracji i walk. Choć są oszpeceni fizycznie lub mentalnie, to jednak ich moc pozwala na wykorzystanie tego nawet do zabijania.

Ventrue: klan największych politycznych graczy. Ventrue cenią sobie rozgrywki o władze i ich żądza władzy napędza do działań. Specjalizują się w kontrolowaniu umysłów, ale także potrafią rozstrzygać sprawy jak mafiosi, czy też rycerze- siłą. Lecz ich pragnienie kontroli ich całkowicie opętało do tego stopnia, że stali się strasznymi paranoikami i utrata u nich człowieczeństwa może szybciej się zdarzyć niż innym.
 
__________________
Too late. I'm already dead.
Onslo jest offline