Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-01-2010, 15:33   #1
Lady
 
Lady's Avatar
 
Reputacja: 1 Lady ma wspaniałą reputacjęLady ma wspaniałą reputacjęLady ma wspaniałą reputacjęLady ma wspaniałą reputacjęLady ma wspaniałą reputacjęLady ma wspaniałą reputacjęLady ma wspaniałą reputacjęLady ma wspaniałą reputacjęLady ma wspaniałą reputacjęLady ma wspaniałą reputacjęLady ma wspaniałą reputację
[komentarze] Być jak Robin Hood

Witam wszystkich.

Nie mam doświadczenia w pisaniu takich rzeczy, dlatego najpierw wyrażę nadzieję, że wszystkim będzie się dobrze grało, a mój debiut jako MG będzie w miarę bezbolesny.

Pierwszy post w sesji powoli zacznę niedługo tworzyć, nie wiem jeszcze ile mi to zajmie.

Kilka krótkich zasad, które chciałabym widzieć w sesji (z doświadczenia grania w 3 sesjach na tym forum). Chciałabym byśmy pisali w 3 osobie czasu przeszłego, by opowieść była spójna. Bez pogrubień imion czy czegoś innego, bez zmian kolorów, z wypowiadanymi przez postać słowami zapisywanymi kursywą.
Nie wiem jak będzie nam wychodzić wspólne kreowanie świata, ale liczę tu na Waszą pomoc w dopowiadaniu mniej istotnych rzeczy, tworzeniu Anglii i jej mieszkańców prawie na równi ze mną - oczywiście ja postaram się, by można było grać i bez tego, jeśli ktoś nie lubi.

Tempo sesji planuję na 1 post na tydzień i przyznam się szczerze, że mi najłatwiej zawsze będzie odpowiadać w weekendy. Jestem na gg dość często (głównie niestety wieczorkiem), tylko prawie zawsze się ukrywam. Na PW czy tutaj w komentarzach na pytania też zawsze odpowiem.
Starczy Wam po 5 dni na odpowiedź po moim poście? Ja będę starała się odpisać podczas kolejnych dwóch i wtedy zamkniemy się w tygodniu.

Jeszcze sam świat: gramy w dziale "fantasy" bowiem chciałabym uniknąć wpadek historycznych - sama historia i geografia ogólnie nie zmienią się, tak samo jak ogólny zaryś średniowiecza, tylko wolę sobie pozostawić furtkę na kreowanie rzeczy, które w prawdziwym świecie nie miałyby szans na zaistnienie.