Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-01-2010, 18:25   #99
c-o-n-t-r-a-c-t-o-r
 
c-o-n-t-r-a-c-t-o-r's Avatar
 
Reputacja: 1 c-o-n-t-r-a-c-t-o-r jest po prostu świetnyc-o-n-t-r-a-c-t-o-r jest po prostu świetnyc-o-n-t-r-a-c-t-o-r jest po prostu świetnyc-o-n-t-r-a-c-t-o-r jest po prostu świetnyc-o-n-t-r-a-c-t-o-r jest po prostu świetnyc-o-n-t-r-a-c-t-o-r jest po prostu świetnyc-o-n-t-r-a-c-t-o-r jest po prostu świetnyc-o-n-t-r-a-c-t-o-r jest po prostu świetnyc-o-n-t-r-a-c-t-o-r jest po prostu świetnyc-o-n-t-r-a-c-t-o-r jest po prostu świetnyc-o-n-t-r-a-c-t-o-r jest po prostu świetny
Wrzucam mapę kopalni. Na czarno skały, kolorem ciemnozielonym las, szarym droga, jasnozielonym teren niezadrzewiony.


Legenda:

1a-d chaty;
2 świetlica;
3 zagroda i stajnia;
4 wejście do kopalni;
5 hałda;
6 studnia;
7 miejsce ukrycia zdobytego ekwipunku.

EDIT:

W związku z faktem, że ostatnio sesja zaliczyła mały przestój (po części z mojej winy) wprowadzamy nową zasadę. W przypadku występowania tzw. "dłużyzn" (np. takich jak teraz kiedy poza udzielaniem się w dialogu, który ja wstawiam do tematu z sesją, Wasi bohaterowie nie mieli nic do roboty) jeżeli ze swej strony nie będziecie mieli nic do dodania poinformujcie mnie o tym w sposób dla siebie dogodny, żebym nie musiał czekać tych 7 dni. Ta reguła nie dotyczy rzecz jasna sytuacji gdy wasze postacie mają możliwość wykonania działań istotnych dla przebiegu fabuły. W myśl zasady "zła karma wraca" osoby dopuszczające się nadużyć w tym zakresie będą karane podczas rozdzielania PD'ków.

A i jeszcze jedno:

Cytat:
Napisał Hellian
idą do tej kopalni pełnej w najlepszym razie opitych gorzałą kurdupli w najgorszym jakiś spaczonych szczurów
To Ty nie wiesz, że skaveni tak naprawdę nie istnieją ?

EDIT2:

Słów kilka odnośnie pola walki. Pomieszczenie, w którym się znajdujecie ma jakieś 10 m długości i 4 m szerokości. Po prawej stronie (patrząc w kierunku wejścia) są drzwi prowadzące do niewielkiej komórki, służącej za magazynek. Oprócz drzwi do budynku macie do obstawienia cztery okna – dwa z przodu (jedno po obu stronach drzwi) i dwa z tyłu. W chwili rozpoczęcia starcia drzwi są zaryglowane. Truposzczaki zmierzają w waszym kierunku i w ciągu paru sekund dotrą do świetlicy (możecie przyjąć, że są teraz przy studni). Przy drzwiach stoi Gimbrin i jeden z górników. Pozostali (po jednym) obstawiają okna.
 
__________________
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.

Ostatnio edytowane przez c-o-n-t-r-a-c-t-o-r : 14-02-2010 o 09:27. Powód: uzupełnienie posta
c-o-n-t-r-a-c-t-o-r jest offline