Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-01-2010, 09:54   #1
Faurin
 
Faurin's Avatar
 
Reputacja: 1 Faurin nie jest za bardzo znanyFaurin nie jest za bardzo znanyFaurin nie jest za bardzo znanyFaurin nie jest za bardzo znany
[Komentarze] Pogoń

DIALOGI- - Powiem to raz. Jestem Yan. Wielu z ... - Dokumenty Google


Jeszcze raz dziękuję i gratuluję, bo postacie jakie wykreowaliście są niezmiernie ciekawe. Żeby nie rozwlekać tego tematu przejdźmy do sedna:

1. częstotliwość pisania postów 1/tydzień, ale zrobimy to tak, że 5 dni mają Gracze, a te pozostałe dwa ja
2. Mechanika, mechanika, mechanika... Pojawi się podczas walk. To na pewno. Pojawi się także w kluczowych momentach gry. Ale na czym ona będzie polegać... Już mówię:
I. Podczas walk będą trzy rzuty, każdy k6. Oczywiście będą nie raz walki bez rzutów, ale będą to mało ważne walki, nieistotne. Wtedy to opierać się będziemy na storytellingu.
a) pierwszy rzut- na trafienie. Jeżeli wypadnie 4-6 to trafiamy. Jak 2-3 to pudło, a jak 1 to jest to fail, przy którym dzieje się coś, hmmm... dziwnego np. wylatuje Wam z rąk miecz, potykacie się o korzeń itp.
b) drugi rzut- gdzie trafiacie. Oczywiście jeżeli pierwszy rzut się nie udał, to te dwa pozostałe się nie liczą. Znowu k6, a wyniki są następujące:
1- noga
2- krocze
3- ręka
4- tors
5- szyja
6- głowa
Dzięki temu walki mogą okazać się ciekawe, bo nie ma co się zawsze cieszyć, że wypadnie szóstka, bo przeciwnik może mieć hełm, co zniweluje siłę ciosu.
c) trzeci rzut- siła trafienia. I tutaj będzie to wyglądało w ten sposób, że wtedy i ja rzucę k6 i odpowiednio porównamy, który wynik jest większy. Jeżeli Gracza, to zadaje on obrażenia takie jakie chce- może nawet zabić, ale tylko "zwykłe" istoty, jak złodziej, klecha, dziecko, pająk itp. Jeżeli wyższy wynik będę miał ja, to wtedy ja opisuje co wasza postać zrobiła przeciwnikowi. Z tym, że w tym drugim przypadku zazwyczaj będę robić wszystko na niekorzyść Gracza.
Walka z potężnymi istotami przyjdzie z czasem. Kto wie, może i na dniach, ale jeżeli się taki pojawi to napisze w komentarzach co trzeba zrobić aby mu tyłek skopać
II. Podczas innych wydarzeń, nie walk, mechanika też zapewne znajdzie swe zastosowanie, ale wtedy powiem co trzeba rzucić, i ile wypadałoby, by efekt był pozytywny dla Gracza.
III. Magia. Podczas tury można użyć maksymalnie trzech czarów, z tym, że po ich użyciu będą się "ładować" przez kolejną turę, co oznacza, że są nie do użycia.
3. Rzecz, którą ściągnąłem z innej sesji, ale to co W końcu na LI trza się wspierać, bo to jedna, wielka rodzina jest. Otóż, niech każdy z Was opisze swą postać na tej pierwszej stronie komentarzy, bo wtedy łatwiej można to odnaleźć, gdy jest to potrzebne mi i innym Graczom.
4. Długość postów. Nie mam wysokich wymogów, nie zależy mi na długich tasiemcach, choć są mile widziane, ale nie chce widzieć 5cio linijkowców. I najważniejsze: każdy post musi coś wnieść do akcji. Nawet jeżeli napiszecie na 5 stron A4, a wasza postać i tak będzie stała w miejscu jak uprzednio, nie zrobiwszy nic, nie odezwawszy się do nikogo, to post jest, hmmm... niczym papier toaletowy- Do podtarcia tyłka.
5. Nie interesuje mnie zbytnio, czy każdy z Graczy jest pełnoletni, jednak w sesji mogą znaleźć się wulgaryzmy, treści potencjalnie nieodpowiednie dla osób poniżej osiemnastego roku życia.
6.Jeżeli coś zapomniałem, to napisze to niebawem jak mi się przypomni
7. Pierwszy post w piątek!
8. Mam nadzieję, że miło razem spędzimy czas
9. Miłego dnia życzę

EDIT.

10. Już mi się coś przypomniało... Dialogi: nie jest obowiązkowe, żeby pisać kursywą, ale muszę zaczynać się od "-"[myślnika]. Myśli piszemy w cudzysłowiu, np. " Ale mam fajną ekipę do sesji". Nie pogrubiamy imion! Grafika, hmmm... Można wstawiać, ale z umiarem. Wolę czytać ładne opisy Załączniki w formie muzyki- mogą być, ale niech będą klimatyczne.
 
__________________
Nobody know who I realy am...

Ostatnio edytowane przez Faurin : 23-01-2010 o 10:13.
Faurin jest offline