Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-02-2010, 20:57   #1
SWAT
 
SWAT's Avatar
 
Reputacja: 1 SWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputacjęSWAT ma wspaniałą reputację
[Storytelling] Twórczość Maxa Brooksa

Szukam ludzi chętnych na storytelling w klimatach twórczości Maxa Brooksa.

Moja założenia są takie:
Gracze wcielą się w grupę szabrowników z przedmieścia Warszawy. Będziecie tam mieli niewielki dom, otoczony murem, który będzie wam służył za bazę wypadową i składowisko łupów. Ja sam wezmę też udział w sesji prowadząc kogoś w rodzaju przywódcy tej grupy. Potrzebuje z przynajmniej 4 osoby. Jeśli zgłoszeń będzie dużo, zastanowię się czy dam radę poprowadzić większą ilość graczy, z powodu że jestem początkującym MG.
Dom w którym się znajdują nasze postaci na starcie, opisze w pierwszym poście sesji właściwej.

Sama epidemia zaczęła się w 2010. Mamy w grze rok 2015 i prawie całe społeczeństwo poszło w drzazgi. Można spotkać pojedyncze wioski, grupy szabrowników, bandytów czy chociażby wojskowych którzy starają się po prostu przeżyć. Pierwsze chwile wyglądały jak te z książki "Wojna Zombie", ale tu ludzkości nie udało się obronić.

Karta postaci:
- Imię i nazwisko: Jest to Polska, więc preferuję Polaków, ale obcokrajowcy władający Polskim językiem też będą mile widziane.
- Historia, opis postaci, charakter: To z niej ułożę cechy i atrybuty waszej postaci, więc dobrze by było żeby była bogata. Dużo o waszym przeszłym zawodzie czy zajęciu z dzieciństwa. Chciałbym żeby byli to zwykli, szarzy ludzie. Uwzględnijcie jak trafiliście do niewielkiego domu z przedmieścia Warszawy. Tam spotkaliście moją postać, Rafała Króla.
- Zdjęcie: Wiadomo o co biega. Nie za duże zdjęcie, które będzie w sesji robiło za wasz avatar.