Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-03-2010, 14:18   #6
Miriander
 
Miriander's Avatar
 
Reputacja: 1 Miriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie cośMiriander ma w sobie coś
Odpowiedź na pytanie Behemota [połowiczna]: Nie mam dużego doświadczenia z dodatkami z "czarnej linii" nWoDu pomimo, że grałem kilka fajnych przygód detektywistycznych na podstawce.
Nie miałem w rękach tłumaczenia Oczyma Duszy, ale wydaje się ono rozsądnym zakupem. Myślę, że jeśli nie straszny Ci język angielski, mógłbyś poorientować się i zastanowić nad zakupem dodatków Slashers i Skinchangers.
Slashers opisuje śmiertelników, którzy z różnych powodów są uzależnieni od zabijania. Wprowadza ciekawe 'story hooks', rozszerza trochę mechanikę Moralności i daje serię gotowych antagonistów.
Natomiast Skinchangers opisuje śmiertelników-złodziei skór, którzy dzięki takim praktykom mogą zmieniać swój wygląd i uzyskać odpowiednie moce. Ma również sporo zahaczek i daje mocną, mroczną alternatywę do wprowadzania zmiennokształtnych z Odrzuconych czy Changing Breeds.
Również Blasphemies, dodatek do wilkołaka, mógłby Cię zainteresować: opisuje on różnego rodzaju "herezje" wilkołacze i różnego rodzaju sekty zbierające się wokół wilkołaków mających pomieszane w głowie.