Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-04-2010, 19:15   #1
Indoctrine
 
Reputacja: 1 Indoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znanyIndoctrine nie jest za bardzo znany
Głębia Przestrzeni - System Hard SF

Witam!

Chciałbym zaprezentować Wam nowy system Science Fiction, Głębia Przestrzeni.

Jest to projekt nad którym pracuję już spory kawałek czasu, i zbliża się powoli moment, gdy będzie zakończony.
Ponieważ mało jest produkcji z tego nurtu na rynku polskim, myślę, że znajdą się amatorzy i z przyjemnością w niego zagrają
System będzie wydany w wersji papierowej, wraz z ładnymi grafikami, ale termin jeszcze nie jest znany. Na pewno będzie to 2010 rok.

Strona systemu (jeszcze w produkcji) wraz z forum:

Głębia Przestrzeni

Główne cechy systemu "Głębia Przestrzeni":


Świat przyszłości, odległej i nieodległej zarazem

- rok 4985 licząc rachubą Starej Ziemi, 1495F. Ludzie rozwinęli się znacznie, szczególnie na polu ekspansji i technologii. Czy na innych też? To już nie jest tak oczywiste. Społeczeństwa bardzo się różnią od dzisiejszych w jednych rzeczach, w innych są podobne. Gracz zdecyduje jaką drogą podąży.

Rozbudowana postać gracza

- osiem atrybutów, ponad dwadzieścia umiejętności, wiele parametrów określających psychologię postaci, zasoby, znajomości, przynależności i inne, w tym 13 profili będących odzwierciedleniem tego, czym postać się zajmuje.

Nacisk na odgrywanie ról

- RPG to odgrywanie roli. Tworząc rozbudowane uniwersum dla graczy, mechanikę premiującą inwencję, dajemy szansę na wykazanie się w tej sferze.

Szczegółowe opisy społeczeństw ludzkich i Obcych

- tysiące planet zamieszkanych przez ludzi i Obcych, wielkie społeczne struktury jak Federacja, mniejsze i niezależne zrzeszające przedstawicieli jednej rasy, lub wielu, nacje przyjazne, neutralne i wrogie.. Wszystko to w ciągłej interakcji ze sobą, czyni Kosmos dynamicznym miejscem, gdzie dzieje się bardzo wiele.

Zdolności ESP

- niektórzy ludzie (i nie tylko) posiadają nietypowe zdolności paranormalne, mogą wykorzystywać je dla dobra ogółu, swojego, zarówno samodzielnie jak i w wielu organizacjach jak Korpus ESP czy Kaston Syriuszowy.

Realistyczna eksploracja kosmosu

- międzygwiezdne skoki hiperprzestrzenne, podróże konwencjonalne z wykorzystaniem różnych sposobów lotu, dylatacja czasu, dbanie o stan techniczny sprzętu i paliwo.

Bogate listy różnego rodzaju sprzętu technicznego

- setki najróżniejszych urządzeń, zarówno podręcznych jak sondy molekularne, medboty, czy miecze molekularne, jak też do statków kosmicznych: tarcze ochronne, skanery promieniowania Hawkinga, hibernatory czy analizatory transprzestrzenne.

Mnóstwo statków kosmicznych z szerokimi możliwościami modyfikacji i rozbudowy

- statki militarne, transportowe, turystyczne i inne, wiele klas jak fregaty czy krążowniki, każdy z różnymi parametrami jak punkty montażowe urządzeń, rodzaje powłoki i pancerza, uzbrojeniem i przeznaczeniem. Do tego specjalny system zarządzania energią i uszkodzeniami.

Wielka Galaktyka, która czeka na zdobycie

- zbadano do tej pory niewielki obszar Kosmosu, kilkanaście tysięcy lat świetlnych średnicy, reszta, być może kryjąca masę tajemnic, wciąż kusi by ją zdobyć.

Unikalna sieć transprzestrzenna "Extensivity"

- połączenie sieci komputerowej tradycyjnej oraz rzeczywistości transprzestrzennej znajdującej się w naszym otoczeniu, daje to unikalne możliwości składowania wiedzy i korzystania z niej.

Zainteresowanych dalszymi informacjami zapraszam do komentowania i odwiedzania strony
 

Ostatnio edytowane przez Indoctrine : 04-04-2010 o 19:18.
Indoctrine jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem