Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-04-2010, 13:17   #9
Efcia
 
Efcia's Avatar
 
Reputacja: 1 Efcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputację
- Medyk!! - Krzyknęła jedna z kobieta-porywacz. Lena zwróciła się w tamtą stronę. Przy rannym mężczyźnie był też jeden z Ziemian, jak to ładnie określili ich, oraz kobieta, która wzywała medyka, a także chyba ktoś w rodzaju dowódcy tej grupy.
Asmel złapał Vilith za ramię i podniósł ją do góry.
- Przepraszam. - Lena uklęknęła koło Makbeta, w tym samym czasie Asmel kazał Vilith przypilnować Wennera. - Ja się nim zajmę. Jestem lekarzem.
- Może tak lepiej tym magiem? - Makbet wskazał leżącego. - Ten przeżyje bez problemów, a tamten gorzej oberwał.
- Jak na razie jestem tutaj. - Pani doktor przyglądała się ciętej ranie na prawym boku. - Trzeba zatamować krwawienie. Potrzebne są jakieś gazy, cokolwiek. - Spojrzała na młodego Szkota, następnie na Asmela.- Najlepiej założyć kilka szwów. Ale ja tu nie mam narzędzi.
Makbet zacisnął lekko usta. Mimo wszystko nie zamierzał dyskutować z lekarką, choć ta najwyraźniej nie rozumiała hierarchii potrzeb.
Kapitan skinął głową, po czym zdjął z pleców podróżny worek, z którego wyciągnął ciasno zwinięte szerokie pasy białego materiału. Nie wyglądały jak przedmioty znane Lenie, ale każdy materiał był teraz dobry.
- Czego będzie ci potrzeba? - spytał podając je kobiecie.
- Igły, nici. - Zaczęła wymieniać. - Środki dezynfekujące i znieczulające. - Właściwie wyrzuciła z siebie całą litanię rzeczy, które każdy szanujący się lekarz ma w swoim gabinecie, nie zapominając oczywiście o jednorazowych rękawiczkach i jałowej gadzie.
- Potrafisz założyć opatrunek?? - Zwróciła się do Makbeta.