Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-04-2010, 22:10   #1
behemot
 
behemot's Avatar
 
Reputacja: 1 behemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwu
[Komentarze][GSy] Niebo pełne gwiazd (behemot)

Początek (muzyczka)

Hej,
Witam w naszej sesji Gasnących Słońc.
W sesji biorą udział:
- deMaus
- Radagast
- merill
- Lhianann
- Hawkeye
- Hellian
- Behemot (MG)

W sesji brali udział:
- Tadeus
- Minty

Temat Rekrutacyjny

Tradycyjnie życze udanej rozrywki, niezapomnianych doznań, nowych doświadczeń, złożonych i unikalnych postaci, wielowarstwowej fabuły oraz zajefajnych scen i obyśmy nie flejmili za dużo.

Good Luck & Have Fun.

***

Czas przejść do konkretów, ponieważ jest to sesja na życzenie, to musicie wymyśleć w co byście chcieli zagrać. Oczywiście jakby co sobie poradzę i mogę coś samemu wymyślić, natomiast im więcej powiecie tym większa szansa, że sesja będzie zaplanowana zgodnie z waszymi deklaracjami. Jest jeszcze margines błędu, że nie wszystko uda mi się w przygodzie zawrzeć. To nie jest tak, że macie wymyślic mi fabułę a ja ją poprowadzę, wystarczą wskazówki i lista rzeczy na których wam zależy.

Nieprzekraczalnym minimum jest drużyna, albo inna sieć powiązań między postaciami, gdyż głównym celem jest stworzenie przygody mocno opierającej się na bohaterach.

To w jaki sposób będziecie dyskutować zależy od was, podejrzewam, że dobrze zacząć od potoku pomysłów (burza mózgów) gdzie każdy pisze swoje pobożne życzenia we wszystkich aspektach, a potem z tej ideowej zupy zaczyna się wyławiać co lepsze kawałki i składać w nowe danie. Pewnie w krytycznym momencie trza by umówić się na GG party, ale najpierw porzucajmy pomysłami.

Kilka przykładowych pytań:
1. Czego chcemy? Czyli co my tak właściwie chcemy od tej sesji? Ma być milutko, a może skłaniać do kombinowania taktycznego, a może serwować metafizykę dla potłuczonych? Tu głównie chodzi o oczekiwani graczy od całości projektu.
2. Oczekiwania fabularne? Kryminał, dramat dyplomatyczny, eksploracja zakazanych rewirów, dungeon crawl? Czyli co byśmy chcieli w samym scenariuszu, jakiego typu sceny i wyzwania.
3. Scenografia, motywy i fetysze. Takie rzeczy jak planeta, okres, lokalizacja (miasto, orbita, porzucona świątynia)
4. Drużyna, czyli kim mają być bohaterowie zarówno indywidualnie jak i zbiorowo.

Inne ciekawe pytania:
5. O czym ma być gra? Jaki jest temat przewodni?
6. Co mają robić protagoniści?
7. Jakimi bohaterami gramy (doświadczenie czy poziom dziwności)
8. Na jaki klimat się nastawiamy, na awesome heroic czy grim and gritty?
9. Jakie są tematy tabu, czyli sceny których nie chcemy (typu nie dla hardcore gore porn)
10. Ulubione fetysze i motywy, czyli takie rzeczy jak swietlne miecze, małe dziewczynki z mocami psi itd.
11. Preferencje narracyjne, czy bardziej stolikowana, czy bardziej interaktywne opowiadanie.
12. Kolor, czyli klimat.
13. Rola mechaniki.
14. Poziom trzymania się podręcznika (settingu)
15. Preferowani antagoności. (edit)

Zaprzaszam do dyskusji.
 
__________________
Efekt masy sam się nie zrobi, per aspera ad astra

Ostatnio edytowane przez behemot : 13-12-2010 o 14:39.
behemot jest offline