Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-08-2010, 11:31   #3
Armiel
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
(TO TYLKO MÓJ POST - POSTY GRACZY W KOLEJNYM POSCIE)

Wszyscy – kafejka „Cafe la Corte”

Po wyjściu Teodora, jakby nie było gospodarza spotkania, przy stole zapanowała niezręczna cisza, którą zdecydował się pierwszy przerwać Walter Chopp

- No, to Teodor nas opuścił - odezwał się księgowy - A mi się wydaje, że czeka nas chyba przygoda, przecież nikt z nas się rzeczywiście śledztwami nie zajmował, prawda? - rozejrzał się po twarzach zgromadzonych i poprosił Leonarda o jeszcze jednego papierosa. -Jestem zwykłym księgowym, ale myślę, że mogę wziąć na siebie Duvarro Sprocket; pójdę i popytam, czy nie mieli by jakiejś pracy dla mnie. Dzisiaj dostałem w końcu dwa miesiące urlopu.

Ludzie pokiwali zadowoleni głowami. Najwyraźniej pomysł przypadł im do gustu.

-Ja...no cóż, udam się do ojca...j-jedynie tak mogę się chyba n-narazie przydam- jąkał się Leonard Lynch nerwowo uśmiechając się do siedzącego naprzeciwko jego Waltera- chociaż...profesor cz-często opowiadał mi o swoim...no cóż, hobby- tym razem spojrzał na Vincenta- mam...eemm- chłopak poluzował swój i tak już wiszący luźno krawat- mam trochę książek, w tym kilka projektów profesora- nie chciał mówić zbyt wiele, było to aż nazbyt łatwe do wyczytania z jego twarzy- więc, na-a nasze wieczorne spotkanie postaram s-się coś zabrać z m-mieszkania...jeśli jeszcze tam mieszkam- ostatnie słowa wymruczał tak, że ciężko było cokolwiek usłyszeć,