Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-08-2010, 02:02   #1
Roni
 
Roni's Avatar
 
Reputacja: 1 Roni ma wyłączoną reputację
[storrytelling] Evolution 2.0

New Sunshine

Pierwszym „cyborgiem” został okrzyknięty Kevin Warwick – brytyjski profesor. W 1998 roku zaczął eksperymentować z własnym ciałem. Udało mu się wszczepić sobie pod skórę implant, który pozwolił mu na sterowanie światłami w swoim laboratorium. W 2010 roku powstała gra video całkowicie kontrolowana przez ludzki umysł za pomocą łącza nerwowego. Kilka lat później stworzono pierwsze biotyczne ramię w celach militarnych. Zaczęła się era nadludzi.



Z każdym kolejnym rokiem coraz więcej ludzi decydowało się na udoskonalenie swojego ciała. Praktycznie każdy człowiek posiadał interfejs nerwowy, układ niewielkich implantów umieszczonych w mózgu, którym mógł sterować komputerem, telewizorem, światłem bez użycia rąk. Hackerzy bardzo szybko przystosowali się do nowego środowiska. Zaczęto notować coraz częstsze i poważniejsze wykroczenia next-hackerów. Na początku włamywali się do komputerów osobistych i automatów do napojów, później do bankomatów, a nawet serwerów firm. Stworzono specjalną jednostkę policji – CyberUnit. Zajmowali się szukaniem w systemach operacyjnych śladów hackerów. W roku 2032 wycofano z użytku publicznego biowszczepy, rezerwując je jedynie dla pracowników firm komputerowych , agentów specjalnych. Gdy w 2048 właściciel firmy „ChromeTech” produkujących wszczepy został zabity, a plany najnowszych „udoskonaleń” skradzione, 13-stu przywódców krajów – USA, Brazylia, Francja, Związek Wysp Brytyjskich, Nowa Germania, Komunistyczna Republika Słowiańska, Norwegia, Nowa Finlandia, Holandia, Dania, Belgijska Konfederacja, Egipt i Iran – zawiązali Pakt. Nazwali siebie Apostołowie Ludzkości. Zaprzysięgli, że żadne z ich państw nie będzie pracowało nad Biowszczepami. Jednak KRS nie dotrzymało umowy. Tworzyli coraz nowsze wszczepy, aż stworzyli prawdziwego Cyborga. Człowieka o skórze zespolonej z kevlarem, umyśle trwale powiązanym z systemem satelitarnym państwa. Szpiedzy Apostołów dowiedzieli się o tym i rozpoczęła się Trzecia Wojna Światowa. KRS nie miało żadnych szans na wygraną. Zostało rozbite na mniejsze państwa, a naukowcy pracujący w zakładach cybernetycznych, zabici. Jednak nie można wstrzymać postępu. Coraz więcej państw łamało zakaz i odchodziło od Apostołów Ludzkości. Biowszczepy stawały się coraz potężniejsze. W roku 2091 doszło do IV Wojny Światowej, w wyniku której zniszczono znaczącą część infrastruktury. Z dawniej wielkich miast zostały jedynie ruiny. Ludzie, którzy przetrwali apokalipsę zbili się w niewielkie grupy by razem poszukać nowego, lepszego jutra. Zaczęły powstawać nowe osiedla. Grupy ludzi łączyli się i budowali nowe miasta z tego, co mieli pod ręką. Jednym z takich miast jest The Seal, nazywane czasem "Lśniącym Miastem". Zostało założone w 2103, lub raczej 12 roku Nowej Ery, przez naukowców i żołnierzy. The Seal jest najbardziej zaawansowane technicznie, gdyż badacze wynieśli z laboratoriów sporo sprzętu. Nazwa Lśniące Miasto wzięła się od tego, że The Seal jako pierwsze postawiło swoją elektrownię wiatrową, więc domy były zaopatrzone w prąd.

---

Staw się w The Seal, przy bramie głównej, pojutrze o 12.30. - taką właśnie otrzymaliście wiadomość. Wy, najemnicy, wiecznie poszukujący pieniędzy. Otrzymaliście ją od Carla Dicensona, jednego z założycieli Lśniącego Miasta.


Witam
Jak widać, proponuję Wam taki mix Deus Exa+Neuroshimy. Wy, jako najemnicy, dostaliście ofertę pracy od Carla Dicensona. Sami uwzględnijcie w historii jak się o Was dowiedział. Jakaś robota w przeszłości? Może "dobry kumpel" dał mu cynk? Kombinujcie. Jeśli chodzi o pochodzenie biomodów, to dostaniecie je właśnie od Carla. Nie przedłużam, przechodzę do spraw technicznych.

Wyposażenie.
Daję kompletną dowolność (oczywiście w granicach rozsądku. Zero laserów, mini bomb atomowych etc). Możecie nosić ze sobą zarówno srebrną Berettę, jak i wyrzutnię rakiet. Radzę również zaopatrzyć postać w jakąś kamizelkę ochronną. Wskazane też są biowszczepy. Oczywiście ktoś może pozostać „czysty”, lecz uprzedzam, że Wasi przeciwnicy też mają „udoskonalenia”.

Poziomy biowszczepów.
Poziomy zaawansowania będę zwiększał w miarę postępów w fabule


1.Soldier. Klasyczny wojak. Umięśniony, wysoki, znający się na każdym rodzaju broni. Posiada biowszczep pozwalający mu na pobudzenie mięśni do bardziej wytężonej pracy. Wzmaga wydzielanie adrenaliny. Żołnierz staje się na kilkadziesiąt sekund szybszy, silniejszy, poprawia mu się czas reakcji, praktycznie nie odczuwa wtedy bólu. Wyższe poziomy sprawiają, że efekty są jeszcze mocniejsze.



2.Biotyk. Postać z dużą ilością biowszczepów. Może uderzać we wrogów falą energii telepatycznej, która wdziera się do mózgów i powoduje czasowe wyłączenie synaps, co skutkuje paraliżem. Wyższy poziom skutkuje wydłużonym czasem działania, oraz możliwością zniszczenia mentalności wroga. Biotyk potrafi również za pomocą energii biologicznej swego ciała załamywać światło, sprawiając że jest niewidoczny. Kolejne poziomy pozwalają ukryć również ciepłotę ciała, sprawiając, że Biotyk nie jest widoczny na kamerach termowizyjnych. Preferowana broń: biowszczepy, pistolety.



3.Tank. Ciężka postać o ogromnej posturze. Wielka waga i ogromny wzrost nie pozwala mu się wmieszać w tłum, jednak to najsilniejsza i najbardziej odporna z klas. Jego biowszczep to Szarża. Otacza Tanka polem siłowym, które odbija wszystko w promieniu 2 metrów. Tank może ruszyć na przeciwnika bez obawy trafienia. Na kilkanaście sekund staje się praktycznie niezniszczalny. Może jednak wyczerpać energię swojego ciała przyjmując na siebie zbyt duży, lub lecący ze zbyt wielką prędkością przedmiot, jak np. pocisk z czołgu, lub potężna fala energii. Preferowana broń: ciężkie karabiny, pałki, materiały wybuchowe.



4. Łowca. Lekki i zwinny. Doskonale się skrada, tropi i kradnie. Jest mistrzem w cichej eliminacji przeciwnika. Jego biowszczep to Noktowizja, układ scalony wspomagający oczy, pozwalająca na widzenie w ciemnościach, a na wyższych poziomach również widzenie celów organicznych przez ściany i inne przeszkody. Preferowana broń to noże/paralizatory, karabiny snajperskie.



No cóż mogę więcej mówić. Karta postaci jest "klasyczna". Imię, pseudonim, nazwisko, klasa, wyposażenie, jakaś krótka historia. Jeśli ktoś chce, może zamienić swoje biowszczepy na inne, lub też dodać jakiś, aby jego postać miała dwa... Modyfikacje możecie wymyślić sami, ale nie przesadzajcie, ok?

Powodzenia! Czekam do 5 września.
 

Ostatnio edytowane przez Roni : 24-08-2010 o 03:30. Powód: Zmieniłem założenia sesji
Roni jest offline