Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-11-2010, 13:35   #1
Vangard
 
Vangard's Avatar
 
Reputacja: 1 Vangard jest na bardzo dobrej drodzeVangard jest na bardzo dobrej drodzeVangard jest na bardzo dobrej drodzeVangard jest na bardzo dobrej drodzeVangard jest na bardzo dobrej drodzeVangard jest na bardzo dobrej drodzeVangard jest na bardzo dobrej drodzeVangard jest na bardzo dobrej drodzeVangard jest na bardzo dobrej drodzeVangard jest na bardzo dobrej drodzeVangard jest na bardzo dobrej drodze
[rekrutacja dodatkowa D&D, ed. 3,5] Klinga snu

Cytat:
"Nasi informatorzy donieśli nam o miejscu ukrycia klingi. Posiada ją człowiek zwany Bliznookim. Jego siedziba znajduje się w Barforst. Brak ochrony i potężnej magii. Działajcie według wcześniejszych ustaleń.

Wyznawcy oka"




Chmury rozwiała popołudniowa wichura, jednak blask księżyca dawało niewiele światła. Noce o tej porze roku były długie i ciemne. Mieszkańcy po zmroku zamykali się w przytulnych bezpiecznych domach, karczma świeciła pustkami. Karawana w takich zaspach nie miała szans przedrzeć się do miasteczka toteż ludzie musieli już korzystać z wcześniej poczynionych zapasów. Coraz częściej dało się słyszeć wycie wilków w oddali, one też nie miały łatwo tej zimy.



"Droga Melanie

Moi podopieczni są coraz bystrzejsi i silniejsi. W takim tempie niedługo już będę mógł ich szkolić. Do tego ta ich niecierpliwość i chęć ujrzenia świata. Ehh pamiętasz jak nas rwało ku przygodzie? W nich też budzi się zew. Jednak oni będą lepiej przystosowani niż my kiedyś. Mają talent, ich krew aż wrze na treningach.
Ja czuję się już staro, byłem u zielarki Srecce. Musiała przyrządzić wywar na stawy bo zimno doskwiera mi coraz bardziej. Czasami przyłapuję się na coraz dłuższym spaniu. Guśnieję Melanie.
Co u Ciebie? Nadal dokuczasz temu 'podlotkowi', jak zawsze zwałaś braciszka? Współczuję mu jeśli wciąż kipisz takimi pomysłami jak niegdyś.
Masz wiadomości od Mistrza? Nie mogę się z nim skontaktować, jego magiczna kula nie odpowiada od miesiąca.

Odpisz szybko!
Gorące pozdrowienia, Taz.

P.S Ostrze bezpieczne."



Cień był szybki. Wydawał się znikać i natychmiast pojawiać w innym miejscu. Wprawne oko zauważyłoby jednak szybkie susy. Nienaturalnie szybkie.
Wciąż korzystając z ciemności doskoczył plecami do muru. Zdjął grubą rękawicę, palce przyłożył do ust. Chuchnął kilka razy ogrzewając je. To co zrobił później z daleka wyglądałoby na wariacki taniec świetlików. W rzeczywistości jednak palce poruszyły się w zawiłym geście. Otoczyła je natychmiast wstążka żółtego światła. Zawirowała wokół dłoni i wystrzeliła w górę, materializując się w linę. Cień w mgnieniu oka znalazł się na dachu. Podszedł to okna, sztyletem podważył wewnętrzny haczyk mocujący okiennice.
Był w środku. Mały gabinet nie był oświetlony. On jednak widział wyraźnie. Podszedł do drzwi nasłuchując. Gdy się upewnił, że nikt mu nie przeszkodzi, zdjął drugą rękawicę. Uklęknął i zaczął rysować na podłodze niewidoczne znaki. Po wypowiedzeniu słów mocy, znaki nabrały niebieskiego blasku. -Cóż, w końcu nie będziesz sprawiał więcej problemów. Po czym aktywował portal.


-------------------------------------------------------------------------


System: Dungeons & Dragons wersja 3.5
Świat: autorski

WANTED
Poziom postaci:3
Wyposażenie postaci: 3100 sz na wykupienie dowolnego ekwipunku
Można skorzystać z "księgi broni i ekwipunku" z następujących stron:
21-32,36
Ponadto z podręcznika MP, ze stron:
230 (eliksiry i olejki) cenowo tylko do 250 sz włącznie
Charakter: dowolny nie-zły (preferowany dowolny dobry)
PW: będę sam losował
Preferowane klasy: walczące, czarujące, skradające (im bardziej zróżnicowana drużyna tym lepiej
Rasa: dowolna
Punkty do rozdania na atrybuty: każdy atrybut na poziomie 10 + 18 punktów.
Robicie to na zasadzie: każdy atrybut na 10, później rozdajecie te 18 punktów (do 18 max), a następnie modyfikujecie w zależności od rasy. Dzięki temu można mieć na start atrybut na max 20, a na min 8.

Dodatkowo: niezbędna charakterystyka postaci wraz z opisem. Im ciekawsza i bardziej wyróżniająca się postać tym lepiej.

Historia nie ma być opowiadaniem całego, życia. Proszę przede wszystkim o opisanie momentów zwrotnych w życiu śmiałka (m. in. dlaczego został poszukiwaczem przygód, jakie były powody odejścia z rodzinnego domu czy organizacji...). Jeżeli chce się opisać w jaki sposób wyuczyło się atutów to tylko do poziomu drugiego, bo poziom trzeci zdobyło się podczas nauk u pewnej osoby

Dobrze by było skupić się bardziej na charakterze niż historii (to można wymyślać i dostosowywać w trakcie kampanii.

-----

Kartę utworzoną w PCprofiler proszę przesłać na e-mail. Link do poradnika tworzenia postaci i programu tutaj.
Z powodu braku oprogramowania Microsoft Office, proszę o nadsyłanie historii/charakterystyki postaci w formie plików z rozszerzeniem .txt (notatnik)

e-mail: vangard@interia.pl
Cytat:
Świat zamieszkują przede wszystkim ludzie i to przez nich jest zdominowany. Tworzą oni największe państwa, rzadko utrzymujące pokój między sobą. Powszechne są zbrojne napaście i liczne dworskie intrygi. Ludzie są egocentryczni, toteż, przeciętny człowiek (rzemieślnik, chłop), rzadko ma styczność z innymi rasami, które albo traktuje pobłażliwie, czy podejrzliwie, albo się obawia, boi, lub po prostu zazdrości.

Elfy zamieszkują ogromne puszcze, gdzie tworzą małe odizolowane społeczności, zbierające się i łączące w jeden system społeczny w szczególnych przypadkach (wojny, ważne święta).

Krasnoludy żyją w górskich fortecach, których właściwa przestrzeń znajduje się pod ziemią. Podczas gdy elfy cenią sobie rządy wspólnoty, o tyle krasnoludy mają jeszcze bardzie scentralizowane rządy niż ludzie.

Gnomy lubią niezależność i utrzymywanie swoich siedzib i wynalazków w tajemnicy. Może więc być tak, że ludzie żyją sobie w sąsiedztwie gnomów nie zdając sobie sprawy z ich istnienia.

Niziołki lubią uprawiać rolę, nie tworzą więc dużych siedzib. Rządzą się wspólnie, żyją wspólnie i ogólnie wszystko traktują jako wspólnotę.

Mieszańce (półelfy i półorki) nie tworzą jednolitych społeczności. Mieszkają i wychowują się zazwyczaj w tych środowiskach, z którego wywodzi się matka. Z czasem jednak dwoistość natury każe im zamieszkać w środowisku drugiego rodzica. Nigdzie nie czują się jednak doskonale, zostają więc raczej podróżnikami.

Ludzie raczej magii się boją, bo jej nie znają. Choć wiedzą że potrafi nieść dobro i pomagać, historia pokazuje że wszelkie kataklizmy i nieszczęścia spowodowała właśnie magia. Czarodzieje, rezydują raczej w luksusach w mieście budząc respekt, Zaklinacze natomiast to często wioskowi szamani i zielarze.
Kapłani są wszędzie i wszędzie krzewią swoją religię, zaszczycając tych co na to zasługują łaskami swych bóstw.

Każda rasa i każda społeczność żyje w ciągłym napięciu i niepewności, bo co rusz z gór schodzą orki i gobliny, z lasów wychodzą przeróżne monstra, na cmentarzach budzą się umarli, a z pod ziemi atakują mroczne elfy.


Trzema słowami: stereotypowy świat fantasy.
Pierwotna rekrutacja:http://lastinn.info/archiwum-rekruta...linga-snu.html ([D&D, ed. 3,5] Klinga snu)
Sesja: http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/92...linga-snu.html
Komentarze do sesji: http://lastinn.info/komentarze-do-se...linga-snu.html

-----

Szukam 3, słowem trzech graczy chcących wziąć udział w epickich walkach, szaleńczych pościgach, rozwiązywaniu skomplikowanych łamigłówek, dworskich intryg i co tylko dusza zapragnie. Zjedziecie cały świat, zdobędziecie szczyty i zbadacie podziemia bo planuję dłuższą kampanię.

Jeżeli chcesz grać to musisz zadeklarować się, że będziesz pisał/a systematycznie i na czas bo jak na razie został mi tylko jeden gracz intensywnie zainteresowany sesją.

Chcę pisać średnio 1-2 posty na tydzień: post mg, 3 dni dla graczy i 1-2 dla mg.

Do dialogów i walk używamy google docs. Boje będą rozgrywane zazwyczaj z mechaniką pełną ale nie zawsze.

Termin rekrutacji: aż będzie pięciu graczy. Zaraz po otrzymaniu akceptowalnej karty postaci, gracz będzie dołączał do sesji.

Serdecznie zapraszam
 
__________________
moja pierwsza sesja na forum (z przed czterech lat): http://lastinn.info/archiwum-sesji-i...pod-rynne.html
sesja obecna: http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/92...linga-snu.html

Ostatnio edytowane przez Vangard : 04-12-2010 o 22:17.
Vangard jest offline