Pojawiło się trochę pytań o możliwe pokładowe role i podwładnych.
Oto moje propozycje.
1. Maxwell - pierwszy oficer. Dowodzi załogą mostka i zewnętrznymi systemami statku (broń, sensory, silniki).
2. Ventidius - Nadzór nad pokładowym garnizonem, który niby ma dowódce, ale nieudolnego - pochodzącego z wcześniejszych wewnątrzsystemowych oddziałów Krardów.
3. Darleth - Grzebanie w pokładowych archiwach i bibliotekach, logistyka zakupów i wydatków, doradca od kwestii okultystycznych, pokładowy nauczyciel.
4. Vladyk - Oficer naukowy. Specjalista od cybernetyki. Głównie odpowiedzialny za badanie nowych technologii, nadzór nad serwitorami i tworzenie nowych z rannych załogantów, do tego baza wiedzy od tematów stricte technicznych.
NPC
Hecklerius - Naczelny inżynier. 90% czasu gdzieś przy silnikach (Enginarium) i reaktorach. Nudna i stacjonarna praca.
Yanda - Astropatka, komunikacja międzygwiezdna i czytanie myśli. Fanatyczna patriotka.
Veltarius Ghrant - Pokładowy nawigator. Spec od nieumierania w spaczni. Stary maruda i malkontent.
Wesoła gromadka
Komentarz do ruchu: W tej turze oczywiście najważniejsze jest podjęcie decyzji co do składu załogi. Od tego zależeć będą przyszłe zasoby i ewentualne mini-questy na pokładzie. Dobrze by było byście napisali kogo dokładnie chcecie brać.
W Port Wander też będzie można prawdopodobnie znaleźć trochę załogantów, ale tam jest drogo ze względu na dużą konkurencję.