Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-11-2010, 01:49   #4
Campo Viejo
Northman
 
Campo Viejo's Avatar
 
Reputacja: 1 Campo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputację
Cytat:
Cóż... Niech mnie pająki z mrocznej puszczy jeśli się nie zgłoszę.
Marrrt. Czekam na kartę. btw, w IV Erze, Mirkwood wrócił do pierwotnej nazwy, czyli Greenwood.

Cytat:
Rekrutacja ze wszech miar ciekawa.
Brak komentarzy można wyjaśnić chyba tylko tym, że udział w sesji rozważają elfy, a one mają całą wieczność na rozmyślanie.
Tom Atos, taką też mam nadzieję.

Cytat:
Czy dostępne są wszelkie nacje ludzkie np. Haradrimowie, Korsarze z Umbaru, Easterlingowie, Dunedainowie itp.
Tak (z wyjątkiem Korsarzy z Umbaru, którzy są gatunkiem wymierającym w trzecim wieku IV Ery). Wrzuciłem ich do worka jako „Człowiek Śródziemia”. Ale gracz musi nastawić się na solówkę na tle reszty do czasu ewentualnego „krwawego spotkania”, bo to w pbf może zająć więcej jak wieczność Elfów Jeśli ten czarny/e charakter/y (których lojalość Złu nie może być kwestionowana), zostaną przyjęte, to poprowadzę obie grupy równolegle.

Cytat:
Kto rządzi Gondorem? Arwena?
Zjednoczonym Królestwem rządzi Eldarion, syn Aragorna i Arwen. Po śmierci Aragorna II Elessara Arwen zaszyła się w niemal całkowicie opuszczonym już przez Elfów Lorien, gdzie zmarła rok później w 121. W roku 250 Eldarion, który dzięki krwii elfów wybrał nieśmiertelność (jego trzy siostry wybrały śmiertelność), jest nie tylko Królem Arnoru i Gondoru, lecz również Lordem wszystkich ziem Elfów Śródziemia (przez dziedzictwo Elronda). Więcej czasu spędza w Białym Mieście jak w Północnym Królestwie.

Cytat:
Czy Annuminas i Fornost zostały odbudowane?
Tak. Oba miasta zostały odbudowane przez Elessara. Annuminas zostało znowu siedzibą Królów i tam głównie rezydował Aragorn. Dopiero pod koniec życia przeniósł się do Minas Tirith.

Cytat:
No i na koniec, czy możesz napisać gdzie zacznie się przygoda? To tak na wypadek gdyby tworzyć postać, która w życiu nie wybrała się poza miejsce zamieszkania.
Przygoda zacznie się w południowo-wschodniej części Arnor u podnóża Misty Mountains.

Cytat:
I dlaczego nie można zagrać Urukiem?
Czekałem na to pytanie! Można. Tak jak półorkiem czy orkiem.
Podobnie jak w prowadzenie Ludzi Ciemności, gracz musi się jednak nastawić na solówkę, bo chyba jednak większość stanie po stronie dobra?

przewidywane "profesje" Goblinów to:
Ork: wojownik
Uruk-hai: wojownik, ranger (zwiadowca)

Goblin-Ludzi:
Półork: ranger (zwiadowca), scout (szpieg)

Nie będę się na ten temat rozpisywał na razie. Jak ktoś naprawdę zechce taką postać stworzyć, to obiecuję stanąć na wysokości zadania i rozpiszę proces tworzenia karty, pomogę z historią jak ktoś by potrzebował itd. Dodam tylko, że półorków jest niewiele, choć są ważnym narzędziem do szpiegowania ludzi i choć są inteligentniejsze od orków to jednak z facjaty są do nich podobne, czyli paszczaki. Półorki fizjonomią ciała przypominają przypakowanych ludzi. Orki są z kolei naprawdę bardzo głupie (chyba, że ktoś tak lubi), a Uruk-hai... cóż, sam bym nim zagrał gdybym miał wybierać
Pamietać trzeba, że naprawdę łatwo zginąć, bo z wielu przyczyn średnia wieku goblinowatych jest krótka. No i duże szanse na solówkę postaci.

EDIT: Farałon i inni zainteresowani grą postaciami orków - na dniach w pierwszym poście rekrutacji wrzucę informacje potrzebne do stworzenia takich KP
 
__________________
"Lust for Life" Iggy Pop
'S'all good, man Jimmy McGill

Ostatnio edytowane przez Campo Viejo : 18-11-2010 o 22:51. Powód: update
Campo Viejo jest offline