Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01-07-2006, 13:48   #2
Darken
 
Darken's Avatar
 
Reputacja: 1 Darken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumny
Przejarzałem b.pobieżnie. Warto odpowiedzieć sobie na pewne pytania...
A właściwie to odpowiedz sobie od razu na Power 19:
Cytat:
1. O czym jest twoja gra?
2. Co robia postacie?
3. Co robia gracze(wliczajac w to mg, jeśli jest taki)?
4. W jaki sposób opisany świat(lub jego brak) wzmacnia to, o czym jest gra?
5. W jaki sposób tworzenie postaci wzmacnia to, o czym jest gra?
6. Jakie zachowania/style gry nagradza twoja gra(lub kaze, jesli to konieczne)?
7. W jaki sposób style gry/zachowania sa w twojej grze nagradzane lub karane?
8. Jak w twojej grze rozdzielone sa mozliwosci narracji i odpowiedzialnosc?
9. Co twoja gra robi, zeby przyciagnac uwage graczy, ich udzial i zaangazowanie(np. Co twoja gra robi, zeby sie przejmowali)?
10. Jaki jest sposob rozstrzygania/mechanika w twojej grze?
11. W jaki sposob rozstrzyganie wspomaga, to o czym jest gra?
12. Czy w twojej grze postacie sie rozwijaja? Jesli tak, to w jaki sposob?
13. W jaki sposob rozwoj postaci(lub jego brak) wspomaga to, o czym jest gra?
14. Jaki efekt chcesz swoja gra wywolac u graczy?
15. Jakie elementy towje gry zostaly dokladniej opisane. Dlaczego?
16. Jakie elementy twojej gry najbardziej cie ekscytuja/interesuja? Dlaczego?
17. Co twoja gra daje graczom, czego inne gry na daja, nie moga dac lub nie chca?
18. Czy chcesz swoja gre opublikowac i w jaki sposob?
19. Jaki jest twoj docelowy czytelnik?
 
__________________
Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych.
Uuuk.
Darken jest offline