Cytat:
Napisał Bielon Co Wy o tym sądzicie? I, jeśli jakieś stosowaliście własne modyfikacje, to jakie? Podzielcie się swoją wiedzą i doświadczeniem. Pomórzcie początkującemu. |
Jestem przeciw. Dla mnie jedną z największych bolączek WFRP 1ed. była masa
house rules i autorskich zasad. Co prawda wynikały po części z ogólnej biedy i przestarzałości mechaniki pierwszego Młotka. Ale w ich efekcie każda drużyna grała według własnych reguł, co powodowało problemy, gdy człowiek chciał pograć z nowymi ludźmi. Już nie mówię, że większość tych zasad była pisana przez ludzi, którzy znali 1-2 systemy RPG i ich pomysły były kiepskie i nieporadne.
Wyszły już dwie kolejne edycje WFRP z lepszą, poprawioną mechaniką. Więc po co zakładać dinozaurowi siodło i używać jako wierzchowca, skoro w międzyczasie pojawiły się już konie, a nawet samochody?