Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-07-2006, 02:49   #1
Solfelin
 
Solfelin's Avatar
 
Reputacja: 1 Solfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumnySolfelin ma z czego być dumny
Ożywienie Nieśmiertelnego

[center:67203e643d]Ożywienie Nieśmiertelnego[/center:67203e643d]

Nietykalni nie tylko potrafią przebudzać u ludzi magów. Są w stanie również unieśmiertelnić człowieka, dając mu część swojego jestestwa w zamian za duszę i oddanie. W ten sposób powstają istoty zwane Nieśmiertelnymi.

Wszystkie one walczą ze sobą o to, kto pozostanie na końcu wzajemnej walki. Oczekują czegoś zwanego „Zgromadzeniem”. Po drodze nie zauważają, że zatracają część swojej duszy, część ludzką. Nie chodzi tutaj o ludzkie zachowania, czyny moralne. Te potrafią czynić i istoty pozaziemskie. Chodzi tutaj o osobowość, duszę człowieka - o jego Wolną Wolę.

Tracą ją wraz z pierwszą swoją śmiercią. Wraz ze świadomością, że są nieśmiertelni i nie można ich zabić inaczej niż poprzez dekapitację. Wtedy tracą Wolną Wolę i stają się sługami walki, którą prowadzą - walki z innymi nieśmiertelnymi o to, kto pozostanie na końcu.

Nietykalny inaczej przeprowadza Ożywienie Nieśmiertelnego, niż Przebudzenie maga. Robi to poprzez zalążek człowieka, plemnik. Ten, dzięki któremu ma urodzić się dziecko, jest wcześniej „przebudzany” częściowo.

Jednak zamiast Arete i nowego spojrzenia na świat otrzymuje Kwintesencję odżywczą i Zadania Nietykalnego.

System: na każde 5 punktów Kwintesencji wydanej na Nieśmiertelnego otrzymuje on początkowy poziom Mocy Ożywienia +1. Każdy człowiek ma początkowo 0 poziom. Nieśmiertelny do swojej pierwszej śmierci również posiada 0, ale gdy okazuje się, że nie jest śmiertelny, otrzymuje tyle poziomów Mocy Ożywienia, ile Nietykalny włożył „piątek” Kwintesencji w plemnik, z którego narodził się Nieśmiertelny.

Nietykalny maksymalnie może dać 10 Kwintesencji, czyli 2 początkowe poziomy Mocy Ożywienia przyszłemu Nieśmiertelnemu. Przekazuje mu również swoje Zadania, które zostają podświadomie zaszczepione w jeszcze niewykształcony umysł dziecka.


[center:67203e643d]Zgromadzenie i Nagroda[/center:67203e643d]

Od dnia, w którym Nieśmiertelny po raz pierwszy zostanie zabity przyjmuje Zadania i wypełnia je, chociaż odruchowo. Zaczyna dowiadywać się i uczestniczyć w walce jego pobratymców. Ta walka ma znamię Odwiecznej Walki pomiędzy Nietykalnymi. Jest ona tylko bardziej zniekształconą jej formą. Jest walką tylko dla nagrody, której Nieśmiertelnemu z poziomu zwykłej świadomości nie dane jest poznać.

Jedynie poprzez sny, marzenia, podświadomość lub nadświadomość. Świadomie nie potrafi dotrzeć do tego, czym jest owe Zgromadzenie i czym jest Wielka Nagroda.

Czym jest nagroda, którą ma otrzymać Nieśmiertelny? Co 2000 lat wybierani są losowi śmiertelnicy, którzy uczestniczą w walce pomiędzy sobą jako Nieśmiertelni i gdy dotrą do końca wyznaczonego czasu, ci, którzy przetrwają, otrzymają nagrodę.

Nagrodą jest stanie się Nietykalnym. Nieśmiertelny na końcu swojej walki, na Zgromadzeniu, decyduje, czy chce zostać Nietykalnym. Sam Nietykalny nie potrafi zniszczyć ludzkiej świadomości. Gdy zostanie zniszczona ludzka świadomość Nieśmiertelnego, stanie się on Nietykalnym.

Na Zgromadzeniu decyduje się, czy chce zostać Nietykalnym. Wtedy jego Wolna Wola, już nie mogąca działać w innych kategoriach, jak walka, wybiera pomiędzy byciem Nietykalnym, a całkowitym unicestwieniem się.

Wolna Wola wypiera resztki świadomości ludzkiej i całkowicie poddaje się części Świadomości boskiej, która powstaje w osobowości Nieśmiertelnego. Gdy oporna część jego świadomości ludzkiej zostaje zniszczona, a przez to część przyjmująca boskość staje się pełnią, wtedy z Nieśmiertelnego powstaje Nietykalny.

To, jakim stanie się Nietykalnym, zależy od jego charakteru i czynów, dzięki którymi przetrwał aż do Zgromadzenia. Dla jednych częścią oporną ich duszy może być ich bestia, gdy zostanie zniszczona, zostanie tylko ta czysta boskość i tak staną się Świetlanymi lub Niebiańskimi. Dla drugich zaś oporną częścią będzie ich niewinność. Wtedy zostanie ona zniszczona i tak powstaną Odcienie lub Piekielni. Dla innych zaś i to i to będzie po części oporne - wtedy zrównoważą się i to, co pozostało oporne, zostanie eksterminowane. Tak powstaną Pierwotni lub Szaleńcy.

Nieśmiertelny może wybrać nie bycie Nietykalnym. Niestety, w jego przypadku oznacza to całkowite unicestwienie jego duszy, natychmiastowe połączenie ze Źródłem jego doświadczeń ludzkich i osobowości.


[center:67203e643d]Rezygnacja i powrót Nieśmiertelnego[/center:67203e643d]

Nieśmiertelny może zrezygnować z walki. Ma na tyle wielką Wolną Wolę, że w pewnym momencie swojej wędrówki, może wybrać, czy chce dalej walczyć, czy nie. Nie wiedząc, czym jest dokładnie nagroda, może zrezygnować. Wtedy traci swoją nieśmiertelność, wieczną młodość i moc. Jednak Nieśmiertelny, który opuścił swoją walkę, może ciągle wrócić na swoją ścieżkę i nadal walczyć o nagrodę.

Cała moc, która go opuściła, wróciła do jej właściciela. By stać się na powrót Nieśmiertelnym, musi od kogoś zdobyć Kwintesencję. Gdy zdobędzie Kwintesencję, czy to poprzez magów, czy poprzez zabicie innego Nieśmiertelnego, powraca do niego nie tylko moc, ale też oddziaływanie Zadań, które poprzez własną Wolną Wolę odrzucił.


[center:67203e643d]Błogosławione i przeklęte miejsca[/center:67203e643d]

W celu poprawki, Nieśmiertelni nie tylko w błogosławionych miejscach nie mogą walczyć. Nie mogą również walczyć w przeklętych miejscach. One też posiadają pewien stopień splugawienia, tak jak błogosławione miejsca posiadają pewien stopień oczyszczenia. Dla celów gry przyjmujemy, że miejsce posiadające, czyli natchnione osobową Kwintesencję jest święte lub przeklęte.

Karta SC miejsc
1 punkt oczyszczenia (i więcej punktów) = lub 1, 2, ..., 10 punktów Prawdziwej Wiary = święte miejsce
1 punkt splugawienia (i więcej punktów) = lub 1, 2, ..., 10 punktów Mrocznej Wiary = przeklęte miejsce
4 punkty Stopnia Czystości, 2 punkty stopnia oczyszczenia i 2 punkty splugawienia i każde następne 4 równoważące się punkty = magiczne miejsce (działa jak święte lub przeklęte)
 
Solfelin jest offline