Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-01-2011, 11:28   #10
Lilith
 
Lilith's Avatar
 
Reputacja: 1 Lilith ma w sobie cośLilith ma w sobie cośLilith ma w sobie cośLilith ma w sobie cośLilith ma w sobie cośLilith ma w sobie cośLilith ma w sobie cośLilith ma w sobie cośLilith ma w sobie cośLilith ma w sobie cośLilith ma w sobie coś
Uprzedzam, że nie mam zamiaru nikogo przekonywać do własnych poglądów. Zakładam, że należę raczej do mniejszości. Dopiero uczę się tego, o czym wspominał Ashaar. Wyrażam więc opinię jedynie z własnego punktu widzenia, nie próbując nikogo przekonywać czy się coś czynić powinno, czy się nie powinno.

Może nie znam się też za bardzo na PBF-ach, ale już jakiś czas bawię się w nie. Wprawdzie niezbyt długo, ale jeszcze nie zdarzyło mi się, by w trakcie rozgrywki nie polubić w jakiejś mierze swoich współgraczy i Mistrza Gry. Owszem zdarzały się niesnaski, pretensje i spięcia. Przyznam, że czasem trudno mi było przejść nad nimi do porządku dziennego. Pewnie z tego powodu, że lubię żyć z ludźmi w zgodzie i raczej we własnych działaniach dążę do pokoju, niż trwania w konflikcie. Oczywiście bardziej, jako gracz, niż BG. Podejrzewam, że zgłaszając się do sesji Bielona (o ile by mnie przyjął ), stanęłabym na z góry przegranej pozycji i skończyła jako pierwsza ofiara i mięso armatnie. Za bardzo „lubię” się poświęcać , ustępować i podkładać.