Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27-07-2006, 13:59   #1
lord dodo
 
Reputacja: 0 lord dodo ma wyłączoną reputację
[wh40k winter assault] poszukiwany MG i gracze

karta postaci:
imię:
wiek:
profesia:
umiejętności:
brońdozwolone 3 rodzaje broni)
ekwipunek:
granaty:
wygląd:
historia:

Profesje:
Żołnierz bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: 2 dodatkowe granaty, granatnik
Wady:
Medyk bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: Duża apteczka,
Dodatkowe umiejętności: możliwość reanimowania na polu bitwy, pierwsza pomoc
Wady: nie może używać broni ciężkiej
Pilot bonusy:
Dodatkowe umiejętności: um. Pilotowania maszyn: latających i naziemnych
Wady: nie może używać broni ciężkiej
Grenadier bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: 2 dodatkowe magazynki do broni ciężkiej,
Dodatkowe umiejętności: Obsługa broni stacjonarnej oraz artyleri rakietowej
Wady:
Zwiadowca bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: 2 dodatkowe granaty EMP, Karabin snajperski, lornetka, łamacz szyfrów,
Dodatkowe umiejętności: haker, bezgłośne chodzenie, snajper
Wady: nie może używać żadnej broni ciężkiej
Saper bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: Ładunek wybuchowy, zdalny detonator, 2 miny, skrzynka z narzędziami, saperka, wykrywacz metali
Dodatkowe umiejętności: mechanik, zakładanie ładunków wybuchowych i ich rozbrajanie
Wady: nie może używać broni do walki bezpośredniej i broni ciężkiej
Dowódca oddziału bonusy:
Dodatkowy ekwipunek: 3 Znaczniki (oznaczanie terenu dla zrzutu), jako jedyny może mieć miecz energetyczny
[EDIT] Dodatkowe umiejętności:
Wady: może posługiwać się tylko bronią krótką i energetyczną (do walki bezpośredniej)

Umiejętności:
Pilotaż maszyn naziemnych: postać potrafi pilotować czołgi sentinele itp.
Pilotaż maszyn latających: postać potrafi pilotować myśliwce, transportery itp.
Pierwsza pomoc: postać potrafi udzielać pierwszej pomocy w czasie bitwy
Naprawa: postaci potrafi naprawić prawie każde urządzenie
Łamanie szyfrów: postać była szkolona we włamywaniu się do różnych systemów
Obsługa broni stacjonarnej oraz artylerii rakietowej: postać była szkolona w operowaniu bronią stacjonarną (ciężkie boltery, autocannon-y itp.)
Bezgłośne chodzenie: postać jest mistrzem w skradaniu się
Znajomość mat. Wybuchowych: postać doskonale zna się na materiałach wybuchowych




Broń:
Krótka:
Pistolet laserowy -Mała szybkostrzelność,
-Ogień pojedynczy,
-Standardowa broń Straży Imperialnej, wystrzeliwuje pojedynczy promień o bardzo wysokiej temperaturze, jest zasilana przez akumulatory Mk6
-Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium.
Broń jest bardzo lekka i niezawodna.
Baterie można ładować
-Wady: Mało skuteczna przeciwko pancerzom ceramicznym
Pistolet plazmowy -Mała szybkostrzelność,
-Ogień pojedynczy
- Broń o niewielkim zasięgu, ale o stosunkowo dużej sile rażenia. Czyni ją to doskonałą w walce na małe dystanse W tę broń wyposaża się głównie oficerów Straży Imperialnej oraz Kosmicznych Marines. Jest to ciężka broń posyłająca w kierunku przeciwnika silnie zjonizowany gaz o bardzo wysokiej temperaturze (do kilku milionów Kelvinów). Jest ona zasilana przez specjalne ogniwa.
-Zalety: Przebija każdy rodzaj pancerza osobistego
-Wady: Ciężko dostępna amunicja
Bardzo duża waga
Pistolet boltowy -Średnia szybkostrzelność,
-Ogień pojedynczy,
-W tę ciężką broń wyposaża się głównie Kosmicznych Marines. Zasilana przez 6 nabojowe magazynki boltowe. Pocisk boltowy eksploduje przy kontakcie z celem powodując duże szkody w ciele
-Zalety: Przebija każdy rodzaj pancerza osobistego
Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium
-Wady: Duża waga



Szturmowa:
Karabin Laserowy -Średnia szybkostrzelność
-Ogień pojedynczy
-Standardowa broń Straży Imperialnej, wystrzeliwuje pojedynczy promień o bardzo wysokiej temperaturze, jest zasilana przez akumulatory Mk6
-Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium.
Broń jest niezawodna.
Baterie można ładować
Możliwość podczepienia bagnetu, latarki, lunety lub granatnika.
-Wady:
Shotgun -Średnia szybkostrzelność
-Skuteczna przeciwko średnio opancerzonej piechocie i pancerzom ceramicznym z bliskiej odległości
-Ogień pojedynczy lub seria
-Konwencjonalna broń będąca na wyposażeniu wielu ludzkich armii. Zasilana przez 10 nabojowe magazynki z pociskami rozpryskowymi lub kumulacyjnymi
-Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium.
Broń jest niezawodna
Z bliskiej i średniej odległości broń ma moc boltera
-Wady: Wraz z odległością słabnie jej moc
Autogun -Duża szybkostrzelność
-Ogień pojedynczy, ciągły lub seria po 5 pocisków
-Konwencjonalna broń będąca na wyposażeniu wielu ludzkich armii. Zasilana przez 60 nabojowe magazynki
-Zalety: Amunicja jest powszechnie dostępna w Imperium.
Broń jest lekka
Możliwość zamontowania lunety, bagnetu lub granatnika
-Wady: Często się zacina, jeśli do komory dostanie się piach


Ciężka:
Miotacz ognia –Ogień ciągły
-Żołnierze wyposażeni w tę zabójczą broń są niezwykle skuteczni w pomieszczeniach i ciasnych uliczkach. Bronie te rozpylają łatwopalną ciecz, która zostaje zapalona zaraz po opuszczeniu lufy. Płonąca substancja przykleja się do celu, powodując rozległe zniszczenia jej temperatura waha się pomiędzy 300°C a 700°C.
-Zalety: Morderczo skuteczny przeciwko piechocie
-Wady: W czasie deszczu zapalnik gaśnie
Broni nie wolno zamoczyć
Właściciel broni musi nosić ciężkie butle z paliwem (Strzał z boltera i żołnierz staje w płomieniach:/)
Ograniczony zasięg, tylko 15m
Hellgun – Średnia szybkostrzelność
-Ogień ciągły
-Standardowa broń Straży Imperialnej, wystrzeliwuje pojedynczy promień o bardzo wysokiej temperaturze, jest zasilana przez Osobiste źródło energii
-Zalety: Morze przetopić się przez lekko opancerzone pojazdy i każdy pancerz osobisty
Broń jest niezawodna
Akumulator można ładować
-Wady: Właściciel broni musi nosić na plecach przenośne źrudło energii
Broń jest ciężka
Plasmagun -Mała szybkostrzelność,
-Ogień pojedynczy
- Broń podobnych rozmiarów, co zwykły Bolter. Charakteryzuje się podobnym zasięgiem, lecz ma większą siłę rażenia i zdolność penetracji pancerza.. Jest to ciężka broń posyłająca w kierunku przeciwnika silnie zjonizowany gaz o bardzo wysokiej temperaturze (do kilku milionów Kelvinów). Jest ona zasilana przez specjalne ogniwa.
-Zalety: Przebija każdy rodzaj pancerza osobistego i średnio opancerzone pojazdy
-Wady: Ciężko dostępna amunicja
Bardzo duża waga
Meltagun –Mała szybkostrzelność
- Ogień pojedynczy
- Broń ta wysyła falę gorąca, które jest w stanie stopić prawie każdy materiał
-Zalety: Niszczy każdy rodzaj pojazdu (jest nieskuteczna przeciwko maszynom latającym)
-Wady: jest zbyt skomplikowana, przez co czasami zawodzi

Wyrzutnia rakiet: -Bardzo mała szybkostrzelność
- Pojedynczy ogień
Może być wyposażona w dwa rodzaje rakiet:
- Krak Missiles - przeznaczone do niszczenia ciężej opancerzonych celów. W przeciwieństwie do rakiet z głowicami odłamkowymi, które rażą dość duży obszar, Krak Missiles niszczą tylko pojedynczy cel.
- Frag Missiles - (rakiety fragmentacyjne) Wybuchając, rozrzucają chmurę odłamków, zabójczych dla wszelkich lżej opancerzonych jednostek. Przeznaczone do niszczenia piechoty.
Zalety: Skuteczna do niszczenia maszyn latających
Posiada tryb autonamierzania
łatwa w naprawie ( do ekwipunku należy dopisać 4 Krak Missiles i 3 Frag Missiles
Wady: Trzeba ręcznie ładować

Biała(?):
Miecz łańcuchowy:
Zalety: Potrafi przegryźć się przez pancerz ceramiczny
Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6
Zęby po jakimś czasie zaczynają się tępić
Topór łańcuchowy:
Jest to broń o kształcie topora, jednakże wyposażona w ostrze podobne do tego, jakie spotyka się w pile łańcuchowej. Poruszające się ostrza są w stanie przeciąć najtwardszy pancerz, zaś jej działanie na nie osłonięte ciało jest wyjątkowo destruktywne.
Zalety: Potrafi przegryźć się przez pancerz ceramiczny
Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6
Zęby po jakimś czasie zaczynają się tępić
Miecz energetyczny (tylko dla dowódców)
Miecz ten generuje wokół swego ostrza pole energii, które powoduje rozpad materii, z której złożony jest atakowany obiekt. Miecz energetyczny jest w Imperium uważany za swego rodzaju odznakę stopnia wojskowego. Używają go głównie dowódcy - np. kapitan kompanii, itd.
Zalety: Bron przebije się przez każdy rodzaj materiału niezależnie od jego grubości
Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6
Szpony energetyczne (tylko dla dowódców)
Szpony te generują wokół swych ostrzy pole energii, które powoduje rozpad materii, z której złożony jest atakowany obiekt. Szpony energetyczne są w Imperium uważane za swego rodzaju odznakę stopnia wojskowego. Używają je głównie dowódcy - np. kapitan kompanii, terminatorzy itd.
Zalety: Bron przebije się przez każdy rodzaj materiału niezależnie od jego grubości, można nią wymierzać błyskawiczne ciosy
Wady: Zasilana jest przez akumulatory Mk6

Granaty
Zwykłe: Służą do niszczenia pojazdów oraz umocnień
Fragmentacyjne: W granacie znajdują się setki małych trójkątnych odłamków, które ranią wszystkich w promieniu 10m. Skuteczne w pomieszczeniach
Dymne: Wydobywa się z nich gęsty szary duszący dym.
EMP: Wytwarzają silny impuls elektromagnetyczny niszcząc wszystkie urządzenia elektryczne ( w tym broń energetyczną jak np. karabin laserowy)w promieniu 20m
Chemiczne: Rozpylają po okolicy trujący gaz, który paraliżuje ciało i zatrzymuje prace serca (działa na każdą rasę obcą oprócz tyranidów). Skuteczna w pomieszczeniach i okopach.
Znaczniki: Rozpylają czerwoną chmurę która znakuje punkt zrzutu. Ma wbudowany nadajnik, który umożliwia znalezienie znacznika w ciemności.
 
lord dodo jest offline