Zamierzam swoim graczom poprowadzić kampanię "Władcę Zimy". Jest ona robiona pod I edycje Młotka z którą nigdy nie miałem styczności. Chciałem kampanię poprowadzić pod II edycję (III oficjalnie nie uznaję - choć rozumiem dlaczego części graczy/MG się ona może podobać), ale nie mam pojęcia jak dokonać konwersji tej kampanii pod II ed. Gdybym grał w I ed. i miałbym jakiś punkt odniesienia to mógłbym porównać mechanikę różnych edycji, ale niestety... dlatego zwracam się z prośbą by gracze/MG, którzy mieli styczność zarówno z samą kampanią jak i mechaniką obu edycji by mi pomogli odpowiadając na kilka poniższych pytań.
1. Na początku są podane przykładowe karty postaci. Zamierzam rozdać je graczom (załóżmy po 3 karty na osobę) by każdy gracz mógł sobie wybrać kim chce grać. Jak zmodyfikować karty postaci (i rozpiski BN'ów) by były zgodne z II ed.?
2. Magia lodu... nie wiem za bardzo co z nią zrobić i jak wogóle odnieść się do wszelkiej magii z WZ w stosunku do tego co serwuje II ed (z tego co słyszałem w I ed magia była strasznie ograniczona).
3. Czy waszym zdaniem 3-osobowy oddział da radę przejść WZ? Wiem, że to mało ale staram się o ile to możliwe nie dodawać żadnych BN'ów do drużyny. Gracze zawsze gdy są za przeproszeniem w d**ie patrzą w BN'a jak w obrazek licząc, że wpadnie on na genialny pomysł i znajdzie wyjście z sytuacji. Zbyt bardzo sugerują się tym co Team Mate BN mówią.
4. To chyba by było wszystko, ale jeśli ktoś ma jakieś ciekawe sugestie na temat mechaniki w WZ ogólnie będę niezmiernie wdzięczny jeśli się swoimi przemyśleniami tutaj podzieli.
5. Jeśli macie jakieś sugestie co do prowadzenia samego WZ (od strony fabularnej) z chęcią wysłucham. Trzeba się wymieniać doświadczeniami.