Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-03-2011, 15:51   #3
Aves
 
Aves's Avatar
 
Reputacja: 1 Aves ma w sobie cośAves ma w sobie cośAves ma w sobie cośAves ma w sobie cośAves ma w sobie cośAves ma w sobie cośAves ma w sobie cośAves ma w sobie cośAves ma w sobie cośAves ma w sobie cośAves ma w sobie coś
Witaj
Przesłałem Ci twoją mechaniczną kartę postaci zrobiona jest według podstawowych zasad punkty zostały rozdane w następujący sposób Atrybuty zostały odpowiednio rozdzielone na (Fizyczne 3 Społeczne 7 Umysłowe 5) Dla ciebie jako Torreadora ważne są umiejętności społeczne oraz umysłowe szczególnie percepcja odpowiadająca za wiele czynników ( spostrzegawczość) w skrócie jest to zdolność postaci do obserwowania swojego otoczenia składają się na nią wszystkie zmysły. Przejdźmy teraz do Zdolności tutaj pkt są podzielone na (13 Umiejętności, 9 talenty, 5 w wiedzę.) Według podręcznika początkowa postać nie może posiadać więcej kropek w danej cesze nic 3, ale zlikwidowałem tą zasadę. Atuty do wykorzystania jest 5 atutów wybrałem najbardziej dla ciebie przydatne i dopasowałem je do historii postaci. Aha na początek nie będziesz mieć prywatnego samolotu. Zaczynasz jako początkujący artysta- rzeźbiarz dobrze ?. Dyscypliny to twoje wampirze umiejętności. Nadwrażliwość na 1 wzmacnia twoje zmysły ( wymaga zużycia 1 pkt krwi) trzeba się też liczyć z tym że zmysły są nadwrażliwe przykładowo tą dyscypliną poprawiasz sobie wzrok aby lepiej widzieć w ciemności. Kiedy spojrzysz na jasne światło np. latarnia albo inne źródło światła jesteś oślepiony. Do użycia tej mocy nie używa się rzutów kośćmi po prostu mówisz że chcesz ją użyć i opisujesz. Akceleracja to zwiększona szybkość ruchów postaci w czasie walki daje ci dwa dodatkowe ruchy w tym czasie przeciwnik może wykorzystać jeden ruch. Umiejętność trwa jedną turę muszą to być akcje fizyczne( Walka, rzeźbienie itp). Prezencja służy do uwodzenia i wprawiania w zachwyt innych osób. Na razie nieprzydatna ( koszt podniesienia to 7 pkt doświadczenia za kropkę na poziomie 2 jest 14 pkt doś ( 7+7) ). Teraz pkt krwi jako wampir z 13 pokolenia możesz na jedną turę zużyć 1 pkt krwi ( na leczenie, dyscyplinę lub podniesienie statystyk ( Atutów) o 1 kropkę. Zmiana wyglądu z wampirzego na ludzki kosztuje 1 pkt krwi na jedną godzinę czasu gry później trzeba wydać kolejny oczywiście w zależności od sytuacji. Krew pije sie w tempie 1 pkt na turę ( tj ok 3 sek) Człowiek dostarcza 10 pkt krwi choć lepiej zachować go przy życiu, Wampir decyduje ile pkt krwi chce wypić z ofiary. ( Nie traci się człowieczeństwa za zabójstwo). ślina wampirów służy do zregenerowania ran po kłach. ( Człowiek ma 10 pkt, dziecko 6, pies kot 5-6, szczur 1-2) Można również pić z członków drużyny o ile się zgodzą ( 3 wypicia wiążą cię więzami krwi z dawcą. Stajesz sie jakby niewolnikiem ( jesteś w nim zakochany) twojego wampirzego dawcy.). Siła woli Określa siłę twojej psychiki, w mechanice jest bardzo cenna pozwala uzyskać jeden automatyczny sukces, uporać się z napadem szału lub zniwelować objawy choroby psychicznej. Pkt odzyskuje się zgodnie z swoja naturą i postawą albo poprzez czynność podnoszącą cię na duchu, sen ( odnawia 2 pkt). Ostatecznie MG przydzieli pkt woli. Teraz czym są te kropki ilość kropek w danej cesze decyduje o ilości kostek w testach. Im wiecej kropek tym większa szansa na powodzenie testu.

Automatyczny pech/ sukces.
Jeśli na kości wypadnie 1 odejmuje się jeden sukces z rzutu, Jeśli liczba w waszej puli jest równa St dostajecie automatyczny sukces ( np macie rzemiosło oraz percepcje na poziomie 3 trudność namalowania obrazu wynosi 6 automatyczny sukces (3+3=6)

Automatyczny sukces nie może być stosowany w walce, sukces ten jest sukcesem Marginalnym. Zużycie 1 pkt siły woli jest równoznaczne z marginalnym sukcesem czasami lepiej rzucić kośćmi dla lepszego wyniku, ale tą decyzję zostawiam wam.

Stopnie sukcesu
Zliczamy sukcesy ( liczby większe lub równe ST) Ilość sukcesów pokazuje jak bardzo udała się dana czynność. Więc tak:
1 sukces- Marginalnie
2 sukcesy- Przeciętnie
3 sukcesy- Zadowalająco
4 sukcesy- Wyjątkowo (np. poprawienie osiągów swojego samochodu)
5 lub więcej sukcesów - Fenomenalnie (np. stworzenie dzieła sztuki)

Umieszczam tę wiadomość tutaj jako przypomnienie mechaniki dla innych graczy. Przypominam, że korzystamy z internetowej kostnicy do rzutów, a wszelkie deklaracje dotyczące stosowania dyscyplin i ogólnej mechaniki piszemy na dole swojego postu w / ... / Dziękuję i życzę miłej gry

http://kostnica.eu/index.php- link do internetowej kostnicy.

Parę info na temat częstotliwości pisania.
Witajcie Wpadłem na pomysł aby przyspieszyć trochę sesję. W każdy Piątek od 21 do 22 albo 23 będziemy pisać post za postem. Jeśli ktoś nie mógłby być w tym czasie obecny proszę o wiadomość na P.W oraz napisanie jednego większego posta później opisującego działanie waszej postaci. ( jeśli chodzi o walkę to zostawi się jednego albo dwóch przeciwników dla postaci.) Ostatecznie można ugadać się na konkretną godzinę. Chciałbym wiedziec co myślicie o takim rozwiązaniu, czy odpowiada wam takie pisanie ?
 

Ostatnio edytowane przez Aves : 14-03-2011 o 19:15.
Aves jest offline