Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-04-2011, 10:31   #6
Szarlej
 
Szarlej's Avatar
 
Reputacja: 1 Szarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputację
A w której edycji?
Przede wszystkim tak jak powiedział Sekal, wszystko zależy od Ciebie. Możesz na swój własny użytek modyfikować system tak by pasował on Tobie i Twoim graczom. A że innym się nie podoba? To Wy gracie i tylko Twoi gracze mogą mieć zastrzeżenia.

Dobra a jak to wygląda od strony systemu:

W pierwszej edycji istnieli krasnoludzcy magowie podobnie jak niziołczy. Mieli oni mniej punktów magii a tym samym byli słabsi.

W drugiej edycji krasnoludy nie są wstanie opanować magii. Za to potrafią wykuwać runy i są bardzo rozwinięci technicznie (żyrokoptery chociażby). W "Karak Azgal" można znaleźć krasnoludzią kapłankę znającą się na magii ale ponoć sami twórcy uznali to za błąd.
Wyjątkiem są Krasnoludy Chaosu które za sprawą Hashuta swego mrocznego bóstwa są zdolne do rzucania czarów. Ceną jaką za to płacą jest przekleństwo, które sprawia, że powoli zamieniają się w posąg poczynając od stóp. Czym silniejszy mag tym bardziej przypomina posąg aż do całkowitej przemiany. Krasnoludy Chaosu podobnie jak skaveny łączą swą upiorną magię z techniką.
 
__________________
[...]póki pokrętna nowomowa
zakalcem w ustach nie wyrośnie,
dopóki prawdę nazywamy, nieustępliwie ćwicząc wargi,
w mowie Miłosza, w mowie Skargi - przetrwamy [...]
Szarlej jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem