Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-04-2011, 16:54   #6
Darnox
 
Reputacja: 1 Darnox jest na bardzo dobrej drodzeDarnox jest na bardzo dobrej drodzeDarnox jest na bardzo dobrej drodzeDarnox jest na bardzo dobrej drodzeDarnox jest na bardzo dobrej drodzeDarnox jest na bardzo dobrej drodzeDarnox jest na bardzo dobrej drodzeDarnox jest na bardzo dobrej drodzeDarnox jest na bardzo dobrej drodzeDarnox jest na bardzo dobrej drodzeDarnox jest na bardzo dobrej drodze
A ja mam pytanie zmodyfikowałeś jak widzę mechanikę testów w Oku. Mógłbyś powiedzieć jak wykonujesz testy ? 2d6 + cecha >< PT ? Czy jak ?

Co do postaci wiedźmina -

koncept spoko. Dorzuciłbym jeszcze korzystanie z miksturek, i umiejętność ich wyrabiania.
Dodatkowo większyć odporność psychiczną (czyli strach, lęk przed potworami).

Wracając do miskturek - takowe powinny dawać mu plusy do walki, tymczasowej siły itp.

Kiedy czytałem Sagę o Wiedźminie, przewinęło mi się gdzieś, że wiedźmini potrafia kontrolować odruch źreniczny. Daje to możliwość widzenia w ciemnościach (infrawizji).

Żeby wiedźminowi nie było tak lekko - powinien dostawać minusowe modyfikatory podczas transakcji, nawiązywania znajomości wtedy, kiedy nie używa argumentu siły
 

Ostatnio edytowane przez Darnox : 29-04-2011 o 16:59.
Darnox jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem