Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-08-2011, 10:35   #1
werewolf
 
werewolf's Avatar
 
Reputacja: 1 werewolf nie jest za bardzo znanywerewolf nie jest za bardzo znany
[Survival Horror][18+] Dickson's Greed

[Survival Horror - 18+] Dickson's Greed



FRAGMENT ULOTKI PROMOCYJNEJ:

„Miasteczko Dickson Greed jest położone wysoko w górach, pośród prastarych i niemal nietkniętych przez człowieka lasów. Obecnie prowadzi do niego tylko jedna zapuszczona droga i można się tam dostać tylko autobusem kursującym raz w miesiącu na trasie Washington D.C. – Dickson Greed.
Założone w 1845 roku przez Dicka Dicksona, niegdyś kwitnące i bogate, opierało swoją gospodarkę na licznych złożach naturalnych i aż do ich wyczerpania w roku 1905 było w niemal nieustającym rozkwicie. W okresie swojej świetności mogło się pochwalić 9 hotelami, 15 barami, 8 sklepami, 3 kościołami oraz sporą ilością burdeli. Jakby wyczerpanie głównego źródła utrzymania nie było wystarczającą tragedią to w roku 1907 wybuchała tam epidemia do dziś nieznanej choroby, zbierając krwawe żniwo pośród mieszkańców. W tym czasie populacja z 9.000 spadła do 1300 mieszkańców a ludzie pozostali przy życiu sami wysadzili jedyny most prowadzący do ich rodzinnego miasta tym samym odmawiając przyjęcia jakiejkolwiek pomocy z zewnątrz i otwierając ogień do każdego, kto próbował się do nich przedostać. Jakikolwiek kontakt z mieszkańcami odzyskano dopiero w roku 1940, kiedy w związku z niepokojącymi pogłoskami o dziwnych zdarzeniach i wielu zaginięciach w tamtych okolicach, wysłano tam policję ze wsparciem gwardii narodowej.
Od tamtej pory Dickson Greed jest tylko nudnym i podupadającym miastem na odludziu. Ale czy aby na pewno? Przekonaj się sam! Przyjedź do nowo otwartego pensjonatu „DeMeo” i sam zbadaj tajemnice tego malowniczego miasta! Oferujemy konkurencyjne ceny i wiele niezapomnianych atrakcji.
Kontak:
Tel.: XXXXXXXXX
Mail: DeMeo@DeMeo.com
Web.: dicksongreed-demeo.com”


Takie ogłoszenia oraz ulotki pojawiły się ostatnio na terenie całego kraju, połączone z pogłoskami o skarbie Dicka Dicksona oraz o ukrytych głęboko w kopalniach świątyniach dziwacznego kultu, który się tam rzekomo narodził. W Internecie mnożą się coraz to nowe i bardziej niesamowite historie dotyczące tamtych stron, coraz więcej jest również pogłosek o rzekomych zaginięciach i dziwnych odkryciach. Nikt nie wie czy jest to wyjątkowo udana akcja promująca nowy ośrodek wypoczynkowy czy może dzięki temu, że w tej odciętej od świata miejscowości pojawili się nowi ludzie na światło dzienne zaczynają wychodzić dawno pogrzebane tajemnice.
Wszystko to razem rozpaliło w wielu ludziach ciekawość i żądze przygód. Wszędzie począwszy od szkół poprzez wielkie firmy a skończywszy na barach, można usłyszeć nazwę tego miejsca, czasem wypowiadaną pogardliwie, czasem ze śmiechem lub lękiem. Najważniejsze jest jednak, że obecnie jest to gorący temat i wielu ludzi decyduje się, żeby zobaczyć to na wpół wymarłe miasto na własne oczy. Czy i ty do nich należysz? Czy odbędziesz podróż do owianego tajemnicą Dickson Greed i zmierzysz się z czającym się tam złem?

Rozgrywka zacznie się na początku zimy, krótko po tym jak bohaterowie dojadą na miejsce zacznie padać śnieg odcinając tym samym jedyną drogę powrotną i zmuszając ich do zostania w mieście aż do wiosny. Jedyna alternatywa to licząca setki kilometrów wyprawa przez lasy w otoczeniu dzikich zwierząt.



INFORMACJE:

Wstęp jest taki jaki jest głównie ponieważ nie chcę na samym początku zdradzać o co chodzi i psuć zabawy płynącej z samodzielnego zgłębiania tajemnic tego miejsca.
Zapewniam jednak, że jeśli lubicie klimat survivalowy i wszystko co się z nim wiąże, wszechobecną i narastającą paranoje oraz balansowanie na granicy obłędu w środowisku w którym tak naprawdę nikomu nie można zaufać i każdy może być potencjalnym nieprzyjacielem to właśnie jest historia dla was. Wszystko będzie czerpać inspirację zarówno z dzieł Lovecrafta jak i filmów z serii (...)Żywych trupów czy 28 dni/tygodni później a także takich jak Pandorum czy Horyzont Zdarzeń. Gracz nie będzie mógł do końca zaufać nawet temu co sam widzi i słyszy.
A co najważniejsze i najprzyjemniejsze w tego typu historiach, jeśli nawet zdołacie utrzymać swoich bohaterów przy życiu aż do końca, to nie ma gwarancji, że nadal będą oni nadal przy zdrowych zmysłach.

Preferowana liczba graczy to 6, jeśli propozycja spotka się z pozytywnym przyjęciem i znajdzie się więcej chętnych to o udziale zadecydują najciekawsze karty postaci.

KARTY POSTACI:

1.
Najbardziej zależy mi na opisaniu pobudek z jakich dana postać udaje się do DG. Czy jest to chęć zysku, obsesja na punkcie kosmitów, spisków lub okultyzmu? Może chęć napisania artykułu lub książki?
Istnieje nieskończona liczba plotek krążących po sieci, opisywanych w brukowcach i jeszcze więcej przekazywanych z ust do ust przez ludzi, którzy słyszeli coś od przyjaciela, który dowiedział się tego od siostry kumpla koleżanki chłopaka panienki, która coś widziała.
Po za motywacjami swojego bohatera należy uwzględnić również w jakich miejscach szukał informacji na temat DG. W ten sposób będę mógł każdemu graczowi zapewnić indywidualny zakres wiedzy na temat miasta.

2.
Pokrótce opisana historia postaci, bez przesadnego rozwlekania, tylko istotne informacje.

3.
Statystyki w skali od 1 do 20:

Siła – opisuje predyspozycje i fizyczne
Aparycja/Charyzma – opisuje wygląd postaci i stopień w jakim potrafi z niego korzystać żeby osiągnąć cel.
Zręczność – Opisuje szybkość i zwinność z jaką postać się porusza.
Zdrowie psychiczne – opisuje stan emocjonalny bohatera
Wytrzymałość – Opisuje zdrowie fizyczne

Razem z rozwojem rozgrywki praktycznie wszystkie te statystyki będą spadać w związku z obrażeniami i traumami jakie was spotkają.
Ale tak jak aparycja czy zdrowie psychiczne spadając do zera nie wyklucza was z gry (tak długo jak potraficie ciekawie odegrać oszpeconego szaleńca), podobnie zręczność i siła, która spadnie do zera tylko was unieruchamia i zdaje na łaskę towarzyszy, tak już wytrzymałość osiągająca zero punktów oznacza waszą śmierć.

Ogólnie w czasie rozgrywki musicie dbać o opatrywanie ran, wystarczającą ilość snu, przyjmowanie wody i pożywianie się bo inaczej długo nie pociągniecie.

Do rozdysponowania macie 60 punktów.
Zdrowie psychiczne dostaje na starcie 18 punktów, możecie z nich odejmować żeby wzmocnić inną cechę ale nie wolno tej wartości zwiększyć.


POSTY:

Najlepiej jeśli ustalimy co najmniej jeden obowiązkowy post w tygodniu, może być oczywiście więcej jeśli nam się uda.
Posty mają być zwięzłe i na temat, bez zbędnego rozwlekania.


NA WSZYSTKIE PYTANIA CHĘTNIE ODPOWIEM TUTAJ LUB PRZY POMOCY PW.
 

Ostatnio edytowane przez werewolf : 09-08-2011 o 22:36.
werewolf jest offline