Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-08-2011, 12:29   #9
Minty
 
Minty's Avatar
 
Reputacja: 1 Minty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumnyMinty ma z czego być dumny
Cytat:
Napisał one_worm Zobacz post
Wymyślam jakiś system o wampirach. Nie WoD'a, ale inny. Nie będzie podziałów na klany jak tam, będą inne organizacje będzie ich więcej czy też mniej. Będzie to się działo w tym, a tym roku. Będzie to, a to. Będzie można tamto i siamto. A teraz pytanie: Co spowoduje, że inni będą chcieli zagrać w mojego wampira, a nie WoD'a. Jakie pomysły rzucę, żeby zainteresować potencjalnych graczy i mistrzów gry, co ma mój system, co wyróżnia go z innych systemów.
To jest punkt 14 i w moim skromnym mniemaniu nie kłóci się z logiką ani czymkolwiek innym.
Wiesz, niektórzy grają w autorki, zamiast dnd, czy woda, bo to pierwsze po prostu łatwiej im ogarnąć. Nikt rozsądny nie tworzy własnego systemu z myślą o komercjalnej przyszłości, dlatego powstaje milion takich samych fantasy, etc.
Zazwyczaj to bardziej, niż o wyróżnienie się znakomitym systemem, chodzi zwyczajnie o to, aby móc osadzić przygodę w świecie, który sami znamy na wylot/jest doskonale dostosowany do scenariusza.
 
Minty jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem