Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-08-2011, 20:41   #6
Yzurmir
 
Yzurmir's Avatar
 
Reputacja: 1 Yzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie coś
2. Czy to ma jednak sens? To znaczy, to jest system, w którym pojedyncze trafienie może zabić twojego bohatera. Zwiększanie losowości w celu ułatwiania spraw dla mało doświadczonych postaci jakoś nie pasuje.
A MG oczywiście może naginać sytuację jak chce. Można zamieścić dwa rozwiązania, do wyboru przez prowadzącego.

8. Podejrzewam, że ograniczenie spostrzegawczości zależy w dużej mierze od typu hełmu itd. -- ale sądzę, że jest OK. Zresztą nie tylko pole widzenia ulega zmniejszeniu, ale cięższy pancerz bardziej hałasuje itd. To jest w porządku.

9. Przydałoby się to stwierdzić w rozdziale o uszkodzeniach.
Co do konkretnych zmian, to nic nie przychodzi mi teraz do głowy, a nie chcę sugerować czegoś ot tak, żeby cokolwiek powiedzieć.

11. Być może, ale nie sądzę, aby to bardzo przeszkadzało. Typ broni jest stały (dla danego egzemplarza), więc nie wymaga dodatkowych obliczeń ani czegoś takiego. Dodałoby to za to realizmu.
 
Yzurmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem