Post tradycyjnie spóźniony, ale nie bądźmy drobiazgowi
Co się tyczy technikaliów:
1) Uzupełnijcie swoje karty postaci w panelach postaci. Należy tam też uwzględnić koszt pobytu w karczmie, oraz
koniecznie koszt przejazdu dyliżansem do Altdorfu.
Ceny:
- Skromny posiłek pokroju śniadania (nie ma co liczyć na mięso, chyba że dzikie) - 2 SS
- Porządny obiad, że-nawet-ogr-by-się-najadł - 5 SS
- Kufel silberwurtskiego lagera - 7 p
- Flaszka gorzałki - 12 SS
- Pokój (dwa do dyspozycji) - 30 SS za noc (dla 4 osób)
- Dormitorium - 2 SS za noc. Posłanie płatne dodatkowo 1 SS.
2) Kto chce może dołączyć do gry w karty. Z BN-ów grają Hulz, bretończyk, który przedstawi się imieniem Phillipe, oraz Martha ze świty Lady Izoldy.
Grę możemy rozegrać na gg-docu, lub bazując na waszych postowych deklaracjach i kilku niecnych rzutach, ektrapolować zwycięzce.
3) Wszyscy goście karczmy, zamierzają pojechać w dalszą drogę Dyliżansem, ale nie wygląda na to by któremukolwiek z nich się spieszyło. Miejsc w dyliżansie jest 6-8 w zależności od stopnia kompensacji podróżnych.
4) Stan Gunnara i Hulza przy założeniu, że do nich dotrzecie fizycznie i dialogowo, kilkukrotnie przekracza wszelkie przyjęte w państwach europejskich normy przewidziane dla prowadzenia pojazdów po drogach państwowych