Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-11-2011, 22:34   #9
deMaus
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
OK. Nie znam gry, i więcej pisał nie będę, to ostatni post.

Jednakże.

W dnd, im większy strach opiszesz (chyba że szukasz systemu wsparcia dla gry strategiczno turowej, gdzie napięcie buduje tylko mechanika.), im bardziej postać jest przerażona tym większy mod ujemy do rzutów. Wszystkich, Zręczności, spostrzegawczości, nasłuchiwania, wiedzy (bo trudniej się myśli). Dajesz mody od -1 do nawet -10 zależy od poziomu postaci, od bonusów, jeśli ma itp. I zakaz stosowania zasady 10.


To samo można zastosować w każdej innej mechanice, bez względu czy powstała dla horroru, czy dla komedii.
 
deMaus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem