Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01-12-2011, 23:35   #1
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Thumbs up [Karty Postaci] Astropol

Karty już prawie gotowe. Każda postać będzie miała jedną wiadomość tutaj, żebym mógł w tej, pierwszej wiadomości utworzyć spis treści i legendę (zasady pojawią się tu).

Niech nikt tu oprócz mnie nie pisze - wszelkie komentarze, pytania, czy co tam jeszcze w temacie komentarzy do Astropola.

Spis Kart Postaci:
Mośko ([Karty Postaci] Astropol)
Błysk ([Karty Postaci] Astropol)
Wicher ([Karty Postaci] Astropol)
Kamil ([Karty Postaci] Astropol)
Coca-Cola ([Karty Postaci] Astropol)
Potwór ([Karty Postaci] Astropol)
Enter ([Karty Postaci] Astropol)
Boyos ([Karty Postaci] Astropol)
Spannung ([Karty Postaci] Astropol)
Elektra ([Karty Postaci] Astropol)
Szajba ([Karty Postaci] Astropol)
Kanister ([Karty Postaci] Astropol)
Isabella ([Karty Postaci] Astropol)
Strzyga ([Karty Postaci] Astropol)
Orchidea ([Karty Postaci] Astropol)
Szympans ([Karty Postaci] Astropol)

Umiejętności i podumiejętności:
1. Jak widać istnieje 16 umiejętności pogrupowanych według przeznaczenia: Walka, Zwiad, Nauka, Spoza.
2. Najważniejszy czynnik to poziom przy nazwie umiejętności. Są cztery poziomy (nie licząc zera): Podstawowy, Zaawansowany, Mistrz i Arcymistrz.
3. Poziomy można wykupić pomiędzy misjami za Punkty Doświadczenia. Podstawowy kosztuje 10 PD, Zaawansowany 20 PD, Mistrz 30 PD, a Arcymistrz 60PD. Daną umiejętność można za jednym razem zwiększyć o jeden poziom.
4. Podumiejętności odzwierciedlają wytrenowanie w konkretnej dziedzinie. Trening następuje w czasie pomiędzy misjami - a gracze wybierają ile czasu przeznaczają na jakie podumiejętności liczone w dniach (zazwyczaj pomiędzy misjami jest 21 dni czasu gry przerwy - zazwyczaj nieodgrywamy ich).
5. Podumiejętności stanowią realny poziom danej dziedziny, gdy Poziom Umiejętności odzwierciedla możliwości postaci. Na każdy Poziom Umiejętności przypadają trzy Poziomy Podumiejętności - to są rzymskie liczby, które widzicie. Poziom Podumiejętności nie może być nigdy większy niż Poziom Umiejętności:
- Podstawowy: I-III
- Zaawansowany: IV-VI
- Mistrz: VII-IX
- Arcymistrz: X-XII

Poziom XIII:
Jeżeli już zdobędziecie Arcymistrza i poziom XII to w trakcie używania danej umiejętności możecie spróbować wejść na nawet wyższy poziom. Strzelić jednym nabojem, żeby zabić dwóch przeciwników stojących obok siebie, czy Naprawić coś bez części zamiennych. Jest to naginanie wszelkich innych praw prócz prawa szczęścia: jest 50% szansy, że wam się uda, a każda kolejna próba ma o 20% mniejszą szansę powodzenia (to znaczy tylko 3 nieudane próby na danego Arcymistrza XII). Każda udana próba zmniejsza tylko o 15% (zatem 4 udane próby na danego Arcymistrza XII).

Mentalizm:
Niestety żetony definitywnie odpadły, a z nimi dziwny system mentalizmu, który wcześniej był. Stworzyłem inny. Oparty po pierwsze na punktach posiadanych z racji poziomu danej grupy umiejętności: SpozaCiało, SpozaUmysł, SpozaSerce, a po drugie na procentowej szansie mocno promującej Arcymistrzostwo. Jeżeli rzut k100 niepowiedzie się to i tak tracicie punkty za próbę. W domyśle punkty są odnawialne tak jak to Coca-Cola odgrywał - używanie mentalizmu powoduje zmęczenie i wystarczy odpocząć. Szybkość odnawiania jednak nie jest duża, żeby to ograniczenie miało sens.

Należy pamiętać, że każda z trzech grup (SpozaCiało, SpozaUmysł, SpozaSerce) posiada własne punkty. Wyczerpanie punktów SpozaCiało powoduje zwykłe fizyczne zmęczenie, wyczerpanie SpozaUmysłu ból głowy i problemy z koncentracją, a SpozaSerca apatię i depresję. Tak czy inaczej wystarczy przysiąść trochę, żeby odnowić z 0 do 1. Odnawianie więcej punktów to wyjdzie w praniu co dalej.

Lista jak zawsze nie jest kompletna choć starałem się jak najbardziej ogólnie wszystko wypisać. Jeśli chcielibyście użyć mocy w inny sposób piszcie ile punktów bylibyście skłonni na to przeznaczyć.

Tłumaczenie mniej zrozumiałych terminów:
- Biokineza: zmiany - chodzi tutaj o zmiany ciała np zamienienie paznokci w szpony, czy dodanie skrzeli
- Biokineza ogólnie - można ją łączyć z Medycyną dla mniejszej szansy na pomyłkę
- Uzewnergia: materializacja - można tworzyć przedmioty na jakiś czas (nawet na czas trwania misji), dałoby się wspomóc tym Naprawę
- Uzewnergia: zasilanie - prąd elektryczny trafiający bezpośrednio do maszyn potrzebujących go, ewentualnie, żeby kogoś porazić przez jakiś przewodnik
- Telepatia: ukryte myśli - można odczytywać informacje, których ofiara nie chciałaby przekazywać
- Telepatia: anonimowość - zabezpiecza przed wykryciem lokalizacji i tożsamości używającego inne moce
- Wielozmysł: podzielność uwagi - bez tego trzeba skoncentrować się i najlepiej nic nie robić przy używaniu innych mocy Wielozmysłu
- Psychoportacja: bez przypadkowego samobójstwa - dzięki temu psychoportacja niezadziała jeśli miejsce po drugiej stronie jest zabójcze dla psychoportatora

Cytat:
Podstawowy: 3; +0%
Zaawansowany: 6; +10%
Mistrz: 9; +25%
Arcymistrz: 12; +50%

Punkty MSC.
1. Biokineza:

- uzdrowienie siebie: 1p, 45%
- zmiany siebie: 4p, 10%
- uzdrowienie innych: 3p, 25%
- zmiany innych: 5p, 1%
2. Uzewnergia:
- pchnięcie: 1p, 40%
- uderzenie: 2p, 33%
- światło: 2p, 33%
- materializacja: 3p, 25%
- zasilanie: 5p, 1%

Punkty MSU.
3. Telepatia:

- odbieranie myśli: 1p, 45%
- tłumacz myśli: 2p, 33%
- ukryte myśli: 3p, 25%
- anonimowość: 3p, 25%
- łamanie zabezpieczeń: 4p, 10%
4. Wielozmysł:
- podzielność uwagi: 2p, 33%
- Odległe Widzenie: 3p, 25%
- Wizje: 3p, 25%
- Jasnowidzenie: 5p, 1%

Punkty MSS.
5. Mesmeryzm:

- zmuszanie do akceptowalnych czynów: 1p, 45%
- zmuszanie do nieakceptowalnych czynów: 3p, 25%
- zmuszenie do samobójstwa: 4p, 10%
- iluzje dla jednego: 2p, 33%
- iluzje dla wielu: 3p, 25%
6. Psychoportacja:
- blisko w trzech wymiarach: 1p, 45%
- daleko w trzech wymiarach: 3p, 25%
- w fazach: 5p, 1%
- z do 3 osób: 3p, 25%
- ponad 3 osoby: 4p, 10%
- do nieznanego miejsca: 4p, 10%
- bez przypadkowego samobójstwa: 1p, 45%
- stworzenie Kotwicy Astralnej: 6p, 45%
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 30-04-2012 o 23:31.
Anonim jest offline