Wicher Gracz: Kauamarnica
Archetyp: Odkrywca
Tło: Mentalista
Atrybuty:
- Ciało: Średnio
- Duch: Dużo
- Serce: Mało
- Umysł: Średnio
Stopień Astropolski: Mentalista VII Stopnia
Punkty Doświadczenia: 3
Umiejętności Walki:
Broń lekka: Podstawowy
- Rzucanie III
Broń ciężka:
Broń energetyczna: Podstawowy
- Ogłuszacze II
- Korona Błyskawic I
Walka w zwarciu: Mistrz
- Pięściarstwo VII
- Kopniaki I
Umiejętności Zwiadu:
Cień: Mistrz
Kierowanie:
Kontakt: Podstawowy
Tropienie: Podstawowy
Umiejętności Nauki:
Wiedza: Podstawowy
- Ziemia III
- Astropol I
- Kosmici I
- Kosmiczna Natura I
Nauki ścisłe: Podstawowe
- Technologia Szaasz III
Naprawa:
Medycyna: Podstawowy
- Diagnostyka III
Umiejętności Spozy:
Mentalizm Spozaciała: Mistrz
- Biokineza IX
- Uzewnergia III
Mentalizm Spozaumysłu:
Mentalizm Spozaserca: Arcymistrz
- Psychoportacja XII
- Mesmeryzm VII
Wiara (Spozadusza):
--------------------------------------------
Czas wolny i znajomości:
- Tawerna pod Morskim Kurakiem II
- Mentaliści III
- Sekcja ksenobiologii IV
Doświadczenie Bojowe:
- Elidin
- Fazozwierzęta
- Toton Loagar
- Toton
- Czarnoboganin
- Szaasz
- Niemieckie Mutanty
- Borok
Spotkani Obcy:
- Elidin
- Toton Loagar
- Toton
- Czarnoboganin
- Szaasz
- Zdzisławiak
- Borok