Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-01-2012, 12:53   #2
Aschaar
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Oddział specjalny czego i robiący co?

Powiedzmy sobie szczerze - jeżeli to ma być "radosna wyżynka" to mechanika (nie system) musi być na to nastawiony, czy do tego przystosowany. Ponieważ głównym zadaniem mechaniki na sesji będzie zliczanie obrażeń. I na dobrą sprawę - do sesji PBF - mechanika wcale nie musi być rozbudowana - starczą dwie kości - pierwsza na trafienie i druga na obrażenia. W sesji na żywo - zastanowiłbym się nad mechaniką z Neuroshimy czy z CP2020 (z racji dobrze rozpisanego uzbrojenia) lub z Savage Worlds - z racji dobrze rozpisanej walki.

Jeżeli zaś ma to być sesja o członkach oddziału specjalnego, którzy pomiędzy akcjami prowadzą "normalne życie" to mechanika może być dowolna... tak naprawdę.


Pytanie leży zupełnie gdzie indziej - jaką mechanikę znasz. Prowadząc sesję - zwłaszcza na żywo - nie ma czasu na szukanie po podręczniku i zastanawianie się jaki rzut powinien być wykonany. Mechanika na sesji powinna być przede wszystkim szybka.
 
Aschaar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem