Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27-01-2012, 22:50   #4
andre94nt
 
Reputacja: 1 andre94nt jest na bardzo dobrej drodzeandre94nt jest na bardzo dobrej drodzeandre94nt jest na bardzo dobrej drodzeandre94nt jest na bardzo dobrej drodzeandre94nt jest na bardzo dobrej drodzeandre94nt jest na bardzo dobrej drodzeandre94nt jest na bardzo dobrej drodzeandre94nt jest na bardzo dobrej drodzeandre94nt jest na bardzo dobrej drodzeandre94nt jest na bardzo dobrej drodzeandre94nt jest na bardzo dobrej drodze
A więc tak:
kolonia rozwija się w zawrotnym tempie, znaleziono ostatnio wielkie pokłady surowców, oraz miejsca pod generatory energetyczne, na jej terenie powstaje coraz więcej kopalń i fabryk - głównie uzbrojenia.

Celem niebianina Yl'thaal'a jest wyszkolenie i wyposażenie potężnej armii T'au, by móc najechać sąsiednie planety.

Małe grupki szturmowe ścierają się z nielicznymi wojskami gwardii imperialnej- na wschodzie i orkami - na północy. 1/3 planety zdominowana jest już przez Tau.

--------------------------------
Rasy- Tau (tu kasta [ ziemi, ognia, powietrza, wody, niebiańska])
Kroot
Vespid
Klasy: wojownik (ognia- tau) (kroot) (vespid)
inżynier (tau- drony/sondy lub bronie)(vespid- blastery neuronowe)
adept(tau [ jest to klasa, z której mają wyrosnąć przyszli niebianini, mają więc moce psioniczne, lecz słabe])
Wraz z biegiem gry będzie można wybierać sobie kolejne ścieżki rozwoju, rozwijać się. Np. wojownik ognia będzie mógł zostać przywódcą oddziału, lub zwiadowcą w pancerzu xv15 potem xv25. w ścieżce dowódcy będzie mógł mieć później coraz cięższe pancerze.
--------------
edit: dzisiaj wstawię wieczorem zrobioną mapę układu (sektora)
 

Ostatnio edytowane przez andre94nt : 28-01-2012 o 02:46. Powód: aby nie było posta pod postem
andre94nt jest offline