Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-02-2012, 21:22   #2
Kawairashii
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Exclamation

Karta Postaci

Witam wszystkich. Oto sesja „Omega Chase”, gra 'Player versus Player', o charakterze 'story tellingu' z elementami mechanicznymi własnego autorstwa. W sesji można grać jako Łowca, czyli miejska legenda, sekcji policji 'ProHound', albo Uciekinier, czyli rozpoznawani wśród inteligencji przedstawicieli rebeliantów, czy jak się nazywają, wyższej rasy 'Proxy'. Obie z grup posiadają specjalne zdolności charakteryzujące się jedynie formą ekspresji w nawiązaniu do ideologi oraz ścieżek które obrali. Umiejętności 'ProHound' pochodzą głównie z gadżetów, protez, wszczepów i wszelkiego rodzaju cybernetyki rodem z Ghost in the Shell, Matrixa, Terminatora, Transformersów i RoboCopa. Natomiast umiejętności 'Proxy' pochodzą głównie z mutacji, wynaturzeń i wszelkiej maści odchyłów genetycznych pokroju Akiry, Bioshocka, X-menów, Rezident Evil i Prototype.
Jednak prócz tego małego detalu, potencjalnie obie z grup potrafią robić te same rzeczy; czy to latanie na skrzydłach czy odrzutowym plecaku, czy to strzelanie elektrycznością z bojowych rękawic, czy magnetycznych kości wprawionych w drganie. Każdy ma równe szanse przerwania
W grze będzie można zdobywać poziomy, zatem przygotujcie się na ostry wyścig zbrojeń.

Karta postaci powinna mieścić w sobie.
(Awatar) tą część wymazujcie i wstawiacie fotkę bądź rysunek swojej postaci.
Godność: imię '(opcjonalnie nick, bądź wyłącznie nick)' nazwisko
Frakcja: Proxy czy ProHound
Wiek: dolna granica to 16
Płeć: możecie mnie zaskoczyć hehe
Wizerunek: bez odzieży, Proxy startują w pomarańczowym kombinezonie, ProHound w mundurze policyjnym
Charakter: co wyróżnia postać w społeczeństwie, co powiedzieli by o niej znajomi, jako iż razem chodziliście do tej samej akademii w przypadku ProHound, jak i razem dorastaliście na tym samym osiedlu jako Proxy, te rzeczy będą o was wiedzieć współgracze z tej samej frakcji
Historia: nie chodzi o biografię, lecz skrótowiec skupiający się na elementach które wpłynęły na postać, choćby śmierć pikusia, pieska sąsiadki który wpadł pod koła samochodu waszego ojca, fakt który obudził w was sadystyczne powołanie, bądź na odwrót, słabość do futrzanych zwierzątek. Może było takich zdarzeń więcej, zdarzeń które tłumaczyły, czemu z was taki chory drań albo beznadziejny filantrop, bez szans na zostanie prawdziwym zabijaką
Statystyki: ta część pozwala ustalać zwycięzce w sytuacji sprzeczki. Macie do rozdania 6 / 8 / 10 na trzy główne atrybuty: Inteligencja, Atak, Obrona. W każdym z nich rozdzielacie daną sumę punktów głównego atrybutu na atrybuty poboczne, takie jak.
(dla przykładu rozłożyłam już punkty)

Inteligencja;
♥♥♥-Spostrzegawczość- odnajdywanie rzeczy, dostrzeganie szczegółów, czy różnic
♥♥-Efektywność- kreatywność twórcza, nieprzewidywalność działań, zaskakiwanie
♥-Pojętność- szybkość pojmowania, prędkość uczenia się i zapamiętywania

Atak;
♥♥♥♥♥-Siła- ucisk, uderzenie, rzut
♥♥-Koncentracja- celność, wyczucie, skupienie
♥♥♥-Zręczność- akrobatyka, precyzyjność operacji, zachowanie balansu

Obrona;
♥-Kamuflaż- chowanie się, znajdywanie ukrycia, pozostawanie niezauważonym
♥♥♥♥-Wytrzymałość- odporność na, wytrwałość, udźwig
♥♥♥-Prędkość- szybkość biegu, prędkość wykonywania działań, czas reakcji

Maximum punktów to 5, a minimum to 1. Poniżej co oznacza każda cyfra;
1 - kiepski; 2 - dopuszczalny; 3 - przeciętny; 4 - wybitny; 5 - doskonały
Umiejętności:
Zacznijmy od tego że macie 8 kategorii umiejętności. Z nich wybieracie jedynie 5 które będą pierwowzorami waszych pomysłów. Z 5 kategorii które obraliście, 2 z nich możecie użyć podwójnie do stworzenia odrębnych umiejętności. W tym miejscu otrzymujecie już 7 umiejętności, z czego 4 z nich posiadają 3 wady, 2 z nich posiadają 2 wady, oraz 1 ostatnia posiada 1 wadę. Gracz podczas tworzenia karty postaci ma obowiązek stworzenia 4 umiejętności które przeznaczy na publikacje w liście graczy, oraz przywilej zachowania 3 umiejętności dla siebie (mogą ale nie musza być stworzone w chwili wysyłania karty postaci). Tylko pierwszy poziom 4 umiejętności publicznych jest publikowany, pozostałe mogą, ale nie musza być stworzone podczas wysyłania karty postaci.

1.Tworzenie blokad.
-wszystko związane z zapobieganiem i spowalnianiem: zburzenie alejki, spalenie bazy danych, zgubienie pościgu poprzez rozlanie oleju, zacieranie śladów.
2.Odwracanie uwagi.
-wszystko związane z przerywaniem działań w toku: oślepienie ostrzeliwującego nas snajpera, wprowadzenie paniki na zatłoczonym bazarze, skłócenie przeciwników
3.Kontrola terenu.
-temat ingerencji w zmianę otoczenia: wybrzuszenie jezdni, hakowanie reklam, tworzenie sztucznego tłumu, wybuch szyb, stopienie bankomatu
4.Wezwanie posiłków.
-zdobywanie pomocy: dostarczenie specjalnej broni, tworzenie iluzji, przyzywanie psa pościgowego, rozsyłanie zwiadowców
5.Regeneracja sił.
-zyskanie czasu i ingerencja w statystyki: medytacja i pozbycie się wątpliwości, ignorowanie ran bądź sprzętu, rekonstrukcja zniszczonych części ciała
6.Zdobywanie informacji.
-rekonesans wszelkiego rodzaju: hakowanie, przesłuchanie, skanowanie, śledzenie, szpiegowanie, pozyskiwanie, zrozumienie
7.Sposób lokomocji.
-ogólnie wszystko co dotyczy poruszania się: skakanie, zamiana w motocykl, chodzenie po ścianach, przechodzenie przez ściany, zmiana wielkości
8.Forma kamuflażu.
-naturalnie zabawa w chowanego: zmiana kształtu, koloru, przeźroczystości, nieprzeniknionego umysłu, niesłyszalnego kroku, osobowości socjalnego kameleona

Limitem który zapobiega ciągłemu używaniu umiejętności są punkty ruchu.
10 to limit punktów ruchu do uzyskania podczas gry. Zyskujecie +1 punkt przyrostu za post, +2 punkty przyrostu jeśli w grupie znajduje się generator, a także każdy +1 punkt przyrostu za posty wraz ze zwiększeniem limitu punktów o +5 punktów w przypadku poziomowania 5 razy umiejętności (mogą być różnego rodzaju). Także za każdym razem gdy przechodzicie punkt kontrolny w postaci przekroczenia granicy terytoriów dzielnic, grupa która nie posiada generatora zyskuje jednorazowo +5 punktów ruchu. Są dwie granice miasta które dzielą Omegę na trzy dzielnice jedna nad drugą (1) slumsy, magazyny, śmietniska i fabrykami, (2) dzielnica handlowa z biurowcami, klasą średnią, jest to także dzielnica usługowa (3) dzielnica luksusowych apartamentów, działek, ogrodów, pól uprawnych, pastwisk, a w szczególności urzędów i pozostałości dziedzictwa kulturowego.

Ceną użycia umiejętności są punkty ruchu.
Za użycie jednej z czterech umiejętności klasy C płacicie w zależności od poziomu daje umiejętności od 1/2/3/4 punktów.
Za użycie jednej z dwóch umiejętności klasy B płacicie w zależności od poziomu daje umiejętności od 2/3/4/5 punktów.
Za użycie jedynej umiejętności klasy A płacicie w zależności od poziomu tej umiejętności od 3/4/5/6.

Poziomowanie umiejętności jest zależne od punktów doświadczenia które mimo iż są zyskiwane w taki sam sposób jak punkty ruchu, stanowią odrębną pulę punktów bez limitu. Za poziomowanie umiejętności C i B płacicie 3 punkty, za poziomowanie umiejętności poziomu C 4 punkty.

Umiejętności mogą być uniwersalne, co oznacza że nie muszą być używane jedynie w celu o którym mówi ich kategoria. Tworzenie zapory z zainfekowanych psów zombie może należeć do kategorii 'Tworzenia blokad' ale być wykorzystana jako 'Wezwanie posiłków'. Takowe psy będące umiejętnością klasy (C) mogą być słabe jednak na poziomie czwartym potrafią dorównać umiejętności klasy (A) pierwszego poziomu; Pochłonięta płomieniami z piekła rodem horda zdziczałych wilków (no może przesadzam (^__^) a może nie?). Jednakże Umiejętność (A) trzeciego stopnia z pewnością nie jest niczym mniejszym niż zrzut Pancernego Nano Szkieletu Bojowy z mini pociskami próżniowymi z kategorii 'Kontrola Terenu'. Także każda moc ma różne charakterystyki. Tak ingerujące w świat gry jak tworzenie i niszczenie piaskownicy którą jest Omega City, jak modyfikowanie statystyk swojej postaci, postaci sojuszniczych i przeciwników, a także tworzenie nowych istot NPC bądź ich eliminacja. Bądźcie kreatywni. (Polecam zaznajomienie się z grami serii DotA).
Jednakże proszę aby powstała pewna symbioza pomiędzy umiejętnościami, tak by przynajmniej przebieg mutacji wydawał się sensowny; pierw znikanie w cieniu, później teleportacja z cienia do cienia, tworzenie ramion z cienia, a na końcu zamiana w bestie za każdym razem gdy nie ma światła. Tak samo z cybernetyką: najpierw odporność na wysokie temperatury, później topienie rzeczy za pomocą dotyku, laser z oczu, a później zamiana w lewitującą pochodnię.

Tworzenie umiejętności wygląda w następujący sposób.
-Numer umiejętności na początku
-W nawiasie dwie literki oznaczające kategorię mocy
-Podkreślona nazwa mocy
-Koszt, czyli cena użycia mocy w zależności od kalibru mocy A = 3, B = 2, C = 1.
-Jeśli moc posiada już poziom należy uwzględnić ją w kosztach, A = 3/4/5/6.
-Poniżej tych informacji zamieszczamy właściwe dane oznaczające opis mocy
-Poniżej Wady, w zależności od kalibru mocy ich ilość zmienia się; A = 1, B = 2, C = 3, wady nie ulegają zmianie, niezależnie od poziomu
-Także w razie poziomowania, kolejny poziom wpisywać pod wadami, odróżniając ich nowy koszt; ~3~

Przykładowa lista umiejętności;
1. (SL) Kurzy chód 1/2/3
Dzięki specjalnie zaprojektowanemu kostiumowi z mini motorami w przegubach oraz optymalnym rozstawieniem czujników mierzących trajektorie lotu pocisków postać potrafi stanąć na torze lotu kuli bądź jakiegokolwiek miotanego obiektu i uskoczyć w ostatniej chwili. Efekt jednak jest krótkotrwały.
Wady
- niemożność korzystania z innych mocy podczas użycia Kurzego Chodu
- podatność na kontuzje w przypadku zaprzestania kooperacji z kostiumem
- nie może działać pod wodą
~2~
Efekt wydłuża się, a czujniki reagują na o wiele więcej obiektów, przez co postać może od teraz przebiegać przez ostrzeliwane korytarze bez odnoszenia szkód.
~3~
Wykonywanie skomplikowanych czynności nie jest utrudnione przez działanie Kurzego Chodu. Od teraz postać może strzelać, a także walczyć wręcz, unikając kul, a nawet ciosów za szybkich by dostrzec je ludzkim okiem.
2. (WP) Bazyliszek 2/3
Zespolenie cybernetycznych oczu z czipami wewnątrz mózgów zmodyfikowanych mieszkańców Omega City pozwala zamrozić ich w miejscu na kilka sekund. Tworząc sztywną formację która może zablokować bądź wyróżnić z tłumu uciekinierów.
Wady
- podczas użytkowania mocy postać sama ulega zmrożeniu
- podczas używania mocy postać traci zmysł wzroku
~3~
Cyber oko po aktywacji traci funkcję widzenia z perspektywy użytkownika jednak zyskuje możliwość wejścia w umysł poszczególnych zamrożonych osób, rozglądając się po okolicy oczyma statycznych ofiar.
3. i tym podobne moce...


Oczekiwania ta część będzie wyświetlona pod listą graczy jako tabela rzeczy do osiągnięcia
Od MG: (jak prowadzić najlepiej)
Od Sesji: (na czym się skupić najlepiej)
Od Graczy: (jakie relacje najlepsze)

Mój pomysł na
Postać: (czym powinna być w ostatnim stadium, wymarzona postać/moce)

Lista Graczy

Pod koniec dodam tylko że uważam się za miłą MG, ale w tej grze to ja będę waszą główną przeciwniczką. Przeznaczeniem które zawszę będzie wam niszczyć szyki. Tak jak celem Proxy będzie wydostanie się z miasta z generatorem, a Prohound dostaniem się do centrali z generatorem, tak moim będzie wasze spowalnianie, podkładanie nogi i tworzenia motłochu. Wszystko co napiszecie może być przeze mnie zmienione. Noc, dzień, śnieg, powódź, wypadek samochodowy, wyprzedaż, walący się most, brak paliwa. Wszystko to będzie moimi kartami w rękawie. Mogę przyczynić się do zranienia jednego z waszych członków, ale będę fair. Zaczyna się wyliczanka, pierwsza osoba która wpisze się na listę będzie miała przywilej nietykalności, co oznacza że w pierwszej turze nie mogę podważyć żadnego z wymienionych przez gracza faktów. Tury zmieniają się po kolei, z pierwszego gracza na drugiego, później na trzeciego i od nowa. Zatem trzymajcie się razem, bo ja czyham za rogiem.

W związku z zapełnieniem posta znakami przeniosłam listę graczy na piątą stronę rekrutacji. Pod ten link;
http://lastinn.info/rekrutacje-do-se...tml#post344816 ([PvP. Autorski] Omega Chase)

Updaty
-dodanie listy graczy
-ustawienie limitu zdobywanych punktów na 20
-wprowadzenie listy updatów
-wyjaśnienie dotyczące synchronizacji umiejętności
-dodana historia w karcie postaci
-zmiana pakietu statystyk z 4 / 6 / 8 na 6 / 8 / 10
-publikowane wiadomości z karty postaci;
*charakter zostaje publikowany dla całej frakcji
*umiejętności udostępnione Nemezis gracza
*oczekiwania będą zamieszczone publicznie, lecz bez imion, jako tabela celów do osiągnięcia
-dodanie oczekiwań graczy
-dodany Interface w Mechanice
-dodanie przykładowej Listy Umiejętności
-do publikowanych wiadomości z kart postaci dochodzi Historia do której wgląd ma każdy
-do Mechaniki zostaje dodany element Nietykalności
-skasowanie metody 'Nemezis'
-wycięcie 'Ty jako Nemezis' oraz 'Twój Nemezis' z wzorca karty postaci
-do publikowanych wiadomości z kart postaci zostaje dodana rubryka czterech dowolnych umiejętności
-w karcie postaci wymagane jest zamieszczenie jedynie czterech umiejętności publicznych, reszta może być uzupełniona po nadesłaniu innych kart postaci przez pozostałych graczy
-za każdą piątą decyzję poziomowania umiejętności, postać dostaje +1 punkt za każdy post, oraz jej limit punktów zostaje zwiększony o +5
-przemiana działu Umiejętności na bardziej przejrzysty
-uwzględnienie punktów doświadczenia w Mechanice
-od teraz grupa z generatorem dostaje bonusy za przejście przez terytoria miasta, a grupa bez niego dostaje dodatkowy punkt regeneracji
 
__________________

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 10-02-2012 o 15:47. Powód: Updaty
Kawairashii jest offline