Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-02-2012, 17:42   #2
Makotto
 
Makotto's Avatar
 
Reputacja: 1 Makotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znany
Mechanika: Moi drodzy państwo, ze względu na to, że wielu graczy nie lubi mechaniki ani wgłębiania się w nią, postanowiłem ograniczyć ją do minimum. Stworzyłem pięć archetypów postaci odpowiednich do grania w realiach Assasin’s Creed, które pozwolą stworzyć graczowi członka Zakonu wedle własnego mniemania. Sama sesja jest stworzona dla osób przynajmniej pobieżnie znających historie i realia walki pomiędzy Templariuszami i Assasynami. Bazując na przedstawionych przeze mnie wskazówkach, każdy będzie mógł stworzyć swoją postać korzystając z prostych drzewek rozwoju umiejętności oraz skali punktowej.


Tworzenie postaci:

1. Imię postaci współczesnej i imię przodka.

2. Avatar postaci współczesnej, będący jednocześnie awatarem przodka

3. Ogólna historia postaci współczesnej, ogólna historia postaci przodka (szczegóły do ustalenia z MG)

4. Archetyp: Każdy gracz wybiera jeden archetyp dla swojej postaci

5. Zdolności: Każda postać może posiadać jedną zdolność wrodzoną, opisaną niżej.

6. Umiejętności: Każdy archetyp posiada określoną ilość punktów do wydania na umiejętności. Za wykupienie umiejętności na pierwszym poziomie, płaci się 1 punkt. Za umiejętność na drugim, płaci się za pierwszy i drugi poziom: 1+2=3. Za umiejętność na trzecim, płaci się także za wcześniejsze dwa, 1+2+3=6.

7. Atuty: Większość umiejętności pozwala na dostęp do atutów. Są to specjalne zagrania znacznie ułatwiające życie graczom. Za każdy atut płaci się 1 punkt przeznaczony na atuty. Aby wykupić dany atut, należy wcześniej posiadać odpowiedni poziom powiązanej z nim umiejętności i spełnić ewentualne wymagania dodatkowe.

8. Opis charakteru postaci i jej prywatnych dążeń.



Archetypy:





Wojownik: Silnoręki, odpowiadający za wszelkie rozwiązania siłowe. Równie dobrze może być to najemnik z Bliskiego Wschodu, zabijaka ze stepów Rosji lub też prosty, europejski rębajło. Wojownik nie musi być jednak wyłącznie specjalistą od walki wręcz.

Dostępne umiejętności i związane z nimi atuty: Walka wręcz, walka bronią, strzelanie, rzucanie, kondycja, czujność + maksymalnie 2 poziomy z charakteryzacji i tortur

Dostępne punkty umiejętności: 30

Dostępne punkty atutów: 7 (z czego minimalnie cztery muszą być związane z walką)

Zasada specjalna: Bianca! - postać specjalizuje się w konretnym typie oręża. Może być to broń dystansowa, drzewcowa, oburęczna, miotana... Do wyboru, do koloru. Postać posiada wysokiej klasy egzemplarz tej broni oraz 3 darmowe atuty związane z bezpośrednio juj używaniem. (w przypadku wybrania własnych dłoni jako broni, postać charakteryzuje się niezwykle twardymi kostkami dłoni. Cios pięcią działa jak uderzenie lekką maczugą)





Szpieg: Genialny kłamca oraz aktor, potrafiący oszukać niemal każdego. Dzięki swoim umiejętnościom bez problemu infiltruje wrogie organizacje, obroną ręką wychodząc z większości niebezpieczeństw, jakie może spotkać na swojej drodze.

Dostępne umiejętności: cwaniactwo, charakteryzacja, dyplomacja, empatia, alchemia, czujność, skradanie się + maksymalnie 3 poziomy ze sztuki złodziejskiej, walki wręcz, walki bronią

Dostępne punkty umiejętności: 45

Dostępne punkty atutów: 6

Zasada specjalna: W trzewiach bestii – postać może zacząć grę jako osoba już infiltrująca jakąś organizacje, jako jej członek średniego szczebla.





Złodziej: Mistrz pozbawiania ludzi ich własności, świetny infiltrator i kanciarz potrafiący równie dobrze uciekać, co obronić się przed atakami adwersarzy. Specjalista od trzymania się w cieniu i nie rzucania się w oczy.

Dostępne umiejętności: akrobatyka, cwaniactwo lub charakteryzacja, sztuka złodziejska, empatia, skradanie się, czujność + maksymalnie 3 poziomy z rzucania, walki wręcz, walki bronią, strzelania i kondycji

Dostępne punkty umiejętności: 50

Dostępne punkty atutów: 5

Zasada Specjalna: Dziedzina - postać posiada swój własny konik z zakresu złodziejskiego rzemiosła. Może specjalizować się w: "Fachowych włamaniach i pozbawianiu ludzi dobytku" (Sztuka Złodziejska), "Manipulowaniu ludźmi lub podszywaniu się pod nich" (Cwaniactwo/Charakteryzacja) oraz "Penetracji strzeżonych miejsc i szybkich ucieczkach"( Skradaniu się/Akrobatyce). Po wybraniu jednej dziedziny i związanej z nią Umiejętności, gracz może wybrać 3 dodatkowe atuty i raz na misje powołać się na swoją fachowość (szansa na wykonanie czynności związanej z Dziedziną zwiększa się dwukrotnie)).





Agent terenowy: Specjalista od taktyki, przygotowywania planów, kierowania akcjami oraz przewodzenia swoim towarzyszom. Zwykle na każdą komórkę Assasynów przypada jeden, maksymalnie dwóch agentów terenowych. Pierwszy z nich ma za zadanie dowodzić grupą a drugi przygotowywać sprzęt oraz zaplecze dla niej.

Dostępne umiejętności: dyplomacja, dowodzenie, tortury, alchemia, czujność, empatia, cwaniactwo, alchemia, kondycja + maksymalnie 4 poziom z walki wręcz, walki bronią, strzelania i rzucania.

Dostępne punkty umiejętności: 40

Dostępne punkty atutów: 6

Zasada specjalna: Wszechstronny – po wydaniu wszystkich punktów na umiejętności i atutów, gracz wybiera postaci jeszcze trzy umiejętności i za darmo otrzymuje je na drugim poziomie.






Assasyn: Chodząca broń, cichy finezyjna zabójca likwidujący cele będące zagrożeniem dla zakonu, a nie raz dla całych miast lub państw. Dziedzic umiejętności i zasad Zakonu Syryjskich Assasynów. Wirtuoz w swoim fachu.

Dostępne umiejętności: walka wręcz, walka bronią, rzucanie, akrobatyka, skradanie się, czujność, kondycja + maksymalnie 2 poziomy z cwaniactwa sztuki złodziejskiej.

Dostępne punkty umiejętności: 45

Dostępne punkty atutów: 6 (maksymalnie 3 przeznaczone do walki)

Zasada specjalna: Prawdziwy assasyn – gracz może za darmo wybrać postaci dodatkową cechę, wybierając pomiędzy Wizją Orła a Dziedzictwem.



Zdolności:


Pojętny – postać otrzymuje dodatkowe 10 punktów na Umiejętności i 1 punkt na atuty.

Wizja Orła – postać będąca krew z krwi członkiem Zakonu Assasynów potrafi patrzeć na ludzi nie jak na żyjące istoty, lecz prosto w ich umysły i zamiary. Większość ludzi jest obojętna względem postaci, lecz dzięki Wizji jest ona w stanie zobaczyć potencjalnych wrogów oraz swój cel.

Znajomości – postać ma sprzymierzeńców w swoim rodzinnym środowisku lub okolicy. W zależności od ilości, może być to grupa niezbyt istotnych person w danym mieście, takich jak pomniejsi karczmarze i sklepikarze, kilku średnio ważnych urzędników, albo jeden wpływowy kontakt na dworze lub wysoko postawiona osoba w administracji publicznej lub straży.

Bogacz – postać jest bogata. Może się z tym nie obnosić, ale posiada duży zapas gotówki, który potrafi otworzyć jej większość zamkniętych drzwi lub przekonać osoby postronne do jej racji.

Znany w swoim fachu – postać posiada szeroką renomę w kręgach podobnych sobie ludzi. Może być to reputacja niezrównanego żołnierza, genialnego złodzieja lub też zwykła sława osoby możnej, na dworze lub pośród miejscowych gildii.

Dziedzictwo – mimo nie posiadania umiejętności Wizji Orła, postać jest potomkiem długiej linii assasynów. Odziedzicza po nich ostrze nadgarstkowe i nie krępującą ruchów zbroje, którą można ukryć pod ubraniem.

Druga osobowość – postać przez lata ćwiczyła dykcje, maniery, zachowania i odruchy, tym samym tworząc sobie znane w danych kręgach alter ego, w które bardzo szybko potrafi się przeistoczyć. Nikt ze znających drugie wcielenie postaci ani chwilę nie zwątpi w to, kim ona jest.
 
__________________
Hello.
My name is Inigo Montoya.
You killed my father.
Prepare to die...

Ostatnio edytowane przez Makotto : 01-03-2012 o 21:48.
Makotto jest offline