Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-02-2012, 12:34   #6
Mizuki
 
Mizuki's Avatar
 
Reputacja: 1 Mizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znany
To posunie właśnie rozgrywkę do przodu Romulus. Każdy będzie wykonywał rzuty sam dzięki czemu nie będę musiał rozstrzygać tego wszystkiego sam w swojej kolejce.
Będzie od razu pewnym czy postać trafiła czy nie, czy zabiła czy nie i co zrobić dalej. Tury tutaj będą teoretycznie nieco dłuższe niż w typowej sesji DnD na żywo - wystarczające by zaatakować i wykonać drobny manewr czy odnieść się do wydarzeń z drugiego końca pola walki.
Gdybym miał to robić sam, wszyscy by czekali do mojej kolejki żeby wiedziec czy ich działania odniosły sukces.
Nie nastawiajcie się proszę, że każda walka będzie opierała się : jeden post od każdego i dalej. Zajmie to nieco dłużej, tak jest kiedy walki chce się rozstrzygać mechanicznie - ostrzegałem o tym przy rekrutacji. Postaram się jednak tego typu rozgrywkę ustawić jako "ostateczność" . Bardzo wiele zależy od was samych.
 
__________________
"...niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda
dla szpiclów katów tchórzy - oni wygrają
pójdą na twój pogrzeb i z ulgą rzucą grudę
a kornik napisze twój uładzony życiorys"
Mizuki jest offline