Wg. mnie możemy walki rozgrywac na GG i szybko posty dodawać wiedząc już z tego co odpowie MG czy coś się udało czy nie, a on odpisuje za przeciwników.
13293104 moje GG
Co chodzi o samo dogrywanie się, to nie widze tego tak do końca. Postacie przecież będą rozmawiać o takich sprawach w przerwach między akcją. A Mag musi być przygotowany wcześniej(niestety).
Więc tutaj możemy też zamieszczać pogaduszki "bohaterów", które byłyby zbyt nudne w sesji(w końcu inni użytkownicy forum mogą nas czytać, oceniać i nie chcemy żeby wiało nudą :P).
Randal jako wasz były towarzysz ze statu mówił wam, że dysponuje następującymi czarami wzmacniającymi: Odporność +1 do rzutów obronnych(ro) Protekcja przed Zło/Dobro/Chaos/Prawo +2 do KP(Klasa pancerza) +2 do ro przeciwko istotom z danym charakterem. Bohater nie może zostać zdominowany etc (wszelkie czary działające na umysł nie działaja na niego, negatywne) - tutaj już nie wazne czy postać próbująca zadziałac na umysł jest dobra/zla etc. Po trzecie czar (znowu bez względu na dobro/zlo/chaos/prawo) uniemożliwia kontakt cielesny z istotami przywoływanymi. Ten efekt ustepuje, gdy postać zaatakuje przywoływaną istotę lub bedzie próbowała przejśc przez barierę, którą tworzy czar. Istoty z oodpornością na czary moga być odporne na ten efekt. Tarcza - +4 KP z tarczy, działa przeciwko bezcielesnym. Neguje "magiczne pociski"(nazwa czaru). Pancerz Maga - +4 KP z pancerza(czyli nie kumuluje się ze zbroją), również działa na bezcielesnych. Powiekszenie +2 z rozmiaru do siły -2 do zręczności -1kp -1 rzutu na atak zwiększenie zasięgu(3m, zamiast półtora), zwiększenie obrażeń broni(jest o jedną kategorię większa) (nie działa jednak na ataki dystansowe, gdyż wszystko co postać opuszcza wraca do norm. rozmiaru) Skok - +20 do testów skakania Magiczna broń- Broń staje się +1 Niewidzialność, Większa Niewidzialność (tu zastrzegam, że zazwyczaj będę rzucał na siebie bo nie mam zamiaru umierać) Niewidzialność - działa jak wszystkie czary 1 min/lv, ale do zaatakowania lub uzycia czaru na przeciwniku. Większa - działa nawet jak atakujesz, ale tylko 8 rund. Fałszywe życie 1k10+8 tymczasowego hp
Siła byka i tym podobne czary +4 do jakiejś statystyki. heroizm - +2 do kości ataku, ro i testów umiejętności
Nie posiadam czaru przyspieszenie.
Prośba pierwsza - jeżeli cleryk(mam nadzieje, ze może spontanicznie leczyć) i mag, których mamy oprócz mnie posiadają dane czary, niech je przygotują(te które uznamy, że są potrzebne)(ofensywne czary, ja będę raczej na pewno rzucał lepiej).
Edit: a to nie jest czarodziej, tylko filut. To ja już nic nie wiem.
Prośba druga - odpowiedzcie na pytanie. Kogo my w ogóle mamy do walki? Kim jest pieśniarz klingi? Bardziej bard czy woj? Czy w ogóle coś innego. Na razie widzę tylko palladyna, kapłana i pieśniarza. No chyba, że łotrzyk ma tylko 1-2 lv czarodzieja.
Dalej a propos:
Randal jest stary - bardzo stary, ale troszke dziecinny(niedojrzały) z charakteru. Miał mało kontaktu z innymi istotami. Mrukliwy, raczej nie jest duszą towarzystwa. Podobno zdolny czarodziej. Podobno, kiedyś statek z waterdeep miał być zaatakowany przez piratów, ale statek spłonął, zanim piraci zdążyli zaatakować. Ktoś na statku twierdził, że widział duchy i słyszał głosy, ale chyba wyrzucili go za burtę.
Wygląd: Nie widać go za bardzo. Niebieska szata, gdzieś kręci się wokół niego żaba.
Ostatnio edytowane przez homeosapiens : 21-02-2012 o 13:31.
|