Cytat:
Napisał Sarameda Mam pytania następujące: Gram szalonym Malkavianinem, który jest dość tragiczną postacią(opisałam go w komentarzach pod sondą "Ulubiony Klan"), czy dobrze jest, że mój wampir poszukuje sensu życia ludzi i ich nie życia? |
Każdy Malkavianin jest z definicji szalony, czyt. na jakąś chorobę psychiczną.
Dobre jest każde rozwiązanie, które sobie wymyślisz.
Cytat:
Napisał Sarameda Czemu wampiry nie żyją, ale żyją i czy na pewno nie mają duszy? |
Nie do końca rozumiem pytanie.
Na pewno wampiry nie mają duszy.
Cytat:
Napisał Sarameda Cy wampiry nadal mają uczucia, skoro chcą zachować człowieczeństwo, by uniknąć Bestii? |
Oczywiście, że wampiry nadal maj,ą uczucia. Całą ich gamę. Nie sądzę jednak, by uczucia same w sobie stanowiły gwarancję zachowania Człowieczeństwa.
Cytat:
Napisał Sarameda Skąd bierze się choroba Malkavian, czy jest inny tego powód? jednym słowem szuka odpowiedzi na sens życia i nie życia, czemu jest jak jest i dodatkowo, przez to, że został porzucony przez Mentora zachowuje się trochę wyobcowanie, gdyż musiał sobie radzić sam. Czy takie odgrywanie Malkavianina jest dobrym pomysłem? (Nie czytałam w podręcznik albo nie doczytałam tego, jak naprawdę powinno odgrywać się dany klan).
Mimo, że mój MG mówi, że to ciekawa postać bo jest tragiczna i wybija się od kanonu, ale wolę znać zdanie innych. |
Rodzic wybiera już chora jednostkę na swojego potomka.
Mentora czyli kogo??
Żaden podręcznik nie odpowie na pytanie jak odgrywać dany klan. Do tego każdy gracz musi dojść sam.
A co twój MG rozumie pod pojęciem kanonu??