Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-12-2006, 23:58   #5
Almena
 
Almena's Avatar
 
Reputacja: 1 Almena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputację
witam, jestem tu pierwszy raz i jestem początkującym graczem oczywiście. dlatego błagam o wyrozumiałośc i cierpliwosc ^^' mogę dołączyc? aha i mam pytanie, czy ta gra jest za darmo????

karta:
imię: Almena
rasa: elf
profesja: wojownik
wiek: hmm no z 135 lat
wygląd: długie, rozpuszczone włosy koloru blond, błękitne oczy, wysoka, szczupła, lubi ubierac sie na zielono hm zielone spodnie z wytrzymałej tkaniny, zielona skórzana kamizelka i zielony płaszcz, kolczyki w kształcie listków klonu mogą byc. I nosi czerwoną wstążkę we włosach.