Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-06-2012, 22:22   #8
Radagast
 
Radagast's Avatar
 
Reputacja: 1 Radagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnie
Do znalezienia iluś patentów, dostosowania do własnych warunków, doskonalenia i powtarzania w taki sposób, żeby gracze nie mieli zbyt silnego deja vu. Przynajmniej tak mi się wydaje, sam de facto jestem początkującym MG.