Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-08-2012, 19:42   #2
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Statystyka Ocen.

0 to brak szans na przetrwanie tego z takimi czynami.
1-2 to różne odcienie błędów i wypaczeń.
3 to zwyczajne zachowanie, które nie wyróżnia się.
4 to zachowanie ponadprzeciętne, którym można ugrać więcej.
5 to bardzo dobre zachowania, które w znaczący sposób przesuwają postać w rankingu.
6 to zachowanie z dużą dozą sukcesu.

Pozytywna ocena mogła również oznaczać ciekawe odgrywanie. Ocena była zmieniana przez znaczące czyny, dlatego czasem niektórzy mają pod rząd kilka 4 choć trzeci z sekwencji pięciu odpisów był przeciętny.

Oceny są mocno subiektywne. Powinny być uzasadnione w całości, ale stało się to za bardzo czasochłonne, a już w ogóle zapomniane, gdy forum upadało. Ogólnie, gdyby mnie zapytać o konkretną ocenę w konkretnym odpisie to będę mógł uzasadnić. W każdym razie do odpisu 14 wszystkie oceny inne niż 3 (i czasem też 3) są uzasadnione (kawałek uzasadnienia ocen tury 15 też istnieje):

Cytat:
Tura 1
Oloth - krótko i treściwie zabezpieczając się z kilku stron na różne ewentualności
Marvin - ostrożność popłaca
Issander - ciekawy plan działania, ale prawdopodobnie umrze zanim nastanie czas obiadu
Tura 2
Spooky - ewentualności na wypadek zbliżającego się żywego lub żywomartwego jegomościa
Sebastian - zwalanie odpowiedzialności i podkreślanie nieuważnego używania broni
Radek - otwieranie drzwi ot tak sobie
Tura 3
Oloth - znalezienie bunkra
Zormeg - znalezienie bunkra
Centhariel - podłożenie Cienia
Marvin - chronienie swojej poczytalności
Sebastian - utrudnianie ewentualnej pomocy ze strony Francisa
Radek - samotne chodzenie do pieczary zagłady
Tura 4
Oloth - dalsze bunkrowanie się i odkrywanie tajemnic niezbyt narażając się
Zormeg - dalsze bunkrowanie się i odkrywanie tajemnic niezbyt narażając się
Centhariel - dalsze pośrednie zabijanie Cienia
Radek - dalsza solowa przygoda, nie szukanie wsparcia Bnów
Cień - powtarzanie błędu Radka z poprzedniej tury, ale w gorszych okolicznościach
Tura 5
Zormeg - dalsze bunkrowanie się i odkrywanie tajemnic niezbyt narażając się; plus za większe odkrywanie tajemnic
Oloth - dalsze bunkrowanie się i odkrywanie tajemnic niezbyt narażając się; próba podłożenia świni Zormegowi
Centhariel - dalsze pośrednie zabijanie Cienia
Radek - dalsza solowa przygoda, nie szukanie wsparcia Bnów
Cień - ciąg dalszy odwiedzania złych miejsc, gdy nie było takiej potrzeby
Tura 6
Oloth - dalsze bunkrowanie się, podkładanie świń Zormegowi i niezłe pertraktacje z demonem
Zormeg - dalsze bunkrowanie się z zapasem odpowiedzi na tajemnice
Ździsław - dobra akcja szukania przedmiotów bez panikowania
Radek - przeszukiwanie pomieszczenia przed wezwaniem Bnów
Cień - w sumie już nie tak źle, ale połamanymi nogami to tak szanse na zwycięstwo marne…
Tura 7
Oloth - dalsze bunkrowanie się, kto nie ryzykuje ten nie zyskuje
Zormeg - dalsze bunkrowanie się i słuszne podzielenie się z oddziałem co tu zaszło
Pluskwa - za multum wariantów zachowania
Kenya - dobre skorzystanie potajemnie z mentalizmu, żeby dostać się na mury
Spooky - łącznie z Marvinem: dobre odgrywanie w ambulatorium
Marvin - łącznie ze Spookym: dobre odgrywanie w ambulatorium
Sebastian - to trochę jak na ulicy: najpierw patrz w lewo, potem w prawo tak tutaj patrzy się wszędzie, a nie tak wychodzi…
Cień - umierasz i chyba nie podejrzewasz jak szybko, może powinienem ostrzec, ale potem to by tak trzeba było każdego…
Tura 8
Pluskwa - i walka z wiatrakami, ale ocena za ciekawą koncepcję
Cień - wielki plus za interesujący plan działania… na moment przed śmiercią…
Kenya - za stawienie czoła niebezpieczeństwu bezpośrednio i natychmiast
Ździsław - interesujący pomysł przebicia się przez ściany jakkolwiek to może się nie udać…
Spooky - kontynuowanie prób wydostania się z ambulatorium w chwilach kompletnej bezsilności
Marvin - samotne łażenie do toalety, ale może to genialne posunięcie pod przykrywką szaleństwa?
Tura 9
Pluskwa - za szczegółowy plan działania, za podejrzenia Obgonusa
Kenya - dalszy ciąg ofensywy
Ździsław - bardzo dobra scena trójstronnej debaty nad dalszymi planami
Yamato - bardzo dobra scena trójstronnej debaty nad dalszymi planami
Jack - bardzo dobra scena trójstronnej debaty nad dalszymi planami
Marvin - brawura mogła zakończyć się tragicznie, gdyby Kucharz już był żywym trupem, a nie tylko zarażonym
Tura 10
Sebastian - strzały w serce, trochę rambo i najlepszy z możliwych planów: uciekamy!
Spooky - za odejście z punktu zagrożenia i patrzenie na sufit
Pluskwa - nawet więcej dobrego planowania
Kenya - szybkie odnalezienie się w nowej sytuacji
Issander - za niezłą próbę dostania się do środka Wieży Władcy
Francis - w końcu ucieczka i próba uspokojenia się
Ździsław - nie przerywanie jedynego dobrego planu w tym mieszkaniu
Radek - dobry pomysł z próbą ucieczki z alternatywną drogą
Tura 11
Zormeg - gruby plan działania, który przewidział co się święci
Pluskwa - plan z czapką
Oloth - w końcu wziął dupę w troki
Kenya - planowanie na ekranie, nie olanie miłego nieznajomego
Issander - mnóstwo wariantów postępowania na każdą porę dnia i nocy
Sebastian - używanie radia i niezły plan dalszego działania (z adnotacją "na wypadek")
Francis - za pozyskanie prochów na uspokojenie
Ździsław - nie rezygnowanie z człowieczeństwa
Spooky - za spokój związany ze wcześniejszą ostrożnością
Tura 12
Nex - wspaniały pomysł iluzji, który uratował wam wszystkim dupska
Pluskwa - kolejny plan lepszy niż średnia krajowa
Oloth - iluzja zamka zakrytego iluzją niewidzialności to był dobry pomysł
Zormeg - spokojne obserwowanie owoców wcześniejszego planu
Sebastian - skutecznie uciekł przed żołnierzami
Francis - konkretny plan przegrupowania sił choć szkoda, że tak blisko zagrożenia
Ździsław - ratowanie kumpli
Spooky - nie ryzykowanie włażenia pod sufit pełen ludzi
Centhariel - wracanie do znerwicowanych chamów, którzy wiedzą, że za ścianą są żywe trupy; plus za plan zatrzymania infekcji
Marvin - oj, zignorowanie recepcjonistki vel "ciocia dobra rada" vel "uciekajmy!"
Tura 13
Spooky - skuteczny plan działania przy wykorzystaniu recepcjonistki sprytem
Pluskwa - za sporą dozę ostrożności
Oloth - słuszne dalsze majstrowanie przy zamku
Zormeg - próba kontaktu z Kenyą, nie wiem po co, ale oryginalny pomysł
Nex - nie ryzykowanie czarostwem Czasu, pewnie by się to skończyło tragicznie
Ździsław - za ucieczkę, gdy już na serio dalsze pomaganie kumplom groziłoby śmiercią lub poważnym kalectwem
Marvin - no już i tak nie było szans, ale można było chociaż chwycić pistolet…
Tura 14
Pluskwa - kolejny niezgorszy plan działania
Zormeg - zabawniej by było po prostu zamknąć wrota przed Kenyą, ale i tak nieźle (nauczy się nie ufać karteczkom)
Spooky - pomysł ukrycia się w losowym pokoju był dobry
Ździsław - wyglądanie jest dobre bez wychylania się, bo milusińscy oczywiście tylko czekają na suficie centymetry za futryną
Issander - chodzenie za grupą jest średnie
Kenya - ufanie karteczkom nie jest zbyt sprytne
Oloth - chodzenie za grupą jest średnie nawet gdy rozgląda się za skarbami
Nex - plaga chodzenia za resztą
Francis - dość zwyczajne ratowanie sytuacji, mogło być gorzej, ale po co podchodzić do Sebastiana?
Radek - niezgorszy pomysł krzyków do BNów, ale równocześnie wzywa się żywe trupy
Tura 15
Oloth - no lepszego planu nie dało się wymyślić (o podłożeniu świni nie zapomniało się)
Kenya - to dobry moment, żeby natychmiast użyć biokinezy i odkryć przed innymi swoją moc
Issander - smutno tak bez dodatkowych pomysłów
Pluskwa - za pamięć o wnykach
Ranking Przetrwania


Poznajcie rozdanie nagród.


Nagrodę Zaraz Wracam
za przenoszenie tradycji horrorów lat 80. w XXI wiek
otrzymuje gracz
D3wiant

Nagrodę Drugiego Śniadania
za myślenie o kolejnym posiłku
otrzymuje
Issander

Nagrodę Wzywania Posiłków
za organizację ochrony BNów
otrzymuje
Radek

Nagrodę Elfa Co Mi Nie Pomógł
za brak kotwiczki
otrzymuje
Pluskwa

Nagrodę Dzieciobójców
za znęcanie się nad dziewczynką
otrzymują
Sebastian, Francis

Nagrodę Cthulhu Fthagn
za TEGO Obgonusa
otrzymuje
Pluskwa, Orchidea

Nagrodę Drużyny Pierścienia
za kilka chwil typowego drużynowania
otrzymują
Oloth, Zormeg, Nex, Issander, Kenya

Nagrodę Azteckiej Ofiary
za złożenie w ofierze przyjaznego BNa
otrzymuje
Oloth

Nagrodę Jasia Wędrowniczka
za zwiedzenie największej ilości miejsc
otrzymują
Oloth, Pluskwa, Spooky

Nagrodę Kampera
za zwiedzenie najmniejszej ilości miejsc
otrzymują
Yamato, Ździsław, Jack, Kozojed

Nagrodę Sąsiadów
za dobrą atmosferę sąsiedzką
otrzymują
Yamato, Ździsław, Jack

Nagrodę Wizyty Doktora
za samodzielne sprawdzanie co u doktora
otrzymują
Radek

Nagrodę Dwóch Wież
za nieszczery sojusz
otrzymują
Issander, Nex

Nagrodę Uciekam DO Niebezpieczeństwa
za pomylenie kierunków
otrzymuje
Cień

Nagrodę Żelbetonowego Bunkra
za kampowanie w bezpiecznym miejscu
otrzymują
Pluskwa, Issander, Nex

Nagrodę Forresta Gumpa
za ratowanie współgraczy
otrzymują
Centheriel, Kenya

Nagrodę Słonecznego Patrolu
za największą ilość akcji ratowniczych
otrzymuje
Kenya

Nagrodę Oszukania Przeznaczenia
za przeżycie wbrew przeznaczeniu
otrzymują
Zormeg, Francis

Nagrodę Generała Hexagona
za strategiczne plany
otrzymują
Centhariel, Nex, Oloth, Pluskwa

Nagrodę Sidney Prescott
za niesamowite połączenie odgrywania i przetrwania
otrzymuje
Pluskwa, Spooky, Oloth

Nagrodę Podwójnej Twarzy
za posiadanie dwóch osobowości
otrzymuje
Spooky

Nagrodę Demonologa
za skumanie się z demonem
otrzymuje
Oloth

Nagrodę Szachistów Radzieckich
za kilka dobrych ruchów pod rząd
otrzymują
Pluskwa, Oloth, Zormeg, Kenya, Nex, Ździsław, Spooky

Nagrodę Zamaskowanego Szachisty
za największą średnią punktów
otrzymuje
Spooky

PRZETRWAŁ TO
OLOTH
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 12-08-2012 o 21:45.
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem