Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-08-2012, 15:55   #10
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Issander Zobacz post
Wygląda to tak:
- Ocznik widział cały pokój przez iluzję i nie zauważył wyłącznika iluzji albo wyłącznika pułapek, więc ta instalacja musiała być stała.
- Znaczna część pracujących lub mających wstęp do wewnętrznej części Wieży Władcy ludzi nie ma idealnych statystyk.
- Tak więc nawet, jeżeli rzut na przejście był tym najprostrzym k6, a ja po prostu wyrzuciłem 6... To oznacza, że przynajmniej 1/6 służących i doradców Władcy ginie za każdym razem kiedy chce wejść do wieży. Cóż za marnotrawstwo.

Jeszcze jedno pytanie: masz zamiar robić jeszcze jedną część? I jeśli tak, to kiedy?
Dłuższa historia z tym wejściem. Ogólnie było ich więcej niż to jedno ze względu na niezwykłą geometrię tego miejsca. Żywe trupy wchodziły niemal nieustannie od chwili, gdy Pluskwa widział dziurę w tylnej części muru, a jednak później były spotkane na piętrze walcząc z uzbrojonymi oddziałami z innej rzeczywistości. Po drugie było i wejście z boku - od strony studni była kuchnia i wejście dla służby, ale tam jak pamiętamy byli nerwowi strażnicy. Ocznik Leon zdawał sobie sprawę, że każda inna droga będzie trudniejsza, bo:
a) przed kuchnią nadal byli strażnicy - a z tego co wiedział Leon - strażnicy ci nikogo mieli nie wpuszczać (stąd w Budynku Państwowym organizowano sobie alternatywną drogę ewakuacji - to byli wszyscy ci fajni, którzy jednak nie byli na tyle fajni, żeby Władca pozwolił im korzystać z Łuku)
b) z powodu komnaty z pułapkami była szansa, że Władca nie pozostał żadnych strażników w przedsionku
c) nawet gdyby byli strażnicy w przedsionku to lepiej ukryć się za murami Wieży i liczyć, że da się jednak dogadać ze strażnikami na tyle, żeby zostać w środku

W czasie, gdy załoga była w przedsionku to przez pomieszczenie iluzyjne można było dość łatwo przejść - był tam dyżurny mag iluzji, który wytwarzał iluzję murów pokazujących dokładnie bezpieczną ścieżkę.

Co do samych rzutów ważny był też pomysł na przejście. Oloth miał podwójny sukces czarostwa, Nex miał potrójny sukces czarostwa - przez co Oloth tylko raz testował, a resztę zdał automatycznie, a Nex po prostu przeszedł. Issander i Zormeg przegrali testy, ale Zormeg przeżył dlatego, że był z nim Kenya, a Kenya miał same dobre wyniki. Ten fragment gry w znacznej mierze opierał się na szczęściu dlatego dodatkowo pytałem czy jesteście pewni, że chcecie przejść przez komnatę. Issander mógł przecież z łatwością przejść przez okienka w przedsionku... można też było urządzić ostatni szaniec w przedsionku...

A i innymi słowy: 66% postaci, którym testowano atrybuty nie poradziło sobie. Testy były na Ciało i Umysł kolejno: k4, k6 i k8 i wyglądało to tak (edycja: brzydko to wygląda, liczby po "mentalizm lub czarostwo" to sukces ich, który był odzwierciedlony ułatwieniem w teście):
k k k k k k
4 4 6 6 8 8
Testy w niewidzialnej pułapce tury 15 E1C E1U E2C E2U E3C E3U
1 Oloth Czarostwo 1 i 2 auto auto auto auto 2 auto Podwójny sukces czarostwa (-3 trud)
2 Issander bez różnic 3 auto 6 4 7 5
3 Nex Czarostwo 1 i 1 i 4 auto auto auto auto auto auto Potrójny sukces czarostwa (-4 trud)
4 Zormeg Mentalizm 4 auto auto 0 5 5 7 Trudność -1
5 Kenya bez różnic auto 3 4 2 3 1


Mam zamiar robić jeszcze jedną część, gdy ten temat zbierze opinie graczy, żeby wiedzieć co poprawić i na co zwrócić uwagę.
 
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem