zapotrzebowanie 3-4 graczy
rasy:ludzie, profesje wiejskie lub drobno miejskie,
ekwipunek: to co gracze mogą unieść, sprzęt na dłuższą wyprawę
[ważne! oczekuje dokładnej rozpiski]
w razie nadmiaru chętnych wybiorę karty najbardziej pasujące drużynowo.
termin zakończenia - do 31 sierpnia lub w razie braku chętnych do zapełnienia miejsc, tempo 1 post na dzień
opis:
Gracze żyli sobie spokojnie w różnych osadach regionu Podgórza, dopóki wybuch zamieszek w stolicy prowincji i zaczątek rozpadu struktur w odleglejszych strukturach miejskich nie zmusił ich do ucieczki. Obecnie oczekują w osadzie Birdeen na prom dzięki któremu opuszczą tą niespokojną krainę ratując się ucieczką w centralne regiony kraju.
Gracze nie wiedzą nic o reszcie swego kraju (Królestwo Reeve), po za tym że odgranicza ich od niego rzeka, zwana bądź co bądź Wielką. Wynika to z tego iż pochodzą z bardzo odciętego regionu, i po za plotkami w karczmach właściwie nic o świecie nie wiedzą.
Dozwolone rasy: (człowiek, krasnolud, niziołek, elf oraz połówki) , dozwolone profesje: niemagiczne. Kapłani do dyskusji gdyż będę musiał wyjaśnić kwestie religijne
Kapłani nie dysponują magią.
karta według warhammera, storytelling
pisać na
vanadu@tlen.pl, priva lub gg: 8019785
chyba tyle, jeśli o czymś zapomniałem to dopiszę.