Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-09-2012, 22:18   #4
Makotto
 
Makotto's Avatar
 
Reputacja: 1 Makotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znany


Skuld – tylko niesamowitym szczęściem, (lub może nawet cudem!) w sąsiedztwie takiej wypaczonej krainy jak Naz’Raghul mogło powstać państwo podobne do Skuld. Ten stosunkowo niewielki, ale prężny kraik zawdzięcza swoją niezależność sprzyjającemu położeniu geograficznemu. Łańcuch Gór Popielnych umożliwił Skuldczykom uniknąć losu Naz’Raghul a rzeka wypływająca spod jednego ze szczytów pozwoliła na uprawę zbóż i zakładanie miast. Obecnie, Skuld to państwo ze strefą wolnocłową, posiadające całkowitą niezależność polityczną i militarną. Liczne, rozbudowane i nowoczesne miasta ulokowane wzdłuż brzegu krainy pozwoliły władzom Skuld na powolną, ale skuteczną ekspansję handlową. Obecnie w Skuld nie ma ludzi potężniejszych i bardziej szanowanych od kupców, którzy notabene tworzą rząd tego kraju. W Skuld działa także Zakon Egzorcystów oraz Inkwizycja, ale tutaj nie ma ona takich prawd jak w Esomii i faktycznie ma za zadanie zwalczać siły nieczyste.

Główne miasta:

Lantis – wąskie ale bardzo długie miasto, ciągnące się wzdłuż sporego kawałka wybrzeża. Dzięki dość swobodnym prawom Skuld, w mieście można znaleźć i kupić wszystko. Od narkotyków, poprzez niewolników a na egzotycznych zwierzętach i zakazanych artefaktach kończąc. Dodatkowo, miasto jest siedzibą Rady Kupców, mającej swoje biura w Pałacu Kupieckim. W mieście żyje jakieś 200 tysięcy obywateli.

Fort Krull – potężny stołp strzegący przesmyku łączącego Skuld i Naz’Raghul. Forteca początkowo będąca tylko drewnianym fortem z byle jak wykonaną palisadą, z czasem została obudowana i okopana, finalnie przekształcając się w jedną z najlepiej zaplanowanych placówek obronnych w całym Wordis. Stacjonuje w niej 10 tysięcy żołnierzy i kilkaset cywili, takich jak kowale, architekci, inżynierowie oraz budowniczy.

Główne organizacje:

Siły Kościelne Świętego Cuthberta – rozsiane po całym Skuld monastyry, w których kapłani i paladyni szkoleni są na szpitalników, egzorcystów oraz inkwizytorów. Obecnie Kościół Cuthberta cieszy się renomą najskuteczniejszej formacji kościelnej walczącej z różnego rodzajami sił nieczystych. Dzięki tej że sławie Cuthbertianie nie mają żadnych problemów z zakładaniem swoich placówek po za Skuld.

W Skuld działa jeszcze wiele organizacji handlowych, lecz są one wbudowane w działanie państwa, przez co nie różnią się one zbytnio od ministerstw lub resortów w innych krajach.

Religia: Św. Cuthbert, Uśmiechnięty Pan Losu, Olidammara

Klasy: Wojownik, Paladyn, Łotrzyk, Bard, Czarodziej, Zaklinacz, Kapłan, Tropiciel




Amirath – surowy, pustynny kraj zasiedlony przez ucywilizowanych nomadów nazywających siebie Dameshami. Mimo dość pokojowego podejścia do życia i wysoko rozwiniętej kultury, ich miasta stały się celem Świętej Krucjaty Esomijskiej, która zakończyła się klęską wojsk królewskich. Następne trzy krucjaty nie przyniosły efektu, i dopiero piąta z kolei umożliwiła Esomijczykom przejęcie jedno z Amirath’skich miast, Assabe. Z pozostałymi krajami Dameshowie utrzymują przyjazne relacje, handlując i wymieniając się swoimi towarami. Główną religią Amirathu, która wpływa na codzienne życie jego mieszkańców, jest wiara w Allab Khabir - Wielkiego Ojca.

Główne miasta:

Assaba – jedno z głównych miast Amirathu i ważne miejscu kultu Wielkiego Ojca, obecnie okupowane przez wojska Świętego Królestwa Esomii. Wszyscy mieszkańcy traktowani są jak heretycy, przez co łapanki i masowe egzekucje stały się rzeczami na porządku dziennym. W Assab działa też mała komórka Rycerzy bez Sztandarów, mająca nadzieję na wyparcie Esomijcyzków z miasta i tym samym zaskarbienie sobie wdzięczności Dameskańskiej starszyzny.

T’suk – nieformalna stolica Amirathu, znajdująca się w sporej odległości od brzegu, otoczona przez oazę w górach Smoczych Łusek. W T’suk zbiera się starszyzna plemion Dameshów i debatuje nad rozwiązaniami najbardziej istotnych problemów. Tam też, według legendy Allab Khabir zasnął pod samotną palmą, a gdy obudził się dookoła kwitła już oaza. Miasto tylko częściowo jest wybudowane z kamienia, jego sporą częścią jest ogromny teren przeznaczony pod namioty pielgrzymów.

Główne organizacje:

Armia Odkupienia – Wodzowie plemion, za zgodą Starszyzny, zaczęli zbierać armię która ma za zadanie odbić Assabe z rąk okupantów. Setki jeźdźców wyjechały z T’suk, niosąc ze sobą sztandary wojny i nawołując do walki za zniewolonych braci oraz siostry. Punktem zbiórki jest port Asaber, zniszczony w czasie lądowania wojsk Esomijczyków na wybrzeżu Amirath.

Po za tym na terenie Amirathu istnieją dziesiątki, jeśli nie setki plemion podróżujących po pustyni lub zasiedlających liczne miasta najczęściej umiejscowione przy studniach artezyjskich.

Religia: Allab Khabir

Klasy: Wojownik, Tropiciel, Łotrzyk, Barbarzyńca, Zaklinacz, Kapłan




Jadeitowe wyspy (nie umieszczone na mapie) – Jadeitowe Wyspy to odległy i egzotyczny kraj, znajdujący się daleko na zachód od wybrzeża Conlimote, otoczony archipelagiem mniejszych wysepek. Z dość mętnych i niedokładnych opisów podróżników, którzy tam byli i wrócili do domu, na Jadeitowych Wyspach żyje wysoko rozwinięta kulturowe Imperium, władane przez Cesarza. Sami Wyspiarze, którzy przypływają na Stary Kontynent w celu handlu jedwabiem oraz porcelaną niechętnie opowiadali na temat swojej ojczyzny. Ta tajemniczość dość szybko sprowokowała, co bardziej ekspansywne kraje do prób kolonizacji, a nawet zdobycia Jadeitowych Wysp. Obecnie od floty, która najechała ten kraj nie otrzymano żadnych wieści, a uchodźcy z tamtych stron nie chcą o tym mówić. Przypuszcza się że Middenlandzki generał Burt von Sthein rozpoczął częściową okupację Imperium

Klasy: Wojownik, Samuraj, Mnich.
 
__________________
Hello.
My name is Inigo Montoya.
You killed my father.
Prepare to die...

Ostatnio edytowane przez Makotto : 11-09-2012 o 22:25.
Makotto jest offline