Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-09-2012, 23:20   #6
Makotto
 
Makotto's Avatar
 
Reputacja: 1 Makotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znanyMakotto wkrótce będzie znany
Problem z rozmiarem zdjęć rozwiązany.

Interesanci mogą pisać.

Przy okazji dopiszę tutaj kilka przydatnych informacji, np. statystki nowych, dostępnych broni oraz umiejętności.

Nowe bronie:

Lewak: Obrażenia kłute, 1k4, krytyk x3, koszt 10 sz

Zasada Specjalna: Postać używająca w ręce drugorzędnej lewaka, w czasie walki dwoma brońmi otrzymuje +1 do KP i +4 do umiejętności parowanie

Pistolet skałkowy: Obrażenia kłute/miażdżone, 1k10, krytyk x3, koszt 250 sz

Zasada Spcecjalna: Wolne przeładowanie - bez posiadania atutu Szybkie Przeładowywanie (analogiczne do Szybkiego Naciągnaia Kuszy), postać musi poświęcić cała kolejkę na przeładowanie broni.

Muszkiet: Obrażenia kłute/miażdżone, 1k12, krytyk x3, koszt 350 sz

Zasada Specjalna: Wolne przeładowanie - jak wyżej.
Ciężka broń - aby postać mogła się posługiwac muszkietem bez kar musi mieć minimalnie 12 Siły.

Nowe Umiejętności:

Parowanie

Dostępne dla: Wojownika, Paladyna, Tropiciela, Barbarzyńcy, Samuraja, Barda

Opis i wykorzystanie: Postać szkolona była w finezyjnej walce bronią, przez co potrafi skupić się na obronie do tego stopnia, że zamiast atakować zbija ciosy przeciwnika.

Gracz może zadeklarować użycie umiejętności Parowanie w czasie walki. Kiedy to uczyni, postać przestaje atakować i przechodzi do defensywy. Każdy atak przeciwnika paruje (rzut 1k20+umiejętność parowanie+premia ze zręczności postaci). Jeśli wynik będzie wyższy od ataku wroga, cios zostaje sparowany. Jeśli wynik będzie większy o 10 punktów lub więcej od ataku wroga, postać może kontratakować.

Postać może parować na turę tyle ataków ile wynosi jej premia ze zręczności.

Upadanie/Zwinność (nowe zastosowanie do umiejętności znanej już z podręczników)

Dostępne dla: wszystkich klas bazowo mogących awansować w Upadaniu/Zwinności

Opis i wykorzystanie: Postać w czasie walki ptorafi skupić się na unikaniu ataków wroga, poświęcając na to swoje ataki.

Tak jak w przypadku parowania, gracz może zadekalrować unikanie ciosów przeciwnika. Wykonuje wtedy rzut (1k20+umiejętność upadanie/zwinność+ premie ze zręczności). Jeśli rzut jest równie wysoki lub wyższy od ataku przeciwnika, postac unika ciosu. Jeśli wynik rzutu jest wyższy o 10 lub więcej punktów, unik jest tak udany że pozwala postaci na kontrę.

Postać może unikać tylu ataków ile wynosi suma premii jej Zręczności.

Każda postać ma na start jeden przedmiot mistrzowski oraz 500 sz na inne wydatki.
 
__________________
Hello.
My name is Inigo Montoya.
You killed my father.
Prepare to die...

Ostatnio edytowane przez Makotto : 12-09-2012 o 01:07.
Makotto jest offline