Cytat:
Napisał Pinn Tu drobne pytanko- położysz silny nacisk na różnorodność i głębie frakcji zamieszkujących kopiec? |
Rozwiń pytanie.
Cytat:
Jak wygląda transport , system kolejek / pojazdy latające itp.?
|
Kopcowy standard. Arterie piesze i samochodowe, sieć tuneli i "wieszaków" magnetycznej kolei oraz pojazdy antygrawitacyjne, kopterowe i odrzutowe dla bogatych i uprzywilejowanych. Do tego labirynt uliczek, alejek, przesmyków, schodów, wind, tuneli, rur i dowolnych innych wymysłów z koszmaru szalonego urbanisty.
Cytat:
Rozumiem ,że skoro wymagasz pełnych KP to również pełna mechanika?
|
Nie zawsze. Znacząca ilość sytuacji i przeciwników nie zasługuje na to, by sesja (on forum, zaznaczam) grzęzła w błocie przez skrupulatne podejście do mechaniki. Co do tego to jeszcze się zgadamy w ewentualnej rekrutacji.
Cytat:
Aha - preferujesz krótkie posty?
|
Każdy gra tak, jak mu się żywnie podoba, ale... jednolinijkowa sesja to to nie jest. Bez większego sensu też jest pisanie opowiadań i elaboratów (aczkolwiek nie zabraniam, a jeśli kto ciekawie pisze, to przeczytam z przyjemnością). Zdrowy post bez przegięć w żadną ze stron to jakieś pół strony A4. To zależy też od sytuacji. Jeśli wymagana jest błyskawiczna akcja, szybka decyzja czy pociągnięcie za spust, to post siłą rzeczy powinien być maksymalnie konkretny i przejrzysty.
Najważniejsze jest jednak, aby gracz grał, nieważne jak. Zdarzyło mi się parę sytuacji, gdy gracze poznikali albo zdecydowali że "to nie dla nich". Więc odpowiadając na Twoje pytanie: preferuję posty.