Estalia. Piękny, górzysty kraj nieskażony przez Chaos. Kraj, który zamiast szkolić wojowników, skupia się na handlu, sztuce i poezji. Jednak ci nieliczni oddani mieczom, kuszom i innym broniom białym, w przeciwieństwie do barbarzyńskiego Ulryka, poświęcają się służbie Myrmidii, bogini taktyki, a nie bitewnego szału. Jednak nie o nich będzie mówić owa opowieść, a o otoczeniu królów, książąt i baronów. O dworskich intrygach, truciznach, morderstwach i spiskach...
Będzie to sesja bez mechaniki, nastawiona wyłącznie na myślenie, prowadzenie dialogów, śledztw i wysnuwania z nich odpowiednich wniosków. Będzie to cała kampania, więc przygotujcie się na długą przygodę, choć... Poszczególne części mogą się nieco różnic między sobą. Postaci powinny pochodzić z Estalii, Tilei lub Bretonii. Przedstawię Wam też pewną kartę, którą jesteście zobowiązani wypełnić. Dobra, nie będę przynudzał, przejdźmy do konkretów
Imię:
Nazwisko (rodowe, pochodzeniowe, choć możecie się bez niego obyć):
Wiek:
Płeć:
Rasa:
Profesja (wybieramy z podstawowych):
Przedmioty:
Umiejętności:
Zdolności:
Czary:
Wygląd:
Osobowośc:
Historia:
Są tu dwie mapki, takie same ukażą się na sesji, ale nieco wyedytowane o miejsce i królestwo, w którym się znajdujemy. Posty winny się ukazywac co 48 h.