Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-10-2012, 00:32   #5
Endless
 
Endless's Avatar
 
Reputacja: 1 Endless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodze
Jako iż opisy poszczególnych klas postaci i ich klas prestiżowych, miałem częściowo zrobione, zamieszczam je wraz ze wzorem karty postaci. Zostaje mi jeszcze wrzucenie opisu świata i jego założeń, oraz dane techniczne, także prosiłbym jeszcze o wstrzymanie się z pisaniem kart, póki wszystkiego nie umieszczę ^^ Co do KP, jest to na razie wstępna wersja, niewykluczone, że jej poszczególne punkty ulegną zmianie. Dodatkowo, w informacjach o uniwersum zamieszczę kluczowe dla tworzenia postaci informacje.
(PS. Klas postaci, które dla Was przygotowałem jest naprawdę sporo i jestem zmuszony zamieścić każdą rodzinę klas w osobnych postach)

Wzór KP:

Imię i nazwisko:
Kasta:
Wiek:
Klasa postaci:
Klasa prestiżowa:
Broń:
Ekwipunek:
Historia:
Pochodzenie:
Przynależność:





Strażnik miasta - wojownik służący w miejskich garnizonach, jest to podstawa wojskowości Neverendaarze. Szkoleni w sztuce wojny, ci wojownicy biegle posługują się wybraną przez siebie bronią. Strażnicy miasta znają też kilka podstawowych zaklęć z kasty, do której należą. Są wszechstronnie uzdolnieni, mają w sobie po trochę z każdego rodzaju klas.

Klasy Prestiżowe:

- Szermierz - jest to postać specjalizująca się w mistrzowskim władaniu mieczem i różnego typu ostrzami. Szermierze posiadają duże doświadczenie w walce, dzięki czemu po krótkiej obserwacji są w stanie określić słabe punkty wroga i jednym, celnym ciosem zakończyć życie przeciwnika, lub stworzyć ranę, która stanie się pamiątką do końca życia.

Cechy:
- większe szanse na zadanie krytycznego ciosu
- Bystre Oko - po kilku turach walki z jednym przeciwnikiem, szermierz jest w stanie określić jego słabe punkty. Siła jego ataku zwiększa się dwukrotnie.
- Poszukiwacz Śmierci - 2x dziennie - zdolność, która ma 50% szansy na trafienie. Jest to pchnięcie ostrzem, zadające wrogowi natychmiastową śmierć.
- noszenie lekkich pancerzy
- posługiwanie się lekką bronią białą (długie miecze, szpady, sejmitary, rapiery etc)



- Generał - doświadczony wojownik, który posługuje się biegle bronią, jak i magią. Ciała Generałów chronią wytrzymałe pancerze. Generałowie są także świetnymi dowódcami. Potrafią inspirować swoich towarzyszy i zwiększać ich wydajność bojową.

Cechy:
- Zaawansowana Magia Kasty
- noszenie ciężkich pancerzy
- Dowodzenie - umiejętność, która zwiększa wolę walki sojuszników oraz ich wydajność bojową, poprzez zastosowanie odpowiedniej taktyki/formacji, ustalonej przez Generała.
- posługiwanie się bronią białą (miecze jedno-, półtora- i dwuręczne)



- Bohater - bardzo doświadczony wojownik, radzący sobie dobrze w magii jak i fechtunku. Bohaterowie są wszechstronnie uzdolnieni, potrafią sprawnie posługiwać się każdym typem broni. Dodatkowo ci Nieskończeni obdarzeni są darem zjednywania innych do walki pod jednym sztandarem.

Cechy:
- Perswazja - umiejętność przekonywania innych do swojej racji.
- Inspirująca Przemowa - zdolność do mowy inspirującej sojuszników do walki, lub łagodzącej konflikt pomiędzy dwiema grupami w obliczu zagrożenia ze strony trzeciej.
- Zaawansowana Magia Kasty
- użycie wszystkich rodzajów broni
- noszenie wszystkich rodzajów pancerzy, łącznie z tarczami




Najemnik - wojownik do wynajęcia, wszechstronnie wyszkolony we władaniu bronią. Walczą dla pieniądza, a zlecone zadanie starają się wykonać jak najlepiej, aby zadowolić swojego klienta i wyłudzić więcej złota... Nie mają ściśle określonego rodzaju broni, czy pancerza.

Klasy Prestiżowe:
- Egzekutor - silnie opancerzony Najemnik, dzierżący ciężką broń dwuręczną. Egzekutorzy są często najmowani przez kupców, w celu wymuszenia spłaty długu przez ich zalegających klientów. Ci masywni Nieskończeni są potężnymi, lecz ociężałymi przeciwnikami.

Cechy:
- Zastraszanie - umiejętność zastraszania i wpływania na inne osoby.
- Cięcie Egzekutora - 2x dziennie - pojedynczy, niezwykle silny atak, który przy trafieniu zabija ofiarę.
- posługiwanie się bronią dwuręczną



- Gladiator - to niezwykle potężny wojownik, otoczony wielką sławą, zdobytą na wielu arenach. Gladiatorzy to porywczy wojownicy, potrafiący władać każdym rodzajem broni z taką samą wprawą. Ci krzepcy Nieskończeni są szybcy, silni, ale ich obrona cierpi ze względu na pogardę dla pancerzy.

Cechy:
- Sława - dzięki sławie zdobytej na arenach i róznych igrzyskach, imiona gladiatorów są powszechnie znane w Neverendaarze. Jest to profit, dzięki któremu Gladiatorowi przydarza się wiele zdarzeń losowych zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.
- brak pancerza
- posługiwanie się wszelkimi rodzajami broni białej



- Łowca Głów - Nieskończony najmowany przez władze w celu chwytania zbiegłych więźniów, lub nieuchwytnych kryminalistów. Łowcy Głów potrafią biegle władać magią oraz posługiwać się bronią białą jak i dystansową.

Cechy:
- Tropienie - umiejętność pozwalająca Łowcy Głów na znajdywanie śladów pozostawionych przez poszukiwaną osobę, lub na sprawne zdobycie potrzebnych do tego informacji.
- podstawowa Magia Kasty
- posługiwanie się bronią dystansową




Gwardzista - gwardziści to rycerze w służbie króla. Najczęściej wyposażeni w zbroje płytowe, długie miecze i tarcze, ci wybrani przez Gwardię wojownicy potrafią także korzystać z magii ofensywnej i defensywnej.

Klasy Prestiżowe:
- Obrońca - są to członkowie elity Gwardzistów, którzy noszą najwytrzymalsze pancerze wykonane przez kowali Kasty Ognia. Obrońcy posługują się biegle bronią i tarczą. Znają też wiele silnych zaklęć ofensywnych. Niestety swoją wytrwałość fizyczną przypłacają osłabieniem odporności na czary.

Cechy:
- Złota Zbroja - 3x na dzień - umiejętność pozwalająca Obrońcom zignorować obrażenia z jednego ataku fizycznego. Czas pomiędzy ponownym użyciem zdolności to 3 tury.
- noszenie ciężkich pancerzy
- używanie tarczy
- posługiwanie się bronią białą, jednoręczną
- Zaawansowana Magia Kasty


- Strażnik Źródła - to strażnicy świętego reliktu Nieskończonych. Strażnicy Źródła są szkoleni w obronie przeciw magii. Są oni doskonali w walce przeciw postaciom parającym się magią, co zawdzięczają wpływowi promieniowania pochodzącego ze Źródła. W przeciwieństwie do Obrońców, są bardziej wrażliwi na ataki fizyczne.

Cechy:
- Błogosławieństwo Źródła - 3x na dzień - zdolność pozwalająca Strażnikowi Źródła na zneutralizowanie efektów wrogiego zaklęcia ofensywnego lub klątwy. Czas pomiędzy ponownym użyciem zdolności to 3 tury.
- Zaawansowana Magia Kasty
- noszenie ciężkich pancerzy
- posługiwanie się bronią białą jednoręczną i dwuręczną (wszystkie typy)




Mistrz Ostrzy - mistrzowie ostrzy to specjaliści od walki dwoma ostrzami. Walczą z niezwykłą precyzją i wprawą. Nie noszą pancerzy, gdyż te krępowałyby ich ruchy, ograniczając w ten sposób możliwości ciała. Brak pancerza zastępuje im umiejętność do kontrolowania przepływu energii i wyzwalaniu jej za pomocą swego oręża.

Klasy Prestiżowe:
- Widmowe Ostrze - są to Mistrzowie, którzy posiedli umiejętność manifestowania swojej duszy poza ciałem, za ceną utraty wzroku. Widmowe Ostrza pomimo ślepoty, pozostają zabójczo skutecznymi wojownikami. Postrzegają otoczenie przez Oczy Duszy, które umożliwiają im częściowe widzenie zarówno świata fizycznego i astralnego. Widmowe Ostrza zaskakują swych przeciwników poprzez użycie w walce duchowej projekcji, będącej astralnym przedłużeniem ich ciała. Ta siła pozostaje niewidoczna dla zwyczajnych przeciwników, i pozwala Ostrzom na zadawanie ataków z zaskoczenia, nawet jeśli ich fizyczny atak zostanie sparowany.

Cechy:
- wyostrzenie zmysłu słuchu, węchu, czucia i smaku
- ślepota
- Oczy Duszy - umiejętność uaktywniająca się, kiedy Widmowe Ostrze manifestuje część astralnego ciała. Pozwala to na widzenie aury przeciwników i zarysy fizycznych przeszkód. Oczy Duszy umożliwiają także postrzeganie świata duchowego.
- Manifestacja - rodzaj Magii Energii, która polega na manifestowaniu poza ciałem ficzycznym, astralnych dłoni, ramion i postaci, dzierżących niematerialne wersje broni Widmowego Ostrza. Obrażenia zadawane przez nie powodują rany w ciele fizycznym i astralnym przeciwnika.
- brak zbroi
- posługiwanie się bronią białą jednoręczną (jedna broń na jedną rękę)



- Akolita Miecza - to magiczni wojownicy, którzy stanowią rozwinięcie dla umiejętności Mistrzów Ostrzy. Akolici Miecza nie posługują się zwyczajną bronią - ich ostrza są tworzone poprzez materializowanie energii żywiołu.

Cechy:
- Materializacja - rodzaj Magii Energii polegającej na kondensacji mocy żywiołu i jej materializowaniu. Pozwala to tworzyć Akolitom różne typy mieczy, zależnych od kasty. (np. Kasta Wody - lodowe ostrza itp.)
- noszenie lekkiego pancerza
- posługiwanie się bronią białą jednoręczną
 
__________________
Come on Angel, come and cry; it's time for you to die....
Endless jest offline