Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-10-2012, 15:06   #1
Aeshadiv
 
Aeshadiv's Avatar
 
Reputacja: 1 Aeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputację
Warhammer II Ed. : Waaagh!


Wysłali Snebba. Najsłabszy z goblinów poszedł powiedzieć wielkiemu wodzowi Crubnashowi, że dzisiejszy wieczór będzie musiał spędzić o pustym zołądku. Podsłuchiwali, zastanawiali się czy Sneeb wyjdzie z chaty wodza. Przez chwile słychać było tłuczenie pięścią o pustą czaszkę.
- Ale wodzu! My żem spotali elfiakuw! One som strasznem! I nas szczałami naszczelali! Musielimy ucikać! - krzyczał goblin starając się uniknąć wielkiej jak głaz dłoni wodza.
- Elfiaki?! Elfiaki wyszczelały? Ja chciał dziś elfiaka mienso zjeść! - wrzeszczał Crubnash.
Snebba już nie było słychać. Wszyscy odsunęli się od drzwi. Wódz mógł zaraz wyjść. Wyrwał drzwi z zawiasów, a jego hełm nadłamał spory kawał futryny. Chłopska chata ludzi nie jest w stanie powstrzymać rozwścieczonego orka.
Ocalała połowa oddziału zadrżała. Crubnash miał na sobie krew Snebba. Orkowie zajrzeli do chaty. Tam nad paleniskiem był kocioł. Wystawały z niego stopy goblina.
- Wódz mówił, że głodny nie bedzie hodził! - powiedział w końcu Crubnash.
Żaden z orków nie odezwał się. Wszyscy bali się jak wódź zareaguje. Stali i tępo patrzyli się na rozwój dalszych wydarzeń.
- To jak wódz powiedział, rze chce dziś zjeść jakiegoś elfiaka, to wódz głodny hodził nie bendzie!
- Ale elfiaki majom łóki i nas wyszczelały!
- I siem na drzewach chowały!
- I jakiegoś czaruwnika mieli!
- I to półapka bya!
Rzucały po kolei swoje argumenty goblin i orki. Wódz tracił cierpliwość. Sięgnął po siekacz i rąbnął najbliższego goblina w głowę. Następnie chwycił go na szmaty i rzucił do kotła.
- Crabnash nie będzie dziś głodny. Ja jutro chcem elfiaka mienso! Jest lepsze! Jak rzeście siem dali w pułapkę wleść to bondzcie bardziej skradniejsi! To tylko gupie elfiaki! Na jutro chcem tszy elfiaki do kotła! Ruszać no! - wrzasnął po czym zawołał do kucharza hordy:
- Grabber! Dwa gobosy u mnie w chacie do przyrzondzenia! Przyjć tu!



Witam w mojej już drugiej rekrutacji na LastInn. Jak widać po wstępie i tytule sesja będzie dość nietypowa. Mianowicie gracze wcielą się w role... orków i gobosów. Nie będzie tu wielkich intryg, zagadek, potężnych artefaktów, ani heroicznych zwycięstw. Spotkacie się z głupotą i to w najbardziej warhammerowej postaci.

1. Mechanika

Nie ma żadnego oficjalnego podręcznika do grania orkami. Mam nadzieję, że zdacie się na mój gust i skorzystacie z opracowanej na podstawie Bestiariusza Starego Świata systemu. Mianowicie:

Początkowe statystki prezentują się następująco:
Goblin:
WW 2k10+15
US 2k10+20
K 2k10+20
Odp 2k10+20
Zr 2k10+20
Int 2k10+20
SW 2k10+20
Ogd 2k10+10
A 1
Żyw K10: ( 1-4 = 8 ; 5-7 = 9 ; 8-9 = 10 10 = 11 )
PP K10: ( 1-3 = 0 ; 4-7 = 1 ; 8 -10 = 2 )

Umiejętności:
Język Gobliński, Wiedza – zielonoskórzy, Jeździectwo albo pływanie, sztuka przetrwania albo ukrywanie się

Zdolności
Widzenie w ciemnościach, Chodu! Albo fanatyk nocnych goblinów.

Fanatyk nocnych goblinów - info BSŚ str.88

Ork:

WW 2k10+25
US 2k10+25
K 2k10+25
Odp 2k10+35
Zr 2k10+15
Int 2k10+15
SW 2k10+20
Ogd 2k10+10
A 1
Żyw K10: ( 1-4 = 11 ; 5-7 = 12 ; 8-9 = 13 10 = 14 )
PP K10: ( 1-3 = 0 ; 4-7 = 1 ; 8 -10 = 2 )

Umiejętności:
Język gobliński, Wiedza zielonoskórzy, zastraszanie lub torturowanie, spostrzegawczość albo sztuka przetrwania

Zdolności:
bijatyka albo groźny, silny cios albo widzenie w ciemnościach

Ork czarny:

WW 2k10+30
US 2k10+20
K 2k10+30
Odp 2k10+35
Zr 2k10+15
Int 2k10+15
SW 2k10+30
Ogd 2k10+15
A 1
Żyw K10: ( 1-4 = 12 ; 5-7 = 13 ; 8-9 = 14 10 = 15 )
PP K10: ( 1-4 = 0 ; 5-8 = 1 ; 9 -10 = 2 )

Umiejętności:
Język gobliński, wiedza zielonoskórzy, Dowodzenie, zastraszanie lub torturowanie, spostrzegawczość lub sztuka przetrwania

Zdolności:
Bijatyka albo groźny, Broń specjalna dwuręczna albo silny cios

Dostępne profesje:
Większość i tak musi być skonsultowana ze mną i nieco zmodyfikowana. Oczywiście chodzi tutaj o klimat i realizm. Proszę o konsultacje ze mną na GG lub PW.

Wzór: Nazwa orkowa (nazwa podręcznikowa, opcjonalnie strona dodatku)
Skróty:
BSŚ - Bestiariusz Starego Świata
DRS - Dzieci Rogatego Szczura
Gobliny:

Bjegacz (goniec)
Krzyfozemby Goblin (czarnoszczur DRS str. 106)
Fanatyk Nocnych Goblinów (Fanatyk)
Kamieniomjot (strażnik pól)
Kuchasz (sługa)
Kradziej (złodziej)
Lecznik (cyrulik)
Niewolnik (Niewolnik DRS str. 108)
Poganiacz zembaczóf (Poganiacz str. 109 DRS)
Truteń (rzemieślnik)
Szczelec (Łowca)
Uczeń szamana (Uczeń szamana str. 80 BSŚ)

Orkowie:

Arenowy ork (Gladiator)
Chopak na dziku (strażnik dróg)
Kuchasz (sługa)
Mordobij (oprych)
Ochorniasz (Ochorniarz)
Orkowy siepacz (Czarnoszczur DRS str 106)
Rzeziork (Berserker z norski)
Tarczork (Tarczownik)
Truteń (rzemieślnik)
Ulubieniec Morka (fanatyk)


2. Postaci graczy

Limit graczy to około 5, chcę aby sesja miała tempo.
Organiczenie czarnych orków w drużynie: 1.
W przypadku kilku kart czarnych orków, wybiorę najlepszego.
Podobnie z szamanami.

3. Termin odpisów.
3 dni, tu nie ma czasu na myślenie im mniej myślicie tym lepiej i śmieszniej będzie.

4. Zakonczenie rekrutacji: 10 listopada, chyba, że dostanę fajne postaci wcześniej. Można prosić o poczekanie.

5. Kontakt:
gg: 9869725

 

Ostatnio edytowane przez Aeshadiv : 03-11-2012 o 16:56.
Aeshadiv jest offline