Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-01-2007, 21:15   #5
Yarot
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie
Teraz, przed otworzeniem drzwi, czas na mały teścik. Teraz tak naprawdę będziecie mieli doczynienia z wiatrem magii. W Komnacie macie "przyzwać" w sobie postrzeganie magii. W mechanice gry chodzi o wykształcenie umiejętności "Zmysł Magii", która jest podstawową dla magów. Macie ją na kartach. To na początek. Zatem pierwszy test będzie własnie na Zmysł Magii. Testuje się, jak przy większości umiejętności zorientowanych na magię, na Siłę Woli. Od stopnia jego zdania zależy to, czy uda się dostrzec otaczającą maga magię, określić jej siłę czy kierunek. Normalnie test ten przeprowadziłbym u siebie, ale ponieważ to warsztaty, zatem wszelkie rzuty jawne. Oto one:
Dla Gunthera
[dice:d20087e95b]1d100 = 8812490 [/dice:d20087e95b]
Dla Edmunda
[dice:d20087e95b]1d100 = 450454683 [/dice:d20087e95b]
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline